läppäri tulee turusta, ja itse asun jyväskyllässä, niin pitäisikö läppäri olla kaiken järjen mukaan maanantaina jo minulla? lähetys tulee siis kotiovelle asti .. katsoin lähetysseurantaa niin:
10.06.2011, klo 16:08 Lähetys on lajiteltu
10.06.2011, klo 12:43 Lähetys rekisteröity
tilasin uuden läppärin perjantaina...
6
97
Vastaukset
- Pukinkontti
Älä hermoile kyl se sieltä tulee!
Mä tilasi oman läppärini verkkokaupasta. Viipy neljä (4) päivää. Oli joulunalusviikko ja postissakin ruuhka-aika, mutta tuli kuitenkin. - Külli Täti
Riippuu mikä on toimitustapa? Kotiovellekin niitä on useampia. Joistain puljuista saa pikatoimituksen suoraan kotiovelle aamuksi kun tilaa ennen klo 14.00 ja sitten on kotitoimitus mikä tehdään kun paketti nyt sattuu olemaan jakelussa. Kumpi on kyseessä, noin ylimalkaisesti asetettuun kysymykseen ei tarkemmin voi vastata.
- ...........
Luultavasti maanantaina päivällä johonkinaikaan omassa postitoimipaikassasi josta saat sen seurantakoodin perusteella, pakettikortti tulee vasta tiistaina postilaatikkoon (ei todennäköisesti ehdi maanantain jakeluun).
Muista ottaa henkkari mukaan jos haet seurantakoodilla, sitä kysytään lähes poikkeuksetta.- anzuliii
mitä sä sekoilet? ei se postiin mene vaan ensin ne tuo sen kotiovelle, jos kukaan ei ole vastaanottamassa pakettia, SENJÄLKEEN se viedään lähimpään postiin.
- Niin ja jos asut....
Pupuhuhdassa, niin varaudu ainakin yhteen ylimääräiseen päivään ennen kuin pakettikortti on perillä. Kaverit mukaan, kun lähdet konetta noutamaan: äläkä kuljeta käteistä mukanasi. Varo muutenkin ettet tule ryöstetyksi siellä slummialueilla.
- ....
Jos ottaa riittävästi käteistä mukaan, niin voi ostaa ryöstäjiltä koneen takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750