oispa voinu jakaa sen jonkun kanssa, jonkun jonka jo luulin omakseni. parasta oli vaan taitella ikävät asiat ja tunkea sydämeensä. paljon siellä ei enää tilaa ole, mutta juuri ja juuri mahtui. en todellakaan jaksa uskoa enää rakkauteen, olen joutunut tahtomattani johonkin tahoillaan kyllästyneiden osapuolten jännitysnäytelmään.
olisitte valinneet jonkun jolla on vielä voimia jäljellä. en usko, en toivo enkä rakasta. kylmetän itseni enkä anna enää lupaa uskaltaa mitään. ajattelin että jos vielä tämän kerran yritän ja luotan mutta siihen ei näköjään ollut aihetta.
voi hyvin ystävä ja kaikkea hyvää. olet rakas.
mulla on ollu raskas päivä
5
285
Vastaukset
- Toivottavasti
huomenna on parempi päivä! Eikä kannata antaa itsensä kyynistyä, vaikka siitä välillä joutuu hintaa maksamaankin.
- piikikäs...
Ompa surullinen viesti. Tahoiltaan kyllästyneiden jännitysnäytelmään kuulostaa kurjalle. Toivottavasti et ole näiden palstojen perustella kuitenkaan vetänyt tuollaisia johtopäätöksiä. Täällä on muutakin ihminen joka aiheuttaa tahallaan sekaannuksia. Mutta voimia sinne.
- ed.
Siis muutama ihminen piti kirjoittaa.
- _
En jaksa aina lukea näitä viestejä enkä tunne että olisi mitään tarvettakaan enää.
Mutta sun viestisi kosketti ,koska olen käynyt läpi samankaltaisia tunteita.
Se että joutuu toisten pelinappulaksi on pahinta mitä joutuu ihmissuhteissa kokemaan . Vaikeaa on ymmärtää eikä tarvitsekaan
Ne jotka sinut ovat pelinappulakseen ottaaneet ,uskon että heille on kohtalo varannut omat polkunsa .
Älä menetä uskoa kuitenkaan ,olet ollut rehellinen ja se riittää
voit nukkua yösi rauhassa- voimia sinulle. - eräs mies vain
Aloittajalle...
Älä nyt oikeasti ota liian raskaasti. Voihan se olla vielä niinkin että se ihminen tulee järkiinsä ja huomaa kaltaisesi helmen. :) Siitä ei ole mitään hyötyä jos itsensä kylmettää sisältäpäin. Parempi on rakastaa ja pettyä kuin olla ikinä rakastamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862