vai onko sittenkää tarpeen, olen vaan ajatellut, että kaikki ei ole ihan niin kuin odottaisi. Jokin ns. mättää, mutta mikä. Toisaalta useimmiten kaikki tuntuu olevan ihan ok, mutta usein jotenkin vaan epäilyttää, että ei ole.
Tää voi olla ihan harhaa kaikki, mutta sitä vaan haluais jotain enemmän, mitä se olis en pysty lyhyesti kuvailemaan. Tää ei toimi näin ainakaan hyvin. En taida luottaa sinuun, syytä en osaa sanoa.
Meidän pitäs pystyä parempaan ja kaikki sujuis paremmin. Mutta jos et halua, niin en voi vaatia mitään, haaveita vaan on ja suunnitelmia.
En haluaisi, että olisit esteenä toteuttaa niitä, kuten joskus olet kirjoittanut täällä, vai kuka se nyt oli.
Kun tuntuu vaan siltä, et me oltas aika sopivat toisillemme jossain mielessä, olen se niin monta kertaa huomannu kaikista ikävistä huolimatta.
Tai antaa olla, en voi täällä käydä keskusteluja, kyllä se pitäs tehdä irl, mutta siihen ei taida olla mahiksia, ollaan niin kaukana toisistamme eikä luoteta toisiimme. En voi kevyesti tehdä päätöksiä tässä tilanteessa ja kun joudun tekemään niin et tule pitämään niistä.
Jos mä olisin sä, niin en viivyttelisi yhtään soittaa tai laittaa viestiä, suosittelen, jos oot aidosti asiassa mukana.
EI taida tää onnistua nytkään, mutta yritän ainakin :)
Turhaa taitaa olla, en mä sua pysty pitämään, näin se vaan tulee menemään, kuhan nyt vähä aikaa kattellaan.
Toisaalta ei kukaan meistä oo korvaamaton - minäkään.
Nainen, onko?
18
945
Vastaukset
- Olipahan.
jännän sekalaisen viesti:)
- jännän äärellä
Täällä niitä liikkuu. Jännä kun voisi olla ihan kuin häneltä mut ei sitä viitsi uskoa että ne sitten kuiteenkaan ovat:)
- P.Erkele!
Kirjoitus vastaa hyvin ajatusten sekavuutta eikä edes saunaolutta ole otettu.
- Rakkautta.
varmaan:)
- ap
Rakkautta. kirjoitti:
varmaan:)
voi se sitäkin olla - lukkarinrakkauttako?
- .....
Erään kanssa oltaisiin toisilleme sopivat, monissa asioissa olen sen huomannut. Irl keskusteluja tarvittaisiin ja tilaísuuksia tulee kyllä, jospa hän niihin tarttuisi. Monia asioita on vielä puhumatta, toivottavasti lähiaikoina.
Soittaa tai viestiä.. En halua tuppautua, aika ja paikka on mitä on. Jos oltaisiin oikeasti pari, niin kyllä, mutta nythän ollaan kavereita.
Hän tietää kyllä mitä ja miten ajattelen, mitä meistä toivon. Jospa joskus muuta kuin kaveruutta. Tiedän, että "pitäminen" tulee olemaan vaikeaa. Toisten kateus...
Ei täällä enempää. Kiitos kun olet uskonut "meihin". Usko jatkossakin... vaikka mitä tulisi vastaan. Näinhän olen aiemminkin sanonut. - Miten voi olla
luottamusta jos yhteys on nimettömien viestien varassa ??
Olisit laittanut tunnisteen kenelle kirjoitat.
Sinä itse osaltasi vaikutat kaikkeen. - Uskothan sen
Joskus joku ihminen voi olla toiselle korvaamaton.
Hän näkee ja ymmärtää toisessa jotain sellaista, mitä kukaan toinen ei ole nähnyt, eikä uskonut edes olevankaan. Jos ei ole kokenut rakkautta, se muuttaa maailman, koska sitä ei ole saanut ennemmin osakseen.
Tiedän, että korvaamattomuus on mahdollista. Näin olen itse kokenut ja siitä olen kaikki tulevat päiväni onnellinen. Voi olla, että henkilö itse ei usko merkittävyyteensä ja aliarvioi sitä. Totta kuitenkin minulle. - Tuskinpa mikään
menee niin että sinä kirjoittelet nimettömiä viestejä ja vaadit toista tulemaan ovellesi tai laittamaan s postia.!
Mitä sinä itse olet tehnyt lujittaaksesi teidän välistä luottamusta ? Vai oletko mitään ? Muuta kuin tällaisia viestejä ? Jos muuta et ole tehnyt niin ei ihme että
pahasti mättää.
Luottamusta ei rakenneta nimettömillä viesteillä leikkimällä. Päinvastoin, näin
saa luottamuksen vain tuhottua.
Ihminen itse on aina se jolle asiat puhutaan ja kerrotaan. Näillä ei ole mitään merkitystä vaikka kirjoittaisit joka päivä samanlaisen sepustuksen. - 2626
Ei mikään toimi oikein, jos se on vain täällä. Ota häneen yhteyttä.
- ap
No joo, pakko myöntää, että on korvaamattomia ihmisiä, se koskee siis ihmissuhteita ja rakkautta. Kukaan muu ei voi korvata täysin toista ihmistä. Tarkoitin kai vähän muutakin.
Kyllä viestissä oli jotain tunnisteita, mutta ei ehkä kovin selviä, ja voi olla, että oikea nainen on vastannutkin tähän viestiin.- E.lekreP
Jos olen oikea nainen, en ole vastannut aiemmin tähän viestiin. Toisaalta osui ja upposi, toisaalta, mikäpä ei osuisi ja uppoaisi kun hatarin perustein pitää olematonta haavetta ja toivetta yllä?
- ihan lyhesti vaan.
Jos olisin oikea nainen niin en sinuna itse viivyttelisi ottaa sitä yhteyttä jos oot tosissas!
- Sen tiedän nyt <>>
NO et todellakaan ole korvaamaton :D
Aikaa sen tajuamiseen meni vain turhan paljon ;) Puss!! - No joo,
kun luki viestin ( vieläpä kahteen kertaan ) ei ihmetytä yhtään että on luottamuspula.
" Kuten olet joskus kirjoittanut täällä vai kuka se nyt oli " . Eiköhän tuo lause kiteytä
tärkeimmän. Miten voi olla edes luottamuksen hippusta jos kaikki on luulottelun
pohjalla ?? - *****
oliko viesti T:ltä?
- u-n-o-h-d-a
Lakkaa sinä jo vinkumasta sitä Timoa etkö jo tajua P.önnttö että susta ei ole muuta kun riesaa kuvitelminensi. teit jo hallaa turhilla luuloillasi. T naiselle tämä.
- ap
ei ollut t:ltä mutta pks->t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364