Olen vielä ollut toiveikas sun suhteen, vaikka on näyttänyt synkältä jo useamman kuukauden. Pitänyt toivoa yllä siltä varalta, että jos tilanne on se mikä on sen takia, että luulit, etten ole sinusta kiinnostunut, etkä vain halua vaikuttaa liian tunkeilevalta, jos pelkäsit, että häiriinnyn katseista, jos en olekaan sinusta kiinnostunut. Nyt olet kuitenkin niin välinpitämätön ollut jo pitkään, että uskon, että tuosta ei ole todellakaan ollut kyse, vaan siitä, että olet menettänyt vain kiinnostuksesi jo aikaa sitten. Mä olen vaan hölmönä jäänyt nallina kalliolle ihmettelemään, niin kuin mulle tyypillistä on :) Mä en pidä tästä roikkujan roolista, mikä mulle jäi.
Tämän jälkeen en varmaan enää kirjoita aloituksia sulle, ellei nyt joku nostalgiatrippi aiheuta oireita, mutta sähän et ole näitä lukemassa muutenkaan, kun kerran todennäköiseksi vaihtoehdoksi tuli tuo mielenkiinnon loppuminen sinun puoleltasi. Silloin et täällä mun takiani edes ole. Sä tulet olemaan siis virallisesti menneen talven lumia mulle ja mietiskelenkin tässä, miten pitäisi käyttäytyä, kun väistämättä joskus sinut taas kohtaan. Tuo sun käytös mua kohtaan on ollut aika toimiva: mun ihastuminen on laantunut murto-osaan siitä mitä se oli vielä syksyllä, joten taidan noudattaa samaa kuin sinä eli taidat olla mulle tästä lähtien ilmaa, kun kohdataan. Sillä liekki sammuu lopullisesti. En halua sellaista kauempaa ihailua enää edes harrastaa, silloin ei pääse kunnolla irti toisesta ja mä haluan seuraa itselleni viimeistään syksyllä. Olen ollut tarpeeksi kauan sinkkuna, joten haluan vapauden katsella muita.
Kuitenkin ennen kaikkea tätä ylhäällä sanottua, mä haluan nähdä sut vielä yhden kerran ihan läheltä ja katsoa miten reagoit muhun. The Ultimate Viimeinen Varmistus siltä varalta, jos sittenkin tuo toinen vaihtoehto on ollut kyseessä. Jos olet samalla lailla välinpitämätön kuin tähän asti olet ollut, etkä edes huomaa mua, etkä katso muhun tai tervehdi mua, niin sitten tämä on loppu myös mun puoleltani. Toivon, että siihen ei mene enää kovin kauan, että saan selvyyden ja epävarmuus loppuu. Mutta mun tuurilla sun lomasi tietysti alkaa nyt ja epävarmuus senkun jatkuu ja jatkuu... :/
Miehelle
8
386
Vastaukset
- :=?
Olet kyllä niin viisas, mutta voit erehtyä pahasti. Puhuit syksystä, onko tämä kirjoitus jonkun vanhan jutun kopio.
- Piinalle loppu
Sen näkee seuraavalla kerralla, kun hänet näen läheltä, olenko erehtynyt. Jos haluaa antaa itsestään sellaista kuvaa, ettei kiinnosta, niin sillä sitten mennään ja se jää "todeksi". Mulla ei resurssit enää riitä muuhun. Haluan eroon tästä epätietoisuudesta valitsemalla sitten vaikka sen vääränkin vaihtoehdon todeksi.
- :)
Onko Tämä Minulle?? Juhaltako??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/12/14/432873.jpg
Olen vapaa ja sinkku ja kirjoitan vain Juhalle :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/11/10/401643.jpg
Hyvää yötä!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/05/03/563299.jpg- Piinalle loppu
Mitä otsikossa mahtaa lukea?!!! Näetkö?
- kipeää tekee
tota kun lukee voin sanoa. tunteeni on ja säilyy. harmi että tollainen nimetön viesti nettiin, olkoon kuinka tilanteeseeni sopiva tahansa, ei oo tarpeeks vakuuttamaan että juuri se henkilö jota kaipaan odottaa yhteydenottoani. tunkeileva en nimenomaan halua olla en tiedä hänen tilannettaan, paitsi mitä hän on kertonut, enkä halua olla enempää taakaksi.
toisaalta tapani jolla asiani esitin oli melkein ku suunniteltu kieltävälle vastaanotolle mutta eikai nyt ilmaa tarvitse sentään olla?? tosin on kyllä sekin parempi kuin tiedätkyllämikä. yritykseni ei ehkä ollut hyvä mutta se oli parhaani. ikävää et tää meni tähän tosiaan. tosi ikävää. tuliko se nopeasti puun takaa ei, siihen meni vuosia ja se tässä niin surullista onki. suloisin nainen kenet olin tavannut, kirjoittaa tod. näk. jotain kuittailu kautta jättämisviestejä mulle tänne siis ihan käsittämättömän kamalaa miten se tosiaan menikään tähän ! vaik eipä sikäli meitsin tuuriahan se on vaan :) - aika hyvä
tekosyy. Yrität luikerella karkuun siltä tosiasialta että et rakasta minua.
- pakko tähän
vielä lisätä tällai vinkkinä koska tosta tuli aika negatiivisen sävynen tosta mun viestistä, vaikka aloittaja oli ihan asian ytimessä, että jos ei satuta törmäämään jossain ihan tässä lähipäivinä niin uskon että tää mun kaipaus ja asioiden tavallaan auki jääminen pakottaa mut lähestymään sua. näen vähemmän ja vähemmän syytä olla ottamatta yhteyttä. olkoon se varovainen ja tunnusteleva tekstari tai jos saan tarpeeksi rohkeutta kasattua niin parempi ois tietty soittaa koska sais silti kuulla sun ääntä :) oon sen tehnyt ennenkin :) jos mentäis syömään saisit valita minkä ravintolan tahansa missä päin maailmaa tahansa :)
- Piinalle loppu
Olkaa huoleti, tämä aloitus ei liittynyt teihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928