Mä ihmettelin joskus, että jos kerran sä olet täällä ja mä olen täällä, niin mikset sä halunnut tulla koskaan (todella) tunnistetuksi, koska silloin kaikki olisi lähtenyt helpommin eteenpäin, kun molemmat olisi pyrkineet toisiaan kohti.
Nythän mä olen sen lopulta tajunnut ja itselleni tunnustanut, että syy on tietenkin se, että sä et halunnut siitä oikeasti kehittyvän mitään.
Mies
15
365
Vastaukset
- Kuka vaan
en ole ehkä tarkoittamasi, mutta omalla kohdallanikävi ilmi, että minut oli tunnistanut ainakin yksi henkilö, jonka ei asiasta olisi pitänyt mitään tietää. Se tarkoittaa sitten myös sitä, että hän puhui siitä muillekin. En halunnut tulla tunnistetuksi heille.
- Näinkö?
Onko sulla sitten jotain hävettävää asian suhteen?
- Ei ole
Näinkö? kirjoitti:
Onko sulla sitten jotain hävettävää asian suhteen?
eikä ollut, pidän yksityisyydestä, enkä tykkää levitellä asioitani sellaisille, joille ne eivätr kuulu millään tavalla.
- Näinkö?
Ei ole kirjoitti:
eikä ollut, pidän yksityisyydestä, enkä tykkää levitellä asioitani sellaisille, joille ne eivätr kuulu millään tavalla.
Ilmeisesti sun yksityisyytesi on sitten pääsijalla, eikä sun elämääsi vierailla olekaan tilaa.
- Näinkö?
Ei ole kirjoitti:
Mun nähdäkseni sä hukkaat aikaasi täällä.
Reilumpaa olisi myös tuoda ilmi sille toiselle tuo, ettei hänkään hukkaisi aikaansa täällä raapustellen sulle kirjoituksia, joihin ei koskaan tule saamaan vastausta.
- Anonyymi
Älä mieti mitä hän voisi tehdä vaan mitä itse teet!
- just just
Älä puhu palturia. Jos olisit osoittanut vähänkään kiinnostusta niin olisin tietenkin ollut sinuun yhteyksissä muuta kautta myös. Sen takia en ole voinut tunnisteita laitella koska olen halunnut vuoksesi olla varovainen, ymmärrät. Ei ole tunteistani kiinni.
- Näinkö?
Mulla ei ole mitään syitä olla varovainen.
- Narussa
Kyllähän sä tiedät että haluan sinua.Täytyisi saada jotain viestiä että kiinnostaa. Muuten on vaikeaa.
- Näinkö?
No en mä kyllä tiedä.
Ei meistä näköjään mitään juttukavereita tule. Jäljelle jää suora aloite pyytää toista jonnekin, mutta kumpikaan ei taida sitä tehdä.- tutun kuuloista
Oletko mies vai nainen?
- Näinkö?
tutun kuuloista kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
- piikikäs...
Mä en voinut osoittaa sitä kiinnostusta koska en tiennyt että kaipailitko täällä mua vai jotain toista. Kun tajusin että olet musta kiinnostunut olin vahingossa osoittanut kiinnostusta eräälle toiselle joka tahallaan ensiintyi täällä niikuin olisi sinä. Sekavaa. Nyt sitten asiat ovat kunnolla solmussa ja ymmärrän että täällä ne eivät aukea mutta pelkäisin irl. sitä että saan sulta pakit taasen. Mutta niin tai näin mun mielestä on parempi elää tässä hetkessä eikä miettiä kuka teki missä ja milloin ja mitä.Koska ihmiset tekevät virheitä,piste. Mutta nyt on pakko lähteä pois,pois täältä tältä illalta. Joten hyvää yötä jälleen kerran..
- no?
n?...m?
- iiiin
mun rakas ei ainakaan saa multa mitään pakkeja koskaan, ei ikuna
rakastan häntä ylikaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948