Onpa mukava olla vuokralla kun vuokraisäntä putsaa viemärit ja rännit. Itse voi istuskella terassilla ja nauttia oluesta. Itse myin rivri neliön vuonna 2006 ja nyt naatiskelen osingoista ja oluesta. Muutettiin tälläiseen pieneen 300m2 omakotitaloon pääkaupunki seudulla. Vuokra naurettavat 1700€/kk.
Vuokralla on mukavampaa
1
<50
Vastaukset
- unelmointia
Sitten heräsin ja huomasin, että kesäkuun vuokra 1700 €/kk tästä Itä-helsingin 30 m2 kaksiostani on myöhässä. Aijai, äkkiä maksuun ennenkuin vuokraisäntä tulee ja perii vuokrasauvallaan. Mutta mistä rahat? Palkka hupeni Talbot -77:n kesärenkaisiin (samoilla ajellaan talvellakin) ja seuraava tulee vasta heinäkuussa. Ehkäpä ne osingot... Lehdestä luin janttereista, jotka rikastuivat Nokialla, joten pistin reilu vuosi sitten kaiken käteisen (1600 euroa) noksuun. Arvo on romahtanut, mutta osinkoja tuli tilille 50 euroa puhtaana käteen! Vai ostaisko niillä sittenkin bisseä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750