mulla on semmonen tunne nyt. nauti elämästä, mä taidan olla muutenkin liian herkkis. oot erilainen: iloinen ja eteenpäin pyrkivä huomaan sen... mä junnaan paikallani ja oon vähän synkkä. en tiiä mikä tän kaiken tarkotus oli ja toivon etten ollut ainoo syy näihin ongelmiin joita ehkä käyt läpi. en halua pahaa kenellekään ja se taitaa joskus olla mun heikkous...
ne ihmiset joiden kanssa "siellä" vitsailen olosuhteiden pakosta, useimmat saa mut voimaan pahoin. sua pidin jotenkin erilaisena en tiiä. en oikeestaan tiiä mistään mitään.
näihin tunnelmiin
olet tainnut tehdä päätöksesi...
28
801
Vastaukset
- ei enää
Aina parempi ajoissa pistää piste
- 25
Onko sulla täällä joku tuttu?
- Ai Juhastako..
taas puhe.. Siis siitä tummahiuksisesta.. No, eiköhän tuo ole päätöksensä tehnyt jo ajat sitten. Ainakin luulen niin.
Joku hänen työpaikalla silloin tällöin käyvä nainen.. Elina tai joku.. Mistäpä niin varmasti tietäisin mut arvelen niin.- jatkoa..
Koska ei hän ainakaan kenestäkään Minnasta ole kiinnostunut. Se nyt on ihan varmaa se. Eikähän sitä näiden sivujen juttujenkaan perusteella muuta voi päätellä kuin niin.
- 6+9_
palataan asiaan ensi viikolla
- meren rannalle?
Älä sano, mullakin on yhtälailla ikävä, kaipaan sinua suunnattomasti
- ikävöivä<3
tää on taas näitä päiviä... mun lapsellakin sydänsuruja ja oon ihan maassa :( kadehdin erästä tunteetonta paskiaista mun menneisyydestä kun häntä ei niin mikään kosketa... kyllä on helppoa hällä.
- Saako kysyy
minkä ikäinen lapsi sulla on ?
- zombi
Ei kuolleella ole tunteita
- Sano, että...
En käy niillä palstoilla enää, koska ne olivat tuhota minut. Niistä tuli kateellisten ihmisten kiusapalstoja ja jokseenkin sairaita.
Ne ihmiset siellä, eivät ole makuuni, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Siitä lähtien, kun opin kunnolla tuntemaan sinut, olet ollut minulle kulta, olet minulle sitä aina. Halusin ja haluaisin olla lähelläsi, kuulla mietteitäsi, puhua kirjallisuudesta, runoista, kaikenlaisesta ja välillä olla vain ihan liki.- :)
söpö viesti :)
- No miksi kummassa
sen kerrot täysin vieraalle ihmiselle etkä sille oikealle ihmiselle ?
- niin aina
toiset täällä puhuvat oikeasti jollekkin ja toiset vaan arvuuttelevat... tai tappavat aikaansa,näin on.
- =====
Kuin mun suustani sanottu.
Kuollut olisin,jos olisin voinut paikalleni jäädä,onneksi lapseni pitivät siitä huolen etten voinut.24 - Se työkaveri
Olen tehnyt päätökseni: sinut haluan. En tiedä saanko mitä tahdon siis en ole varma haluatko sinä sitä, mutta silti se suurin toiveeni olisi. Silti en ole uskaltanut tehdä aloitetta tai näyttää sitä flirttiä enempää. Mutta etpä ole sinäkään.
- 0_25
ensi viikkoon
- ...............
En ole tehnyt vielä päätöstä...
- 0_59
kyllä tai ei, huomenna ei mikään muutu?
- ..........
mitä tarkoitat?
- 1_10
Että pysyykö tilanne ratkaisemattomana ensi viikolle vai onko joku asia juuri nyt puntaroitavana?
- :)
Juuri nyt menen nukkumaan!!!
:) - ..........
mitä tarkoitit,että huomenna ei mikään muutu?
- 1+18
nukkua pitäisi mutta liian kuuma
- .................
Kyllä
- ..
Aloitus ei multa.
- 2_21
Sen kyllä huomasin.
mutta:
Nähtiinköhän perjantai-iltana ...:n kanssa? - Päätös minun.
Tavallaan voisin sinun sanoihisi uskoa. Mutta totuus on sellainen joka koskee varmaankin. Mikään ei voi palata ennalleen koskaan, sinun ja minun välillä - mikäli meillä oli jotain " ystävyyttä tai enemmän"?
Minussakin oli tietenkin paljon vikaa ja on vieläkin toki.
Mutta olen nyt onnellisempi kuitenkin, huolineni ja vaivoijeni kera.
Pääsinhän pois hyväksikäyttäjien ja pahuuden leiristä.
Tästä eteenpäin elän itselleni ja määrään omasta elämästäni. - minä ainakin,
Inhoon tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä. Mutta ei taida olla pelkoa että hän olisi ollut sellainen. Paitsi että aloitus ei sovi minuun, koska en ole koskaan iloinen. Lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905479- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412178
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078