Mieheni on mustasukkainen eikä hän sitä sanoin ole kertonut, kuin kerran kun hän esti minua lähtemästä yksin reissuun ilman lapsia ja kyse oli silloin sukulaiseni lapsen näkeminen. Aiemmin hän on päästänyt minut menemään vain itsensä kanssa viihteelle tai muualle reissuun. Hän on usein kiukkuinen eikä suostu puhumaan, että miksi. Hän haukkuu ystäviäni. Töistä tullessaan hän joskus haukkuu minut mikäli asunto ei ole tip top. Hän moittii vaatteitani ja haluaisi valita itselleni vaatteet sekä hiusten laiton. Meikkiä minulla on yleensä aina liikaa viihteelle mentäessä. Tässäpä jotain asioita. Itse olen lasten kanssa kotona, huolehdin kodin ylläpidosta ja lapsista 24h/vrk pääsääntöisesti yksin. Olen pulassa, en pääse irti miehestäni. Olemme asumuserossa, mutta silti hän ei jätä minua rauhaan ja itselläni on vaikea pysyä hänestä erossa. Olen toistuvasti sanonut suhteemme olevan loppu, mutta hän ei luovuta, aina on jokin syy tulla käymään.
Mustasukkaisuus ohjaa elämääni
tosioutotilanne
1
258
Vastaukset
- Hae apua !
voi hyvä isä millaisen tollon kanssa olet naimisissa, EI PÄÄSTÄNYT oletko aikuinen , kun pitää lupa kysyä joltain joka luulee omistavansa sinut, jätä ajoissa, ei se ole rakkautta kun kieltää toiselta elämisen, se on sadistista kiusaamista ihmiseltä jolla ei ole paljon pääkopassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888