Eli oletteko kuulleet kenenkään jääneen kiinni moisesta toiminnasta? Ilmeisesti kyse on todella rikollisesta teosta josta saa käsitykseni mukaan jopa vankeutta (?). Mutta siis tuostahan on aikalailla mahdoton saada ketään kiinni jos myy maasta toiseen vaikka EBayssä. Tuli vaan tällanen juttu mieleen mahdollisena uutena rikoksen muotona koska nykyään tiedostojen lataaminen on erittäin yleistä ympäri maailman.
Mutta asiasta kolmanteen, onko itse omistamien teosten myynti sallittua?
Ladattujen teosten myyminen
5
133
Vastaukset
- jk
enn olekuullut
- JK
ENNTODELLAKAANN
- jotain tähän
Haluaisin tietää mikä järki tuossa olisi, koska jokainen joka haluaa voi itse latailla tarvittemansa jutut torrentilla.
- Niin no..
Kait siinä on se, että tarvii jostain rahaa ja noin vois sitä aika helposti saada. Tosin ei niitä levyjä missään torilla voi myydä koska poliisit on heti paikalla...
- ...
Tiedostojen levittäminen ilmaiseksi on sinällään tekijänoikeusrikos, mutta että sinä vielä pyytäisit niistä maksun? Se menee jo niin pitkälle että turpaan tulee taatusti, ja kalliisti. Mitä kiinni jäämisen tulee niin kun raha liikkuu jostain jonnekin niin siitä jää aina jälki. Pankkisalaisuuskaan ei koske asianoasaisia enää silloin jos on aihetta epäillä rikosta, viranomaiset kyllä ottavat selvän kuka maksoi mitä ja kenelle.
Kolmas asiasi, teosksen jonka laillisesti omistat voit myydä. Jos sinulla on taulu seinällä niin voit myydä sen. Jos sinulla on hyllyn täys DVD-leffoja joista haluat eroon niin voit myydä ne. Mutta jos se taulu on väärennös etkä kerro sitä ostajalle tai ne DVD:t ovat kotipolttoisia tai jostain Virosta ostettuja piraatteja niin silloin kyseessä on rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718