Ostin juuri kyseisen puhelimen ja nyt siinä on ongelma viestien lähettämisessä, ei siis lähetä viestejä! Ekan kerran kun aloin viestiä lähettämään, niin kysy jotain mobile centre numeroa ja laitoin siihen sit vaan jonku randomin.. Sen jälkeen ei oo viestejä lähettäny, sanoo joko et messaging already in use tai sit vaan et ei voi lähettää. Puhelin englanniksi kun ostin saksasta ja asun saksas. Mikä tuo mobile center on? Osaisko joku auttaa. Muuten toimii normaalisti.
Nokia C5-03 ongelma!!
14
383
Vastaukset
Onko operaattori asetukset tilattu?
- alinaaaaa
Mitkä operaattori asetukset? :DD
Luin jotain opasta tuolta netistä ja se sano, et viestien lähettäminen edellyttää verkkopalveluiden käyttöä, niin mitä ne on? Mulla on dna, niin pitääkö mun soittaa sinne? http://www.dna.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/matkapuhelinjaliikkuvalaajakaista/Sivut/Asetukset.aspx
Eli puhelinen valikossa pitäisi olla sim-kortin kuva, jossa lukee Dna. Sieltä voit tilata ilmaiseksi asetukset.- alinaaaaa
En älyä mitä meinaat ja ei löydy sim- kortin kuvaa mistään, ja mitä mä tuolta sivultakaan ymmärrän...
Tarkennus: Siis näissä Nokian uusissa malleissa Sim-kortin kuvake löytyy Sovellukset kohdasta.
- alinaaaa
Nosto. Ei auttanu vaikka asetukset tilasin, että vika on kait sit oltava puhelimes, mut en edelleenkään oo saanu vastausta siihen et mikä on mobile center.
- 5230,.
veikkaan viestikeskus
- alinaaaa
No kyl mä sen suomeks osaan kääntää, mut en ymmärrä mikä se on ja kun pitäis tulla joku lista niistä keskuksista mut ei mulle tuu mitään listoja.
- No huh huh
Minulla taas on hiukan erillainen ongelma...
Puhelimessa on nimittäin ihan normaalist 8gt:n muistikortti sijassa
mutta siltikin puhelin sanoo vaan että: ei muistikorttia, aseta laitteeseen muistikortti
en saa siis näkymään siis mitään videoita enkä musiikkia
PLZ jelppailkaa Aika monella Nokia C5-03 käyttäjällä on ollut vastaava ongelma.. Eli vika taitaa olla joko puhelimen raudassa tai ohjelmistossa. Mutta onko kortti alustettu Nokia C5-03 tukemaan formaattiin? Eli Fat32?
- !?
Mistä minä tiedän??? :D
Liität puhelimen tietokoneeseen ja katsot muistikortin ominaisuudet.
- ...
Muistikorttihan on ollut käytössä jo hyväsen aikaa ja oli täynnä musiikkia ja muuta vastaavaa.
Puhelin oli sammutettu jo useaan eri otteeseen kunnes toistin saman eräänä iltana, kun taas aukaisin puhelimen niin muistikorttia ei enään löytynyt.
Kortti siis sopii puhelimeen - vihainen ostaja
koko puhelin on ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740