ihanille keskustelijoille!!!! Te teitte päivästäni hyvin paljon paremman.
Kiitos kaikille
48
160
Vastaukset
Komppaan Tempun sanomaa. Silmäilin tuota ketjua, johon kai viittasit.
Matkantekijät tarvitsevat kaikenlaista ravintoa reissunsa aikana. Ja vaellustovereilla on aina eri eväät taskussaan. Me tarvitsemme sitä. Virtuaalisesti: asiaa, tukea, vastauksia, jakamista. Joskus heittäydytään ja lujaa vapaalle. Joskus itketään toverin olkapäätä vasten. Toisinaan valvotaan öitä yhdessä. Ja mikäs sen mukavampaa kuin vaikka käpertyä murun kainaloon viltin alle.- M.B.
Kiitos kiillottaa mielen astetta aina kirkkaammaksi :)
Kiitos itsellesi. - A
Hai sie kumma ja kiitos siulkii.
http://www.youtube.com/watch?v=J2AiXWZHAG4 - maljojen_prinsessa
Vaihtuva nimimerkki on nyt maljojen_prinsessa, joka on elämänsä matkalla ja tulee tänne aina kompastuessaan, onnistuessaan,eksyneenä ja löytyneenä, joskus itkuisena, toisinaan nauravaisena ja valmiina kuuntelemaan vaellustovereitaan, hakemaan olkapäätä ja tarjoamaan omaansa tarpeen tullen. Lupaan ihastuttaa, vihastuttaa, jakaa outoja ideoitani, kyseenalaistaa ja kilvoitella, mutta vain jotta oppisimme ja kasvaisimme kohti omaa, kokonaista itseämme, sisäistä avaruuttamme. Kiitokset elisaketulle inspiroivasta vastauksesta ja temppuilijalle lämmin kiitos myös :D Kiitos myös huikeat M.B. ja A!
- M.B.
Ai vitsit!! Lukihäiriö pukkas päälle ja piti lukea kahteen kertaan yhä uudelleen väärin: "ja tarjoamaan omaansa tarpeen tullen." Luin tiivistetysti, että: Tarjoamaan turpaan.. :DDD Hoh, taukoa silmille, tulee tarpeeseen tahi turpeeseen..
Ojentaa vaeltajatoveri maljojen prinsessalle käpälänsä ja kehoittaa astumaan veljeskunnan kanoottiin. Siellä on hyvä matkata ja moni samalla tavoin kuten kettukin reissunsa aloittanut. Näet sotaa ja rauhaa, mutta eväspalaset jaetaan soturiporukan kesken. Ja matkalla uupuneen ottaa valmentaja A aina kainaloonsa, vie saunaan, syöttää herkkuja ja lykkää unten maille.
M.B. kirjoitti:
Ai vitsit!! Lukihäiriö pukkas päälle ja piti lukea kahteen kertaan yhä uudelleen väärin: "ja tarjoamaan omaansa tarpeen tullen." Luin tiivistetysti, että: Tarjoamaan turpaan.. :DDD Hoh, taukoa silmille, tulee tarpeeseen tahi turpeeseen..
Voi äiti venäjän maa sun kanssa Mää; sait taas mut tukehtumaan melkein nauruun ...tarjoamaan turpaan... :-D
- maljojen_prinsessa
Hahhahhaaaa! Olikohan tuo sellainen freudilainen lukihäirä? Itse tajusin, että tuosta "tarjoamaan omaansa tarpeen tullen" voisi myös saada monenlaisia ajatuksia... *hiemantässäpunastuu*.. Minulle tuli vain niin juhlava olo, kun sain vihdoinkin keksittyä nimimerkin, että pidin ihan puheenkin =D
Astun nyt näin juhlavin menoin tuohon veljeskunnan venhoseen ja toivon, etten ihan sotaan joudu, diplomaatti kun olen luonteeltani (ainakin joskus) *ottaa siivellä käpälästä kiinni ja humps! onkin jo soturiporukassa*- M.B.
Maljan noston paikka!! Nostakaamme malja Maljojen prinsessalle :)
(tulee mieleen tarot-korttipakka syystä tai toisesta) - maljojen_prinsessa
Hui, mua alkoi vähän jännittää, mahdanko nyt sitten aiheuttaa sulle (ja muillekin) pettymyksen jutuillani... iik.
Mutta miten se sitten vaikuttaa mihinkin, että olen ottanut kiinteän nimimerkin? Voinhan mä jatkossakin kikkailla nimmareilla ja panna vain parastani tällä kiinteällä. *viittaa samalla temppuilijan kikkailukommentteihin alempana ;D*
Mutta introspektio on hyvä juttu. Ja intuitioon luottaminen. - maljojen_prinsessa
maljojen_prinsessa kirjoitti:
Hui, mua alkoi vähän jännittää, mahdanko nyt sitten aiheuttaa sulle (ja muillekin) pettymyksen jutuillani... iik.
Mutta miten se sitten vaikuttaa mihinkin, että olen ottanut kiinteän nimimerkin? Voinhan mä jatkossakin kikkailla nimmareilla ja panna vain parastani tällä kiinteällä. *viittaa samalla temppuilijan kikkailukommentteihin alempana ;D*
Mutta introspektio on hyvä juttu. Ja intuitioon luottaminen.Ja M.B. Kiitos! *nostaa maljaa*
Tarot-mielikuva ei ollut huonompi arvaus. Eikä mistä vain taroteista vaan erityisesti Crowley-taroteista. maljojen_prinsessa kirjoitti:
Ja M.B. Kiitos! *nostaa maljaa*
Tarot-mielikuva ei ollut huonompi arvaus. Eikä mistä vain taroteista vaan erityisesti Crowley-taroteista.Minua kiinnostaa tarot-kortit. Toimiiko ne oikeasti? Mistä saisin tarot-asiantuntijan kynsiini, siis henkilökohtaisella tasolla utelisin?'
*nostaa oman ketunmaljansa prinsessalle*- M.B.
Ja M.B. Kiitos! *nostaa maljaa*
Tarot-mielikuva ei ollut huonompi arvaus. Eikä mistä vain taroteista vaan erityisesti Crowley-taroteista.Tarot-kortit ovat ainakin hämmästyttävän ihastuttavan kaunista taidetta.. itselläni ei mielikuvitus riittäisi niin monen kuvan tekemiseen niin, että muodostaisivat korttipakkamaisen kokonaisuuden. Ja monet kuvista ovat aivan äärettömän pikkutarkkoja :)
Ehkä ne toimivat hyvinkin, mikäli intuition portit ovat ihmisellä auki, EK :)
Haluaisin saada oman korttipakkani tapettivuodaksi tai julisteeksi (suureksi) seinälle, niin että joko kaikki kortit näkyvät tai sitten valikoima kauneimmista =D M.B. kirjoitti:
Tarot-kortit ovat ainakin hämmästyttävän ihastuttavan kaunista taidetta.. itselläni ei mielikuvitus riittäisi niin monen kuvan tekemiseen niin, että muodostaisivat korttipakkamaisen kokonaisuuden. Ja monet kuvista ovat aivan äärettömän pikkutarkkoja :)
Ehkä ne toimivat hyvinkin, mikäli intuition portit ovat ihmisellä auki, EK :)
Haluaisin saada oman korttipakkani tapettivuodaksi tai julisteeksi (suureksi) seinälle, niin että joko kaikki kortit näkyvät tai sitten valikoima kauneimmista =DOsaatko lukea kortteja karitsa? Lukisitko minulle tulevaisuuden, jos pyytäisin?
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Osaatko lukea kortteja karitsa? Lukisitko minulle tulevaisuuden, jos pyytäisin?
En nyt niin poppa-akka ole kuitenkaan :) Jollakin tavalla laitan esteen itseni ja mahdollisen näkökykyni välille, olemalla luottamatta htken koittaessa siihen tietoon, joka jo pölypilven lailla horisontissa ilmoittaa tulostaan. Käännän sille selkäni, suljen silmäni ja annan pölyn pöllähtää oikealta tai vasemmalta ohitseni, jotta voin sitten kääntyä takaisin ihmettelemään, että mitä oikein tapahtui =D
- maljojen_prinsessa
elisakettu kirjoitti:
Osaatko lukea kortteja karitsa? Lukisitko minulle tulevaisuuden, jos pyytäisin?
Tuo on tosi yleinen väärinkäsitys, että taroteilla voisi lukea tai ennustaa tulevaisuutta - sori mahdollinen pettymys, mut ei voi.
Taroteilla voi tarkastella ja tunnustella nykytilannetta monesta eri näkökulmasta. Menneisyyttäänkin voi tavallaan tarkastella, pohtia ja tunnustella, mutta nykytilanteesta käsin.
Korttien viisaudet perustuvat lukuisiin eri viisauksiin, filosofioihin ja uskontoihin, kuten buddhalaisuuteen, kristinuskoon, vanhoihin kiinalaisiin, suufilaisiin ja antiikin kreikan ajatuksiin ja filosofioihin, sekä tietenkin psykologiaan. (Puhun nyt siis Crowley-taroteista). Korttien järjestelmä perustuu numerologiaan.
- elisakettu&yxex
Eräs toverisoturi yxex lähettää terveisensä soturiprinsessalle ja koko ritarikunnalle, sekä kertoo itse voivansa hyvin, vaikkei palstalle vähään aikaan ole päässytkään. Odottelee jo mielenkiinnolla prinsessan kirjoituksia (yxe on vannoutunut naissoturien ihailija :-), lörpöttelee kettu sivulauseessa).
;-)
*Hali* (ja yxex kai kiittää, luulisin)
Minustakin on mukavampi kun tietää kenen kanssa keskustellaan; vakionikki tai -rekki henkilöittää kirjoittajan, eikä aiheuta tarpeettomia sekaannuksia. Sitten on myös mahdollista seurata paremmin kirjoittajan oivalluksia. Esimerkkinä tuo kandi, jolle mainitsin etttä voisi vakiintua; on hienoja juttuja muttei koskaan tiedä minkä pensaan takaa tulee.- maljojen_prinsessa
Kiitoksia terveisistä! *heiluttaa kuninkaallista heilutusta yllättyneenä mielenkiintoisasta vastaanotosta*
elisakettu kirjoitti:
;-)
*Hali* (ja yxex kai kiittää, luulisin)
Minustakin on mukavampi kun tietää kenen kanssa keskustellaan; vakionikki tai -rekki henkilöittää kirjoittajan, eikä aiheuta tarpeettomia sekaannuksia. Sitten on myös mahdollista seurata paremmin kirjoittajan oivalluksia. Esimerkkinä tuo kandi, jolle mainitsin etttä voisi vakiintua; on hienoja juttuja muttei koskaan tiedä minkä pensaan takaa tulee.Muru, oikein arvasit, kiitän minä, kanssakirjoittajia hyvistä kommenteista, ja sinua siitä että välitit terveiseni. Nostan maljan prinsessoille ja sotureille, ja tunnustan, että reissuillani hieman ikävöin palstaa ja sen ihmisiä...
yxex kirjoitti:
Muru, oikein arvasit, kiitän minä, kanssakirjoittajia hyvistä kommenteista, ja sinua siitä että välitit terveiseni. Nostan maljan prinsessoille ja sotureille, ja tunnustan, että reissuillani hieman ikävöin palstaa ja sen ihmisiä...
Muru on palannut !!!
- mitä täh häh
Oottako työ keksinnä monta uutta nimimerkkii?
- mitä täh häh
Eipä mittää... aattelin vaan kun on ilmestyny niin monta uutta viikonlopun aikana :)
- kiusanhenkilö
Tempun uusi sivupersoona nähtävästi ;)
:-D
Nimimerkeistä muuten vielä. Vaikka minusta henkilökohtaisella tasolla onkin mielekkäämpää "keskustella" tietämänsä henkilön kanssa, täytyy sanoa, että monella riittää valtavastin luovaa mielikuvitusta keksiä niitä. Joskus pelkkä nikki saattaa olla hienon kommentin tai peukun arvoinen. Oma värinsä on joskus nähtävissä oleva ketjuissa tuo kronologisesti, mutta sanallisesti etenevä viuhka, jatkumo.
Tällä palstalla on muuten on riittänyt kommenttia jos toistakin nikkeilystä. Mitä multinikkeily oikeastaan tarkoittaa? Onko se sitä, että saman henkilön takana on useita nikkejä, vai tarkoittaako se sitä, että useampi henkilö käyttää samaa nikkiä?"...ainakin yhden nimimerkin takana on useampi henkilö."
Miten toi toimii ?
Mäkään en viitti noilla mieltä rasittaa koska siinä se aika sitten meneekin ja on turha koettaakaan keskustella (vaikka välillä kieltämättä tulee kaikenlaista mieleen) mistään ilman "sitä ajatusta". Sinänsä ihan sama mulle.
Mutta tuo, että monta ihmistä kirjoittaisi samalla nikillä ? How ?
Kaverukset ? Pariskunta ? Vai puhutko rekkaamattomista ?- M.B.
lynett kirjoitti:
"...ainakin yhden nimimerkin takana on useampi henkilö."
Miten toi toimii ?
Mäkään en viitti noilla mieltä rasittaa koska siinä se aika sitten meneekin ja on turha koettaakaan keskustella (vaikka välillä kieltämättä tulee kaikenlaista mieleen) mistään ilman "sitä ajatusta". Sinänsä ihan sama mulle.
Mutta tuo, että monta ihmistä kirjoittaisi samalla nikillä ? How ?
Kaverukset ? Pariskunta ? Vai puhutko rekkaamattomista ?Kuulostaa vaivannäköä vaativalta puuhalta.. Laiskan painajainen, molemmat vaihtoehdot :)
M.B. kirjoitti:
Kuulostaa vaivannäköä vaativalta puuhalta.. Laiskan painajainen, molemmat vaihtoehdot :)
Noh, jos joku siitä "leipänsä saa", syökööt =)
- d.i.c.e
"Tuota olen miettinyt itse, että todennäköistä on, että ainakin yhden nimimerkin takana on useampi henkilö."
Itse olen ainakin niin itsekäs, etten antaisi edes nimimerkkiäni kenellekään lainaan. Tuntuisi samalta, kuin jakaisi identiteettinsä jonkun toisen kanssa... ;P
Mutta muut voi puolestani tehdä mitä lystäävät... - maljojen_prinsessa
d.i.c.e kirjoitti:
"Tuota olen miettinyt itse, että todennäköistä on, että ainakin yhden nimimerkin takana on useampi henkilö."
Itse olen ainakin niin itsekäs, etten antaisi edes nimimerkkiäni kenellekään lainaan. Tuntuisi samalta, kuin jakaisi identiteettinsä jonkun toisen kanssa... ;P
Mutta muut voi puolestani tehdä mitä lystäävät..."Tuota olen miettinyt itse, että todennäköistä on, että ainakin yhden nimimerkin takana on useampi henkilö."
Kuulostaa minun korviini hieman paranoidilta, mutta totuushan on tunnetusti tarua ihmeellisempää. Mäkään en missään tapauksessa antaisi kekenkään muun käyttää omaani.
Mulla oli kauhea multippelipersoona ja sata eri nikkiä ennen kuin otin tän tunteellisen höpsön nikin. Nikkien keksiminen oli hauskaa mutta rankkaa puuhaa. *muistelee huvittuneena etenkin freudista keksimiään kommentteja* Paranoidisuus tuttua omalla kohdallani. En edes ilkeä kirjoittaa mitä kummallisempia oletuksia olen saattanut tehdä palstailun aikana eri nikeistä ja rekeistä. Huh. :-D
Onneksi en julkisesti ole lähtenyt ketään vastaan solvaamaan. Mutta luullakseni se on inhimillinen piirre, jossakin vaiheessa. Ehkä (melkein toivottavasti) muutkin ovat sortuneet samaan.- maljojen_prinsessa
"Paranoidista? Kyllä."
Hihhihhiii! Voi ei, miksei mulle tuo paranoia oikein avaudu! (tässä kohtaa)
"Jossain vaiheessa kun nimimerkkiäni vastaan käyty kampanja oli kuumimmillaan"
Siis häh? Mitäh? Mikä juttu tää oli?
Oli kyllä tavallaan ihan hauskaa kirjoittaa vaihtuvilla nikeillä. Nauroin aika usein vaihtuville nikeilleni. (Ja mitähän se kertoo minusta..?) - maljojen_prinsessa
Sitä mä vähän pelkäsinkin :D
- M.B.
Kuulostaa minun korviini hieman paranoidilta, mutta totuushan on tunnetusti tarua ihmeellisempää. Mäkään en missään tapauksessa antaisi kekenkään muun käyttää omaani.
Mulla oli kauhea multippelipersoona ja sata eri nikkiä ennen kuin otin tän tunteellisen höpsön nikin. Nikkien keksiminen oli hauskaa mutta rankkaa puuhaa. *muistelee huvittuneena etenkin freudista keksimiään kommentteja*:DDDDD
Anteeksi nyt ihan hirveen kovasti :DD Mulla on tosi monesti jokin lukihäiriö sun kommentteja lukiessa, varmaan muittenkin kommentteja lukiessa, mutta sun kommenteissa niihin todellakin tulee joku freudilainen vivahde..
"Mulla oli kauhea multippelipersoona" - mulla oli kauhea multipippelipersoona..
AAhhaa.. älä vaan ota henkilökohtaisesti, mutta nauran täällä vedet silmissä.. =''DDD
En tiedä. Musta tuo on aika, "satukirjamainen kuvitus puukynillä akvarelliin yhdistettynä - tarotkortti" - tuo sun nikki, ja oikeastaan aika iloinen - vrt. iloinen pöytäseurue kohottelemassa maljoja kuumassa ja pimeässä kesäyössä, balalaikkojen soidessa matkan päässä.. Tai jotain vastaavaa :)
Ja ihan oikeasti, tiettynä väsymyksen hetkenä lukihäiriöni ON. Oli vaan niin hulvaton siihen edellisen kommentointiasi muistellen, että en voinut pidättäytyä jakamasta tätä hulvattomuuden tulvivaa riemua oman lukukömpelyyden äärellä, että mihin mittoihin se toisinaan yltää.. - M.B.
Juu, muistan "höökin". Se oli aika hämmentävä mutta ihan hyvä koulu, loppujen lopuksi. Taisinpas minäkin olla sitä mieltä, että Temppu on "kiinni varjossaan"..
Ja muutama muukin ajatus käynyt päässä, mitä nikkeihin ja erityisesti vieraileviin sellaisiin (niihin laumana huutelemaan palstalle saapuviin) tulee, mutta onneksi ohimenevästi :) - maljojen_prinsessa
M.B. kirjoitti:
:DDDDD
Anteeksi nyt ihan hirveen kovasti :DD Mulla on tosi monesti jokin lukihäiriö sun kommentteja lukiessa, varmaan muittenkin kommentteja lukiessa, mutta sun kommenteissa niihin todellakin tulee joku freudilainen vivahde..
"Mulla oli kauhea multippelipersoona" - mulla oli kauhea multipippelipersoona..
AAhhaa.. älä vaan ota henkilökohtaisesti, mutta nauran täällä vedet silmissä.. =''DDD
En tiedä. Musta tuo on aika, "satukirjamainen kuvitus puukynillä akvarelliin yhdistettynä - tarotkortti" - tuo sun nikki, ja oikeastaan aika iloinen - vrt. iloinen pöytäseurue kohottelemassa maljoja kuumassa ja pimeässä kesäyössä, balalaikkojen soidessa matkan päässä.. Tai jotain vastaavaa :)
Ja ihan oikeasti, tiettynä väsymyksen hetkenä lukihäiriöni ON. Oli vaan niin hulvaton siihen edellisen kommentointiasi muistellen, että en voinut pidättäytyä jakamasta tätä hulvattomuuden tulvivaa riemua oman lukukömpelyyden äärellä, että mihin mittoihin se toisinaan yltää..Hahhahhahhaaaaaaaaa!!! M.B. olet ihana! =D
Tämä kaikki varmaan johtuu hyvin voimakkaasta antifreudilaisuudestani, joka sitten heijastuu lukijoihin pro-freudilaisuutena ja varsinaisina lipsahduksina =o
Ja tiedän tuntteen, mullakin on usain lukihäirä *hehhehheeee* - maljojen_prinsessa
"ja mikä sitten on manipulointia? ... "
Tuohon en uskalla vastata, etten ajaudu metafysiikan puolelle... - M.B.
Hahhahhahhaaaaaaaaa!!! M.B. olet ihana! =D
Tämä kaikki varmaan johtuu hyvin voimakkaasta antifreudilaisuudestani, joka sitten heijastuu lukijoihin pro-freudilaisuutena ja varsinaisina lipsahduksina =o
Ja tiedän tuntteen, mullakin on usain lukihäirä *hehhehheeee*Musta tuntuu, että olen avoimesti kömpelö :)
Kiva kun et loukkaantunut! - maljojen_prinsessa
M.B. kirjoitti:
Musta tuntuu, että olen avoimesti kömpelö :)
Kiva kun et loukkaantunut!En löytänyt mitään, mistä olisin loukkaantunut :D
Todellinen syy nikkiini on tämä:
http://www.etarot.info/wp-content/gallery/thoth-tarot/60_minor_cups_page.jpg
Rakastan tuota kuvaa! - maljojen_prinsessa
*odottaa jännityksellä*
- Pilvi Linna
Mulla oli kauhea multippelipersoona ja sata eri nikkiä ennen kuin otin tän tunteellisen höpsön nikin. Nikkien keksiminen oli hauskaa mutta rankkaa puuhaa. *muistelee huvittuneena etenkin freudista keksimiään kommentteja*" Nikkien keksiminen oli hauskaa mutta rankkaa puuhaa."
Tuossa onkin se suurin syy miksen ole rekkautunut, olen liian laiska siihen. Toisaalta en ihan oikeasti keksi mitään sellaista nikkiä jonka viitsisin rekata, ellei sitten tää Pilvi Linna olis tarpeeks kuvaava luonnehtimaan mun narsistista persoonaani.
Aiemmin olin siis elämän kevät joka kyllä sopii yksinkertaisuuteeni myös. Ainiin ja sitten olis se exän keksimä lempinimi "alkulima" :D Pilvi Linna kirjoitti:
" Nikkien keksiminen oli hauskaa mutta rankkaa puuhaa."
Tuossa onkin se suurin syy miksen ole rekkautunut, olen liian laiska siihen. Toisaalta en ihan oikeasti keksi mitään sellaista nikkiä jonka viitsisin rekata, ellei sitten tää Pilvi Linna olis tarpeeks kuvaava luonnehtimaan mun narsistista persoonaani.
Aiemmin olin siis elämän kevät joka kyllä sopii yksinkertaisuuteeni myös. Ainiin ja sitten olis se exän keksimä lempinimi "alkulima" :DAi jaa, sä olet elämän kevät :)
Molemmat nikit on hyviä ja mieleenpainuvia kyllä. Olet kirjoitellut tänne aika paljon ja hyviä juttuja. Kiitän tässä muittenkin puolesta, ollevat samaa mieltä.
Hymyilytti tuo exäsi antama nimitys.
Itsekin kuulin olevani yhtä sun toista, pässistä sikaan, riippuen exän raivoasteesta ;-D- M.B.
En löytänyt mitään, mistä olisin loukkaantunut :D
Todellinen syy nikkiini on tämä:
http://www.etarot.info/wp-content/gallery/thoth-tarot/60_minor_cups_page.jpg
Rakastan tuota kuvaa!Aika Wau!! Hieno, ikäänkuin olisi itse maljan pohjalla katselemassa kohti pintaa..
- kakskytseitsemän
Minulle on ihan sama vaikka jokainen kirjoitus olisi eri nimimerkillä kirjoitettu. Se on vaan kummallista ja jotenkin sairasta jos yksi henkliö monella nimimerkillä vastailee itselleen ja kehuu toisella nimimerkillä itse kirjoittamiaan kirjoituksia ja kehuu toisella nimimerkillä itseään.
Sen vaan näkee kirjoitustyylistä, että niin tapahtuu, ei samanlaisista sanoistakaan vaan jotenkin vaan.
Ai temppuilija on entisaikojen -hullu- nimimerkki tosiaan, joskus luin vanhoja kirjoituksia ja aika pian ajattelin että tuon on oltava sama kuin temppuilija. Siinä ei ollut kyllä kai silloin tätä itsensä komppailua ainakaan temppuilija nimimerkillä ainakaa tietääkseni, en ainakaan huomannut kun en niin tarkkaan lukenut.
Mutta siis sinänsä ihan sama mulle kunhan nyt kommentoin kun otitte näköjään taas asian puheeksi.- 3456789
No kun kysyit niin suoraan sanoen kyllä siltä tuntuu.
- M.B.
Mitä suomeksi siis??
Yksärit?? Hei, eiks tää oo ollu ennenkin täällä: Yxäri??
Ihan oikeasti, kertokaa nyt meille muillekin, van-huk-set.. - M.B.
Gangsta jing-yangsteri.. =D
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481