Mä oon nyt vähän hukkateillä kun en keksi mitä lannoitetta (se kanantuotos) haisee kuitenkin niin että kaiki naapurit (kerrostalossa) tunkee vähintään tamppooneita nenään jotain kaksi viikkoa. En viiti olla niin paha naapuriterroristi, Jotta mitä mahdollisimman ekoa niille mun papusille tarjoasi. Tämä kiinnostaisi, kellään kokemuksia? Merileväuute 250 ml neko. Substralilla on oma eko juttunsa, mutta kuinka eko se sitten on? Nyt on pakko siirtää isoihin ruukkuihin ja kelpaisiko ensi hätään joku oma yrttiliemi kun hortoilu aika on parhaimmillaan? Mun peukalo ei suinkaan viherrä vaan näyttöö kuihtuvien lehtien ruskealta peukalolta. :) Jah mulle suositeltiin pyretriiniä öhkömönkiäispoistatukseen. Olisko muuta ekompaa, viime kesänä kokeilin nokkosvedellä ja mäntysuopavedellä, itkuhan siitä tuli. Kirvat tänne jostain tuulen mukana tulee murkinoimaan meidän vaivalla ja rakkaudella kasvatettuja taimia...
Ekompia ravinteita ja ötököiden torjuntaa?
lilli-aprilli
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449261
- 785792
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414286- 583804
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313399- 472618
- 342162
- 401950