Miltä maistuu?

kiihottuja

Oletteko maistaneet omaa mälliänne ja miltä se maistui? Ketokaa omia kokemuksianne. Kiitos jo etuKÄTEEN.

8

1061

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjä kyrpä

      juu aina melkein otan vähän limasta kiimatippaa suuhun kun runkkaan, se on liukasta en semmosta paksua maitoa oikeastaan vain olen kyll maistanut .
      ennen runkkausta tekee mieli mutta ei sitten enää sen jälkeen kun on tyhjä kyrpä

      • martasa

        samoin otan pienet tipat. olis kiva maistella jonkun toisen mälliä. väitetään että se on terveellistä.


    • joo moro

      ootteko ottaneet keltään suihin ikinä ?

      • DF

        Kyllä on tullut otettua omatkin mällit suuhun ja olen ottanut suihin muiltakin miehiltä ja niellyt spermat Kyllä se maistuu ainakin minulle täällä joensuussa


      • Sukulaisen kanssa

        Äidin nuoremmalta veljeltä olen muutaman kerran ottanut suihin ja niellyt spermat. Hän on aina pukeutunut äitini alusasuihin leikimme yhdessä, muitten ollessa muualla. Kiihottaa niin vietävästi, että olen itsekin joskus salla kokeillu mutsin asuja...Ja mälli lentää. Usein otan sen käteen ja nielen kaikki. Maistuu hyvälle, eikä tarvii tahria paikkoja.


    • hyi teitä!

      Se on todella sopimatonta eikä niin pitäisi tehdä!
      Hyi teitä! Haluan nuolla teidän pillujanne mutta tämä pyörätuoli vähän haittaa sitä niin... olen todella kiimainen nuori lautanen.

      • Olen maistanut useasti ja hyvää on. Eniten kiihottaa ajatus asiasta ennen laukeamista.

        Usein teen niin, että runkkaan melkein rajalle ja sitten kun on laukeamassa niin vedän kiveksistä alaspäin (ei satu) ja niin laukeminen estyy, mutta spermaa tulee jonkin verran. Tämän voi toistaa pari kertaa. Sama saadaan aikaan myös puristamalla terskan alta juuri ennen h-hetkeä...

        Jos joku haluaa jutella tai katsella, niin klikkaamalla nimimerkkiä pääset sivulle, jossa voi laittaa viestiä.


    • saatte eritteitä toi

      järjestäkää homot nyt miitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      166
      3751
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      104
      2493
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2194
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2135
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1859
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      106
      1333
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1312
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      104
      1047
    Aihe