on aivan ihanaa,ensin Patrician valkoinen liivikorsetti päälle,mustat Amarin,ohuet 15 denin nylonsukat punaisiksi lakattujen varpaakynsien pOn se vaan niin taivaallista pukeutua ihaniin alusasuihin;korsetti,nailonsukat kiinni korsetin sukkanauhoihin,pitsipöksyt ja jo alkaa tuntua mahtavalta.
Kotelomekko ja remmikorkkarit kruunaa kokonaisuuden.Peruukki,kevyt meikki ja suihkaus hajuvettä,niin Nea on taas valmis tyttöilemään.
Vielä kun pääsee ulos kävelemään naisena rauhallisessa paikassa,istua alas ja tuntea sukkien kahisevan pinnan, sytyttää tupakan ja vaan nauttia olosta.
Taas kohta alkaa loma ja pääsen maalle rakkaan harrastukseni pariin. äälle,remmikorkokengät ja tietenkin valkoiset jalkaan.Tuo tunne,kun korsetin sukkanauhat vetävät nyloneiden sukansuita ylemmäs,taivaallista,aivan ihanaa!!!
pitsipöksyt kovettuneen .alun päälle,pakko istuutua ja polttaa tupakka.
Nylonsukkien kahina,kun jalat laittaa ristiin jne.
Tuo tunne,aivan ihanaa.
Meikki,kevyt sellainen,huulipunaa ja ripsaria,siinä kaikki.
Kaiken kruunaa ohut,minipituinen, valkoinen kesämekko,jonka läpi paistaa korsetin,sukkanauhojen ja mustien nylonsukkien ääriviivat.
Hiukset, tuo ihana brunetti peruukki.
Katson peilistä itseäni,tuo Neahan se siellä taas on.
Pari askelta korkkareissa ja nyloneiden kahina, .siis tarkoitin,että tyttöily on aivan ihanaa,olla ja kävellä nyloneissa,korkkareissa,mekossa,kaikenkaikkiaan,se vaan on,ihanaa.
Pakko taas lähteä kävelylle,linnut laulaa,nylonit kahisee,korkkarit kopsuu,olo taivaallinen,voi,että!
ihanaa olla mies naisten vaatteissa
nea nyloneissa
3
1199
Vastaukset
- bilars
bravo! rohkeasti liikkelle... lisäää kiihoketta saat kun sovit katselijan paikalle
- a guy
Ootko jo tehny jonkun miehen kaa
- anusmies34
Oi, että haluaisin olla semies joka saa talutella sua, kun linnut laulaa... Hivelisin sun sukkanauhojen kiristämiä verkkosukkia siirtäisin käteni ylemmäksi sun stringien verhoamaa kyrpää.... mulla seisois jo ihan kovan, alkaisit nuoleen mun kovaa kyrpää jamä tekisin sulle samoin.... ja sitten alkais kunnon sessiot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702081
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371465Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634