varmaan sitten kulkuvälineenämme sitten kun me kohtaamme ;) Pääsemmekö samaan vanhainkotiin ? Viimeistään meidät tulee haudata samaan hautaan. Siitä sentään pidän kiinni. Hauskaa Juhannusta.
Rollaattori on
16
492
Vastaukset
- .
Sinäkö se olet. Hämmästyin. En olisi arvannut.
Kyllä me kohtaamme jo aikaisemmin, jos vain haluat. - 4.11 ??
Päästäisköhän samaan uurnaan? Pantais pölisten :)
"... sua odotan, siis näkemiin..." :))) - /
Haista hullu huilu !
- on se
..höystän sormimerkeillä :)
- rgh
Radiomiesten vanhainkotiin.. ei kyllä!
Alkoi pelottaa tulevaisuus nyt.. Merisäätä ,uutisia ja iänvanhoja levyjä..
Hauskaa jussia ja pidä toinen jalka maassa,ainakin:) - Ei vielä niin vanha
En haluaisi vanhainkotiin!!!
- hullumies...
Hullu mies hullu niin mua kaikki haukkuu.
http://www.youtube.com/watch?v=bI4UoX7yzDc
terv.Pe__a - -hn-
Niin monta kertaa odotin vastausta. Eikä sitä tullut. Minusta ei ole tähän. Olen täysin rauhoittunut. Jos vahingossa näkisin hänet katsoisin ohi ja teeskentelisin, etten huomannut. Minä odotan jo syksyä. Ja pudonneita pihlajanlehtiä mökkipolulla. Ja elämääni.
- kuka,mitä,häh
Toivottavasti ei tarttis elää niin vanhaks. Mulla taitaa muisti pettää jo ennen vanhainkotiaikaa. Ainakin suhde pysyis freesinä kun joka päivä kysyisin että kuka sä oot ja kuka mä oon ja missä mä oon
- sit jo myöhästä
Kyllä mä ajattelin aiemmin päästä sen rakkaani kanssa yhteen , kuka se sit lieneekään, ei tainnutkaan olla hän keneksi kuvittelin. Yksipuolista vaan oli.
- yksinäinen aina
Mulla oli aina yksipuolisia ne tykkäämiset. Ihan rehellisesti ajatellen, tiedän ettei mulle oltu ketään ikinä tarkoitettu eli saisin ihan yksiksein rollaatorilla kuljeskella menemään. Ei enää kuvitelmia, ei enää haaveita vaan pelkkää realismia. Mä en kelvannut kellekään ja that it´s.
- Sinkku ihminen
yksinäinen aina kirjoitti:
Mulla oli aina yksipuolisia ne tykkäämiset. Ihan rehellisesti ajatellen, tiedän ettei mulle oltu ketään ikinä tarkoitettu eli saisin ihan yksiksein rollaatorilla kuljeskella menemään. Ei enää kuvitelmia, ei enää haaveita vaan pelkkää realismia. Mä en kelvannut kellekään ja that it´s.
Jokainen kelpaa jollekin, useammallekin, mutta sitten kun siihen vielä laitetaan lisäksi ne jotka ei itselle kelpaa niin tulos on sinkkuelämä. Mulla kans sama juttu, jono jotka olis valmiita ottamaan mut en huoli heistä ketään. Ne taas jotka minä huolisin eivät huoli minua. Merkillistä tää elämä. Yksin on yksinkertaisinta. En enää huoli yhtikäs ketään.
- yksinäinen...
Sinkku ihminen kirjoitti:
Jokainen kelpaa jollekin, useammallekin, mutta sitten kun siihen vielä laitetaan lisäksi ne jotka ei itselle kelpaa niin tulos on sinkkuelämä. Mulla kans sama juttu, jono jotka olis valmiita ottamaan mut en huoli heistä ketään. Ne taas jotka minä huolisin eivät huoli minua. Merkillistä tää elämä. Yksin on yksinkertaisinta. En enää huoli yhtikäs ketään.
Musta ei muut olleet kiinnostuneita aikoinaan kuin vanhat, yli 30-40 vuotta vanhemmat, papat ja joku joskus saattoi kännipäissään ohimennessään yrittää vongata mua yöksi mukaan kun ei muuta seuraa baarista lähtiessään löytänyt. En innostunut noista seuran hakijoista, kai olin liian nirso. Muita kiinnostuneita ei sitten ikinä ollutkaan. Ei kouluaikoina, ei työelämässä, ei edes tansseissa päässyt monesti tanssimaan. Mä olen se vitsin vanhapiika, joka katsoi kun vierestä tanssiin vietiin ja itse jäi seinäkukaksi :D :D. Se menis jo liikaa vitsin puolelle jos tässä iässä enää kenestäkään kiinnostuisin :D. Sen verran järkeä jo löytyy, että tiedän ettei kukaan mies tämän näköistä muijaa itselleen huolisi. Peilistä näkyy se tärkein syy miksen kellekään kelvannut eli liian ruma naama ja kroppa. Ei siinä muita syitä tarvitse miettiä.
- tai ei koskaan
Se on kuule ihan sama mihin hautaan minut nakataan, se on vain body, mikä siellä on sielu on luojan huomassa.Ja vanhainkotiin en halua.. siellä on niin tylsää.
Elämä on nyt.. - liian vanha
rollaattorikuskiksikin. Mutta olisihan se hienoa, jos tuhkasta voisi rakentaa vielä hiomattoman timantin. Hauskaa Juhannusta odotellen.
- -----
Tämä kuulostaa vastaukselta kirjoitukseeni, mutta eihän sitä voi tietää, mitä toisen mielessä liikkuu!? Ei varmaan mulle. Asiat muuttuvat jatkuvasti, mutta kävin aiemmin varoks kaupassa, jos olisit sattunut tulemaan, mutta en täällä tiedä, kenelle vastaan. Voisitko suoraan laittaa viestiä? Olen vaihtanut kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904