jotain asiaa minulle eilen aamulla...näytit ihan siltä?:)
Oliko
19
687
Vastaukset
- s....
vasta- ne - tunteet- ei kait kummempaa---- ymt ongelmat, onneksi en ole mies
- Tämä..
meni miehelle:)
- S A: :
Oli.Mä en pysty elämää ilman sua.Mä haluan sut ja teen kaikkeni että säkin haluaisit mut.
- Tämä..
ei sentään sovi meihin tai mistäs minä hänen ajatuksensa tiedän, mutta epäilen, että hän noin kiinnostunut olisi:)
- Ei enää
Tämä.. kirjoitti:
ei sentään sovi meihin tai mistäs minä hänen ajatuksensa tiedän, mutta epäilen, että hän noin kiinnostunut olisi:)
epäilyjä, uskoa, toivoa ja rakkautta vain...
- Kyllä..
Ei enää kirjoitti:
epäilyjä, uskoa, toivoa ja rakkautta vain...
kaikkea sekoitettuna...aavistuksia:)
- Antzu75
Minkäs nimiselle menee?
- Nimeä..
en sentään kerro:)
- jotain asiaa
Nimeä.. kirjoitti:
en sentään kerro:)
Olisi mulla voinut ollakin :) Kaunis olit, kuin kesäyön unelma.
- Mitäs..
jotain asiaa kirjoitti:
Olisi mulla voinut ollakin :) Kaunis olit, kuin kesäyön unelma.
minulla oli päällä kun nähtiin?:)
- jotain asiaa
Mitäs.. kirjoitti:
Jatketaan tätä leikkiä :) Sinulla oli hurmaava hymysi ja tähtisilmäsi.
- jotain asiaa
Mitäs.. kirjoitti:
Housut, ylsivät sääreen asti. Hihaton paita.
- Jatketaan..
jotain asiaa kirjoitti:
Jatketaan tätä leikkiä :) Sinulla oli hurmaava hymysi ja tähtisilmäsi.
vaan, en muistaakseni siinä kohtaa kovin paljon hymyillyt.. no ehkä vähän kuitenkin:)
- Tuo oli..
jotain asiaa kirjoitti:
Housut, ylsivät sääreen asti. Hihaton paita.
kyllä totta:) ja värit oli?
- jotain asiaa
Tuo oli.. kirjoitti:
Paita, joku haalean keltainen tai vaalea beige, en tarkkaan muista. Housut myös vaaleat. Oikein kesäisen näköinen.
- jotain asiaa
Tuo oli.. kirjoitti:
Mutta nuohan nyt ovat monella muullakin kesällä vaatetuksena ;) Jos olisit oikea, niin tietäisit mitä minulla oli ylläni?
- Värit..
jotain asiaa kirjoitti:
Paita, joku haalean keltainen tai vaalea beige, en tarkkaan muista. Housut myös vaaleat. Oikein kesäisen näköinen.
meni väärin:)
- jotain asiaa
Värit.. kirjoitti:
meni väärin:)
Mitäs "hänellä" oli päällään? Kerro se.
- Jotain..
jotain asiaa kirjoitti:
Mitäs "hänellä" oli päällään? Kerro se.
beigeä oli hänellä päällään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241