Californialainen Bill Warren varustaa etsintäretken Arabianmerelle löytääkseeen Osama Bin Ladenin ruumiin joka USA:n mukaan pudotettiin vetiseen hautaansa
USS Carl Vinsonilta.
Eikö ihmisillä ole enää mitään järkeä......?
Raha ja kunniako sen määrää, että toisen ihmisen maallisia jäännöksiä saa riepotella ihan miten vaan.
Vaikka mitäpä väliä sillä on missä maatuva liha makaa, mut kuitenkin...
Kun ihminen kuolee, niin jäännöksiäkin kohtaan voitaisiin osoittaa jonkinlaista kunnioitusta?
Minnuu sit niin inhottaa nuo amerikkalaiset, niillä ei ole mitään moraalia.
eikä inhimillisyyttä.
Antaa kuolleiden nukkua rauhassa?
52
125
Vastaukset
- Rattus sp.
Hmm.. Meressä on kyllä tehokas ravintoketju. Löytyyköhän mitään? Osama Bin Laden käytti elämänsä terrorismiin, joten ehkä paras ajatus on yksinkertaisesti yrittää unohtaa kyseisen henkilön olemassaolo niiltä osin kuin mahdollista. Ei lisätä kyseisen henkilön marttyyriutta, joita tuollaiset etsinnät kyllä saavat aikaiseksi.
Täälläkin alkaa olla sen verran kuuma, että ajatukset pyörivät sateen odotuksessa.- stickme
Ihminen on mikä on.
Kai terrorismillakin on joku syntykohtansa.
Helppoa on unohtaa Usan tekoset, Cian kans ja ilman, ja tuijottaa sitä terroristia.
Onko terrorismiin tarvetta jollei ole väärintekoja?
En puolustele viattomien tappjia, en Usaa enkä Osamaa.
Mut ihminen on ihminen ja ansaitsee tulla kohdelluksi sellaisena, vaikka olisi monimurhaaja niinkuin Haapoja jonka luuranko on näytillä.
Olisko hänkään sitä halunnut.
Kun ihminen kuolee, hän ansaitsee oman rauhansa.
Kaikkein sairainta on kuvat esim: mponnettomuuksista, joissa juostaan kuvaamaan nettiä varten ihmistä joka on katkennut kahtia.
Kuka meistä haluisi sillai kuvan itsestään kaikkien töllisteltäväksi.
Korppikotka on aina korppikotka, mutta tartteeko ihmisenkin olla sellainen? - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Ihminen on mikä on.
Kai terrorismillakin on joku syntykohtansa.
Helppoa on unohtaa Usan tekoset, Cian kans ja ilman, ja tuijottaa sitä terroristia.
Onko terrorismiin tarvetta jollei ole väärintekoja?
En puolustele viattomien tappjia, en Usaa enkä Osamaa.
Mut ihminen on ihminen ja ansaitsee tulla kohdelluksi sellaisena, vaikka olisi monimurhaaja niinkuin Haapoja jonka luuranko on näytillä.
Olisko hänkään sitä halunnut.
Kun ihminen kuolee, hän ansaitsee oman rauhansa.
Kaikkein sairainta on kuvat esim: mponnettomuuksista, joissa juostaan kuvaamaan nettiä varten ihmistä joka on katkennut kahtia.
Kuka meistä haluisi sillai kuvan itsestään kaikkien töllisteltäväksi.
Korppikotka on aina korppikotka, mutta tartteeko ihmisenkin olla sellainen?En puolustele ketään, joka käyttää valtaa väärin. Niin tekevät valtiot kuin myös yksittäiset ihmiset. Osama Bin Laden oli yksi näistä. Ei tuhonnut ainoastaan vastustajaansa, vaan myös kannattajiaan ja lähipiiriään.
Yksi valtakausi, jota ihaillaan liikaa, on siirtomaavallan aika. Vielä nykypäivänä näkyy sen vaikutus väestöpaljoutena (verotus) ja sotina (heimorajojen ylitykset Afrikassa). Kamalaa aikaa, kun ihmisitä vietiin ihmisarvo siirtomaavaltojen toimesta.
En pidä mässäilystä, mutta kuollut ihminen ei tarvitse hautarahaa, kylläkin hänen ystävänsä, sukulaisensa tai kannattajansa. Osaman Bin Ladenin ruumiin etsijäiset aiheuttaa taatusti liikehdintää seuraajissaan, joka on epätoivottava ilmiö. - stickme
Rattus sp. kirjoitti:
En puolustele ketään, joka käyttää valtaa väärin. Niin tekevät valtiot kuin myös yksittäiset ihmiset. Osama Bin Laden oli yksi näistä. Ei tuhonnut ainoastaan vastustajaansa, vaan myös kannattajiaan ja lähipiiriään.
Yksi valtakausi, jota ihaillaan liikaa, on siirtomaavallan aika. Vielä nykypäivänä näkyy sen vaikutus väestöpaljoutena (verotus) ja sotina (heimorajojen ylitykset Afrikassa). Kamalaa aikaa, kun ihmisitä vietiin ihmisarvo siirtomaavaltojen toimesta.
En pidä mässäilystä, mutta kuollut ihminen ei tarvitse hautarahaa, kylläkin hänen ystävänsä, sukulaisensa tai kannattajansa. Osaman Bin Ladenin ruumiin etsijäiset aiheuttaa taatusti liikehdintää seuraajissaan, joka on epätoivottava ilmiö.Oletko oikeasti sitä mieltä, että on oikein raahata haudassaan maannut yhä uudelleen sieltä ulos?
Niinkuin joku Elvis, Leonardo da Vinci, jne...vain siksi että joku 200 vuotta myöhemmin syntynyt haluaa tietää totuuden?
Minä ymmärrän sen vain siinä tapauksessa, että epäillään rikosta ja tarvitaan vielä jotain näytteitä, minkä senkään ei pitäisi olla tarvetta jos näytteet on otettu ruuminnavauksessa.
Minä antaisin hautarauhan jo niin varhaisessa vaiheessa kuin onnettomuudessa maantiellä.
En minä ainakaan haluaisi nähdä kuvia vaikkapa omasta lapsestani, onnettomuuden murjomana, naama murskana, jalattomana.Ihmisten kauhisteltavana, sama kuin raiskaus...
Kyllä minusta jokaisella ihmisellä on yksityisyydensuoja.
Millä puolustellaan raakojen kuvien julkaisemista, sillä että joku haluaa tirkistelynhalussaan katsoa miten kamalaa toi oli? Tai että lehti myy tai joku tekee rahaa nettisivulla.
Rahako syrjäyttää inhimillisyyden?
Millä kukaan oikeuttaa sen että hänellä on oikeus tirkistellä toisen ihmisen ruumista, silloin kun se ihminen ei enää voi puolustaa itseään? - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Oletko oikeasti sitä mieltä, että on oikein raahata haudassaan maannut yhä uudelleen sieltä ulos?
Niinkuin joku Elvis, Leonardo da Vinci, jne...vain siksi että joku 200 vuotta myöhemmin syntynyt haluaa tietää totuuden?
Minä ymmärrän sen vain siinä tapauksessa, että epäillään rikosta ja tarvitaan vielä jotain näytteitä, minkä senkään ei pitäisi olla tarvetta jos näytteet on otettu ruuminnavauksessa.
Minä antaisin hautarauhan jo niin varhaisessa vaiheessa kuin onnettomuudessa maantiellä.
En minä ainakaan haluaisi nähdä kuvia vaikkapa omasta lapsestani, onnettomuuden murjomana, naama murskana, jalattomana.Ihmisten kauhisteltavana, sama kuin raiskaus...
Kyllä minusta jokaisella ihmisellä on yksityisyydensuoja.
Millä puolustellaan raakojen kuvien julkaisemista, sillä että joku haluaa tirkistelynhalussaan katsoa miten kamalaa toi oli? Tai että lehti myy tai joku tekee rahaa nettisivulla.
Rahako syrjäyttää inhimillisyyden?
Millä kukaan oikeuttaa sen että hänellä on oikeus tirkistellä toisen ihmisen ruumista, silloin kun se ihminen ei enää voi puolustaa itseään?Minulla ei ole tarvetta hautarauhan rikkomiseen ja en saa mitään iloa irti katsoessani vainajien kuvia. Kuolleelle ihmiselle ei ole merkitystä sillä rikotaanko hautarauhaa. Hän ei enää tiedä siitä. Muille ihmisille on.. Siinä on ero.. Kyllä enemmänkin on kysymys jäljelle jääneiden surun kunnioittamisesta tai Osama Bin Ladenin kohdalla siitä, ettei anneta aihetta uusiin kohtauksiin.
- Rattus sp.
Rattus sp. kirjoitti:
Minulla ei ole tarvetta hautarauhan rikkomiseen ja en saa mitään iloa irti katsoessani vainajien kuvia. Kuolleelle ihmiselle ei ole merkitystä sillä rikotaanko hautarauhaa. Hän ei enää tiedä siitä. Muille ihmisille on.. Siinä on ero.. Kyllä enemmänkin on kysymys jäljelle jääneiden surun kunnioittamisesta tai Osama Bin Ladenin kohdalla siitä, ettei anneta aihetta uusiin kohtauksiin.
Valitsit kyllä väärän henkilön, jonka kohtalosta voisin kokea jonkinlaista myötätuntoa. Kultalusikka suussa syntynyt arabimiljonääri ja idealisti, joka oli valmis tapattamaan/tapatti myös seuraajiaan oman kunnianhimonsa tähden. Millä oikeudella tapatti nuoria miehiä tai naisia itsemurhaiskuissa, mutta katsoi oikeudekseen jättää itsensä henkiin? Terrorismin siviiliuhrit eivät ansainneet kohtaloaan. Kun puhutaan Osama Bin Ladenista, niin nämä ajatukset pyörivät taustalla.
- stickme.....
Rattus sp. kirjoitti:
Valitsit kyllä väärän henkilön, jonka kohtalosta voisin kokea jonkinlaista myötätuntoa. Kultalusikka suussa syntynyt arabimiljonääri ja idealisti, joka oli valmis tapattamaan/tapatti myös seuraajiaan oman kunnianhimonsa tähden. Millä oikeudella tapatti nuoria miehiä tai naisia itsemurhaiskuissa, mutta katsoi oikeudekseen jättää itsensä henkiin? Terrorismin siviiliuhrit eivät ansainneet kohtaloaan. Kun puhutaan Osama Bin Ladenista, niin nämä ajatukset pyörivät taustalla.
Millä oikeudella Usa koulutti hänet terroristiksi ;)
En voi sille mitään jollet tunne myötätuntoa ihmisen kuolemasta, minä tunnen aina, sillä se on jonkun veli, poika tai isä.
Riippumatta niistä teoista joita eläissään teki.
Ihminen on ihminen ja sellaisenaan häntä tulee kohdella.
Moraalinen ylemmyys on aina arveluttavaa... - Rattus sp.
stickme..... kirjoitti:
Millä oikeudella Usa koulutti hänet terroristiksi ;)
En voi sille mitään jollet tunne myötätuntoa ihmisen kuolemasta, minä tunnen aina, sillä se on jonkun veli, poika tai isä.
Riippumatta niistä teoista joita eläissään teki.
Ihminen on ihminen ja sellaisenaan häntä tulee kohdella.
Moraalinen ylemmyys on aina arveluttavaa...Ihmisen teot puhuvat puolestaan ja teoilla on seurauksensa. Joskus jopa ihmisarvon voi menettää omalla käytöksellään. Myötäeläminen voi myös mahdollistaa muiden oikeuksien polkemisen.
Monesti ihmisarvolla poljetaan sekä luonnon että eläinten oikeuksia. Ihminen on vain yksi eläin muiden joukossa, ilman suurempaa arvoa. No, tämä on oma kantani. - stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Ihmisen teot puhuvat puolestaan ja teoilla on seurauksensa. Joskus jopa ihmisarvon voi menettää omalla käytöksellään. Myötäeläminen voi myös mahdollistaa muiden oikeuksien polkemisen.
Monesti ihmisarvolla poljetaan sekä luonnon että eläinten oikeuksia. Ihminen on vain yksi eläin muiden joukossa, ilman suurempaa arvoa. No, tämä on oma kantani.Meinasin vastata, mut antaa olla...
- Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Meinasin vastata, mut antaa olla...
No, minä olen minä, jolla on omat ajatukseni. Se, että jostakin asiasta olen eri mieltä, ei tarkoita sitä, etten hyvin perusteltuna voi hyväksyä toiselle toisenlaisia mielipiteitä tai jopa muuttaa omaa kantaani.
Omaksi jutukseen voidaan ottaa amerikkalaisten kulutustottumukset ja härski kaupankäynti muualla maailmassa sekä tietysti se omanedun tavoittelu, joka näkyy kaikenlaisena dominointina ja manipulointina.
Mielenkiintoista nähdä, kuinka maailma muuttuu, kun Yhdysvaltojen asema maailman mahtina rapautuu. Vaikka Kiinassa tai Venäjällä on omat ongelmansa, niin näiden talouksien kehitys muuttaa vääjäämättä voimatasapainoja.
Osama Bin Ladenista ei olisi tullut marttyyriä ilman murhaamista. Siinä amerikkalaiset olisivat voineet ajatella nenäänsä pidemmälle. - Rattus sp.
Rattus sp. kirjoitti:
No, minä olen minä, jolla on omat ajatukseni. Se, että jostakin asiasta olen eri mieltä, ei tarkoita sitä, etten hyvin perusteltuna voi hyväksyä toiselle toisenlaisia mielipiteitä tai jopa muuttaa omaa kantaani.
Omaksi jutukseen voidaan ottaa amerikkalaisten kulutustottumukset ja härski kaupankäynti muualla maailmassa sekä tietysti se omanedun tavoittelu, joka näkyy kaikenlaisena dominointina ja manipulointina.
Mielenkiintoista nähdä, kuinka maailma muuttuu, kun Yhdysvaltojen asema maailman mahtina rapautuu. Vaikka Kiinassa tai Venäjällä on omat ongelmansa, niin näiden talouksien kehitys muuttaa vääjäämättä voimatasapainoja.
Osama Bin Ladenista ei olisi tullut marttyyriä ilman murhaamista. Siinä amerikkalaiset olisivat voineet ajatella nenäänsä pidemmälle.Kääk. Jäi oma nikkini pois.
- verditti
No nythän rakensit sillan lempiaiheeseesi. Amerikkalaisten mollaamiseen.
Sinulle lie turha tolkuttaa mitään ketä ne on.
Sinä kekkosenajan tyylipuhdas luomus.- stickme
Koitahan olla olettamatta mitään henkilöstäni. Olet hiukan liian innokas käymään kimppuun ja erittäin hennoilla olettamuksilla. Joita kuvittelet tosiksi.
Mutta kerros mulle, kuinka moni muu maa on koittanut manipuloida toisia maita, niiden hallintoa, valtaannimityksiä, salamurhilla, salaisilla aseiden myynneillä, terroristien koulutuksilla, lähettämällä omia salamurhaajia tai sotilaallisia joukkoja jne.
Jos saanen muistuttaa, Osama Bin laden oli amerikkalaisten tuote.Heidän kouluttamansa?
- verditti
Oih ja voih!
Tiedän ainakin yhden maan. Orjuuttivat puolta maapallon väestöstä yli puolen vuosisadan ajan. Ja noita salamurhia tulevat tekemään mm englannin maaperälle. Susi siellä, vetelä täällä. Vaikka voissa paistais.- stickme
Valloittaminen on eri asia, silloin maa on liikkeellä omalla nimellään.
Onko oikeutettua onkin toinen asia.
Imperiumeja oli aika monta keskiajalla, Portugal, Ranska, Espanja,Englanti, Hollanti jne.. Maailmanvalloitus rikkauksien toivossa on ihan eri asia...muistamme et silloin yritettiin saada selville missä ollaan ja mitä kaikkea pallolla on, sit seuras ristiretket..
Mut toisen maan johdon ja valtasuhteiden manipuloiminen ilman että maa tunnustaa niin tehneensä on eri asia. Jopa uhraten omat agenttinsa jos asiayhteys paljastuu...
Silloin kun toimitaan peitteen alla tavoitteena maailmanherruus, siinä on hiukan enenmmän sinister sävy, eiköhän vaan.
Muuten, jos sulla on mulle asiaa, mikset vain juttele ja kerro niitä asioitas.
Jos pyrit vattuilemalla käsiksi henkilööni (niinkuin nytkin, asiaan vastaamisen sijasta hyppäsit olettamuksiin henkilöstäni) niin saat aivan varmasti samaa sontaa takaisin.
Asiallisiin jutteluihin vastaan asiallisesti. - verditti
stickme kirjoitti:
Valloittaminen on eri asia, silloin maa on liikkeellä omalla nimellään.
Onko oikeutettua onkin toinen asia.
Imperiumeja oli aika monta keskiajalla, Portugal, Ranska, Espanja,Englanti, Hollanti jne.. Maailmanvalloitus rikkauksien toivossa on ihan eri asia...muistamme et silloin yritettiin saada selville missä ollaan ja mitä kaikkea pallolla on, sit seuras ristiretket..
Mut toisen maan johdon ja valtasuhteiden manipuloiminen ilman että maa tunnustaa niin tehneensä on eri asia. Jopa uhraten omat agenttinsa jos asiayhteys paljastuu...
Silloin kun toimitaan peitteen alla tavoitteena maailmanherruus, siinä on hiukan enenmmän sinister sävy, eiköhän vaan.
Muuten, jos sulla on mulle asiaa, mikset vain juttele ja kerro niitä asioitas.
Jos pyrit vattuilemalla käsiksi henkilööni (niinkuin nytkin, asiaan vastaamisen sijasta hyppäsit olettamuksiin henkilöstäni) niin saat aivan varmasti samaa sontaa takaisin.
Asiallisiin jutteluihin vastaan asiallisesti.Ja tuohon maailman herruuteen vielä, olisin valmis amerikkalaisten ehdottomaan määräysvaltaan. Me hiljaiset nössöt täällä omassa nurkassamme saisimme käyttöömme huippu teknologian ja aseiden luoman turvallisuuden.
Musiikin ja Vegasin, Hollyvoodin ja Marilynin varpaat betoniin valettuna. - stickme
verditti kirjoitti:
Ja tuohon maailman herruuteen vielä, olisin valmis amerikkalaisten ehdottomaan määräysvaltaan. Me hiljaiset nössöt täällä omassa nurkassamme saisimme käyttöömme huippu teknologian ja aseiden luoman turvallisuuden.
Musiikin ja Vegasin, Hollyvoodin ja Marilynin varpaat betoniin valettuna.Just, se oliskin aika hienoa!
Ja niinkuin intiaanit sanoivat, kuinka kukaan voi omistaa äitimaan?
Ei mekään voida.
Miten näet isänmaallisuuden ja amerikkalaisuuden, muistelen et olet niitä jotka hehkutti kovin sotaveteraaneja?
Turhaa taistelua sellanen, eikös? Hukkaan meni isien työ, olisivat vaan heti allekirjoittaneet koalition amerikkalaisten kans? - verditti
stickme kirjoitti:
Just, se oliskin aika hienoa!
Ja niinkuin intiaanit sanoivat, kuinka kukaan voi omistaa äitimaan?
Ei mekään voida.
Miten näet isänmaallisuuden ja amerikkalaisuuden, muistelen et olet niitä jotka hehkutti kovin sotaveteraaneja?
Turhaa taistelua sellanen, eikös? Hukkaan meni isien työ, olisivat vaan heti allekirjoittaneet koalition amerikkalaisten kans?Kaikkihan me haikailemme Korkeamman puoleen. Minulle riittäisi maallinen amerikka. Kyllä siinä isänmaa joutaisi romukoppaan jos pääsisin amerikkalaiseksi. Siltikään en unhoittaisi sodan veteraaneja. Ansaitsevat kunnioitukseni, vaikka kerran möinkin oikean käden kolme sormea vieraalle maalle.
- stickme
verditti kirjoitti:
Kaikkihan me haikailemme Korkeamman puoleen. Minulle riittäisi maallinen amerikka. Kyllä siinä isänmaa joutaisi romukoppaan jos pääsisin amerikkalaiseksi. Siltikään en unhoittaisi sodan veteraaneja. Ansaitsevat kunnioitukseni, vaikka kerran möinkin oikean käden kolme sormea vieraalle maalle.
Mutta tuohonhan on yksinkertainen vastaus.
Mikset muuta USAhan, siellä saa nykyisin taloja alta kymppitonnin?
Detroitin setu on oikein halpaa just nyt, eikä Floridankaan hinnat hirveitä ole? - verditti
stickme kirjoitti:
Mutta tuohonhan on yksinkertainen vastaus.
Mikset muuta USAhan, siellä saa nykyisin taloja alta kymppitonnin?
Detroitin setu on oikein halpaa just nyt, eikä Floridankaan hinnat hirveitä ole?Vakoilet siis hintatasoaan. Minkähän vuoksi? En ole varma mahdollisuuksistani
kanta- Amerikassa. Seula on tarkka ja menneisyydestäni voi löytyä este visiitille. - stickme
verditti kirjoitti:
Vakoilet siis hintatasoaan. Minkähän vuoksi? En ole varma mahdollisuuksistani
kanta- Amerikassa. Seula on tarkka ja menneisyydestäni voi löytyä este visiitille.Osoitat vain matalamielisyytesi näillä henkilöön kohdistuvilla herjoilla ;)))
Ja sit mietit miks mulla ei ole respectiä sinua kohtaan ;)))
Voin kertoa sulle sen verran, et olen yks niistä ihmisitä joiden tiedot on tiedusteltu jo kauan sitten...Voisin sanoa et olen erityisen mielenkiinnon alainen , enkö usko et kulmakarva heilahtas, jos sinne mielisin.
Mut tarttee sanoo, et niinkuin heil on meinnyt tiedusteluksi jokaisen maahantulijan jopa luottokortit, niin ikävä kyllä niin maastoltaan upea ja monin osin muistorikas maa jää minulta käymättä.
Ellen sit joudu sinne pakon edessä työasioissa.
Kumma muutes, tuos tuli jutuks lomastellessa, et tekivät täällä Suomessa Horneteille sellaiset ohjelmat et tuli amerikoist kiireisesti miehet katsomaan, et mitä hit... - verditti'
stickme kirjoitti:
Osoitat vain matalamielisyytesi näillä henkilöön kohdistuvilla herjoilla ;)))
Ja sit mietit miks mulla ei ole respectiä sinua kohtaan ;)))
Voin kertoa sulle sen verran, et olen yks niistä ihmisitä joiden tiedot on tiedusteltu jo kauan sitten...Voisin sanoa et olen erityisen mielenkiinnon alainen , enkö usko et kulmakarva heilahtas, jos sinne mielisin.
Mut tarttee sanoo, et niinkuin heil on meinnyt tiedusteluksi jokaisen maahantulijan jopa luottokortit, niin ikävä kyllä niin maastoltaan upea ja monin osin muistorikas maa jää minulta käymättä.
Ellen sit joudu sinne pakon edessä työasioissa.
Kumma muutes, tuos tuli jutuks lomastellessa, et tekivät täällä Suomessa Horneteille sellaiset ohjelmat et tuli amerikoist kiireisesti miehet katsomaan, et mitä hit...Matalamielisyys laajentuneen sanavarastosi uusi hedelmä.
En ihmettele yhtään uteliaisuutta henkilöäsi kohtaan. Noilla viiskymment vuotta vanhoilla ajatuksillasi ajaudut nurkkaan ja se on sinulle oikein. Kun minä rukoilen armahtavaa lausuntoa hakemukseni tueksi, sinä harhailet mielikuvissasi vanhan kanjonin reunamailla, läähätät nevadan armottomassa kuumuudessa,
eksyt mojaven autiuteen tai hämmästelet sukat kurtussa vegasin peilisalien välähdyksiä. Maalaistyttönen.
- verditti
Olet niin kovakalloinen ettei sinulla huolta. Ei sinua pysty valloittamaan. Paljastat kuitenkin ainoan heikkoutesi johon terä puree joskus
Ummistat silmäsi todellisuudelta, aivopestyn horjahtamaton tie on aina suora.
Anjaniina mustahan ei olekkaan ruskeaa. Niinhän!- stickme
Minulla on oikeus olla sitä mitä valitsen.
Valloittamaan?
Ei ei tosiaankaan, se ei ole netti jossa minun valloitukseni tehdään, se on tuolla jossain muualla.
Vaikkas niinkuin eilen illalla. Kun veli ottaa toisen käden ja katsoo sen yli hetken vakavasti ja sitten halaa pitkään.
Se on se maailma jossa valloitukset tehdään.Niitä tekee oikeet ihmiset, sellaset jotka kunnioittaa ja arvostaa toisiaan.
Mut siitä täällä ei tiedetä mitään.
Ei mulla ole respectiä ihmistä kohtaan joka juokseee palstalle kertomaan että "sai" viimeyönä...Sellanen ihminen joutuu vielä todistamaan inhimillisyytensä.
Mulla on jonkinlainen kunnioitus ihmistä kohtaan joka sen ansaitsee, sit on niitä muita joitten teoilla ei ole mitään merkitystä.
Anjaniinan ja Stickmen maailma on se mikä on.
Mut niinkuin sanoin, jos juttelet mulle asiallisesti, voit saada kaverin, jos veetuilet, saat saman takasin...
- ...
Rahanarvoista kamaa ja lisäksi vahva poliittinen ase. Jos löytyy, vähän epäilyttää, että yhden raadon hakeminen merestä on ainakin haasteellista. Löysiväthän nuo pari vuotta merenpohjassa olleen lentokoneen, tavallaan pieni ihme, taisi enenpi johtua mustista laatikoista kuin muista asioista. Ja Ladenin raatoa tuskin on poijutettu.
Mutta kun kerran höpistään hautarauhasta, aika kummallista, että jotain muumioita raahattu ympäri maapalloa näytille museoihin. Vaan nekun oli jotain pakanoita...
Kuollut liha on vain kuollutta lihaa. Kaikista järkevintä ois hautaustoimistojen alkaa valmistamaan raadoista lannoitetta maanviljelykseen. Vaan kun ei voi, nekun on niitä oikeita uskovaisia.
=DW=- Rattus sp.
Tuo on varmaan se syy, miksi haluan kuolemani jälkeen tuhkattavaksi ja siroteltavaksi luontoon. Takaisin elämän kiertokulkuun.. Samasta syystä en halua ripoteltavaksi vesistöön, kun ne ovat jo muutenkin reheviä. Mukavampi ajatus olla ravinteena kuin muinaismuistona..
- stickme
Kylhän se sieltälöytyy, ei epäilystäkään.
Mut juu just se hautarauha, olisin sen suonut estonian uhreille, air Francen konee uhreille, mut ei.
Ihmisten pitää kirkoo mätänevät ruumiit pinnalle jotta ne saa haudata ne.
Minusta meri on hyvä hauta...
Ja lannoitteena menis kyllä hyvin, maasta maaksi... - stickme
stickme kirjoitti:
Kylhän se sieltälöytyy, ei epäilystäkään.
Mut juu just se hautarauha, olisin sen suonut estonian uhreille, air Francen konee uhreille, mut ei.
Ihmisten pitää kirkoo mätänevät ruumiit pinnalle jotta ne saa haudata ne.
Minusta meri on hyvä hauta...
Ja lannoitteena menis kyllä hyvin, maasta maaksi...kiskoo...typoja
- Meriläinen
Rattus sp. kirjoitti:
Tuo on varmaan se syy, miksi haluan kuolemani jälkeen tuhkattavaksi ja siroteltavaksi luontoon. Takaisin elämän kiertokulkuun.. Samasta syystä en halua ripoteltavaksi vesistöön, kun ne ovat jo muutenkin reheviä. Mukavampi ajatus olla ravinteena kuin muinaismuistona..
Tähän kohtaan sopii mun tän päiväinen ihmettelyni.
Kun ihminen tuhkataan, niin miksi se tuhka laitetaan maatumattomaan uurnaan.
Jossain ohjelmassa näin tänään että oli jotain terästä, kun laitettiin sinne uurnalehdon hautaan, ellei sitten ollut vaan maalattu teräksen värikseksi.
Ite haluan kanssa polttohautauksen ja myrskyävään mereen, kyllä ne mun tuhkat vielä jonnekin kauas mereen menee.
Pitäisköhän alkaakin laihduttamaan ihan sen takia ettei todellakaan tulis paljon tuhkaa :))
Minä luulen ettei mitään Osaman maallisia jäännöksiä ole edes tarkoitus löytää, vaan meinataan ainoastaan rahoittaa jonkun liiketoimintaa.
Tietysti sillä retkikunnalla on ehkä merkitystä joillekkin Osaman läheisille, mutta lopputulos tulee kuitenkin olemaan sama kuin Amelia Earhartin kohdalla.- stickme
Niinpä, raadolliseksi on maailma mennyt, jos pitää ihminen haudastaan kiskoa vain rahan ja julkisuuden vuoks...
Missä ihmisten moraali, siitä ei kai kannata enää puhua...
- Usa on ok
Kuolleet ei nuku. Tyypillistä demariaatetta juttusi.
- stickme
Miten ihmeessä sait tuon linkitettyä johonkin puolueaatteeseen ;)
Tuu Verdi pois puskasta, kai sä nyt yhdelle naiselle pärjäät puskailemattakin?
Kuolleet on kuolleita ja silloin kun ihminen ei voi enää itseään puolustaa, sen pitää saada levätä rauhassa, ilman sivullisten asiaan puuttumista.
Kai ihmisellä jonkinlainen avo on?
Sinunkin mielestäsi,olipa murhaaja ,väärintekijä tai paavi.
Eiks teillä ole enää minkäänlaista inhimillisyyttä?
Sen perään täs kyselen? - Usa on ok
stickme kirjoitti:
Miten ihmeessä sait tuon linkitettyä johonkin puolueaatteeseen ;)
Tuu Verdi pois puskasta, kai sä nyt yhdelle naiselle pärjäät puskailemattakin?
Kuolleet on kuolleita ja silloin kun ihminen ei voi enää itseään puolustaa, sen pitää saada levätä rauhassa, ilman sivullisten asiaan puuttumista.
Kai ihmisellä jonkinlainen avo on?
Sinunkin mielestäsi,olipa murhaaja ,väärintekijä tai paavi.
Eiks teillä ole enää minkäänlaista inhimillisyyttä?
Sen perään täs kyselen?Verdi, jopas heitti, vai semmosia luuloja taas elättelet.
Rikolliset ja terroristit on eri asia kuin tavalliset vainajat.
Kommarit ja demarit, nehän näitä päsmäröi. - stickme
Usa on ok kirjoitti:
Verdi, jopas heitti, vai semmosia luuloja taas elättelet.
Rikolliset ja terroristit on eri asia kuin tavalliset vainajat.
Kommarit ja demarit, nehän näitä päsmäröi.Juu, näin on.
Mut hiukka hukassa olen tuost...ajatuksenkulust, ei oikein auennut ;)
Taitaa se raha tuossa tilanteessa määrätä.
Paikallinen iltapäivälehti sponsoroi, ja suuri kansa maksaa loputtomassa raadollisuudessaan.
Varmaan meren pohjasta löytyy monenlaista törkyä, joista saa näyttäviä juttuja, vaikka Binladen jäisikin meren pohjaan.
Samaa etsintää kustantaa suomalaisetkin, kun Arabianmeren pohjasta roinaa löytyy.
Ihmetyttää tuo raadollinen uteliaisuus, joka määrätyssä pisteessä muuttuu myötätunnoksi. Siihen kuluu vain aikaa, ennenkun kaiken matalaotsaisin typerys on saanut inhomässäilypussinsa täyteen.- stickme
Olet hiukka samoilla linjoilla kuin minäkin.
Rahan tähden ei pitäis raatoja raahata kaikkien näkösil.
Olipa vaik terroristi, mut muilla ihmisillä ei ole oikeutta riepotella ruumista.
Miks pitää häpäistä ihminen, luuhun asti?
Rahan tähden noihnmennään, toisen kuolema on toisen leipä
Mut silti, inhottavaa.. stickme kirjoitti:
Olet hiukka samoilla linjoilla kuin minäkin.
Rahan tähden ei pitäis raatoja raahata kaikkien näkösil.
Olipa vaik terroristi, mut muilla ihmisillä ei ole oikeutta riepotella ruumista.
Miks pitää häpäistä ihminen, luuhun asti?
Rahan tähden noihnmennään, toisen kuolema on toisen leipä
Mut silti, inhottavaa..Minkäpä sille mahtaa. Lentotukialuksella on paljon henkilöstöä, joku on pannut koordinaatit ylös, ja kun saa tarpeeksi rahaa myy ne.
Luulisin vaan, että tämä on otettu huomioon, ja ruumis voi olla eripaikassa..
Sanotaan, että ihmiskunta on kehittynyt, on varmaan, mutta tyhmemmäksi menee, ainakin,kun katsoo iltapäivälehtiä.- stickme
k-kotton kirjoitti:
Minkäpä sille mahtaa. Lentotukialuksella on paljon henkilöstöä, joku on pannut koordinaatit ylös, ja kun saa tarpeeksi rahaa myy ne.
Luulisin vaan, että tämä on otettu huomioon, ja ruumis voi olla eripaikassa..
Sanotaan, että ihmiskunta on kehittynyt, on varmaan, mutta tyhmemmäksi menee, ainakin,kun katsoo iltapäivälehtiä.Olen kanssas samaa mieltä.
Ihmiset tuntuvat hukaavan inhimillisyyden,kyvyn ajatella omilla aivoillaan
Uskotaan mitä media syöttää, vaikka todellisuus on jotain ihan toista.
Kuinkahan moni meistä osaa asettua selliasen asemaa jota sorretaan?
Suomlla on siitä 50v ja tuntuu ettei ihmiset oikein enää muista mitä se on kun riistetään ihmisoikeudet?
- Putkivalo
Njaa, ateistina on ihan sama mitä mun ruumille tehdään. Kun kuolen, olen kuollut, toivon kunnioitusta vain muistamisessa, muuten revitköön kappaleiksi :) Jos joku arvoitus ratkeaa sillä, niin mikä ettei? Tosin olet oikeassa siinä, että joku järki tuossa varojen tuhlaamisessa on. Varmasti löytyy USAllakin suurempia rahareikiä.
Sitä paitsi, on sekin historiassa nähty, että arvoitukset ratkeaa vain tietylle joukolle. Tietoja ja kuvia pystyy muokkaamaan nykyisin niin taitavasti, ettei niihin ole enää luottamista. Ja suurilla valtioilla on tapana kaunistella asioita, pannaan villaselle ellei muuta. Epäilen vahvasti tulisiko ihmiskunnan tietoon jos se olikin joku oma sotilas joka päsi hengestään. USA ei kyllä hevillä tappioitaan myönnä. Kuten ei mikään muukaan suurvalta.- stickme
Juu, toki, sama se on minullekin.
Mut se ei ole sama jos kuvia levitellään medioissa tai nettisivuilla.
Jokaisella kuolleella onomaiset ja heitä ajátellen, on aika pskaa jos joku, rahantekomielessä, paljastaa kuvia kuolleesta ihmisestä.
Painotan edelleenkin, silloin kun ihminen ei kykene enää puolustautumaan itse.
Jopa amerikaanoilla oli järki täl kohtaa, kauhukuvia Obamasta ei levitelty netissä, eikä annettu sivullisille.
Mä en nyt oikein käsitä, mihin on ihmisltä kuollut inhimillisyys ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan.
Painottean edelleenkin..hautarauhaa. - stickme
stickme kirjoitti:
Juu, toki, sama se on minullekin.
Mut se ei ole sama jos kuvia levitellään medioissa tai nettisivuilla.
Jokaisella kuolleella onomaiset ja heitä ajátellen, on aika pskaa jos joku, rahantekomielessä, paljastaa kuvia kuolleesta ihmisestä.
Painotan edelleenkin, silloin kun ihminen ei kykene enää puolustautumaan itse.
Jopa amerikaanoilla oli järki täl kohtaa, kauhukuvia Obamasta ei levitelty netissä, eikä annettu sivullisille.
Mä en nyt oikein käsitä, mihin on ihmisltä kuollut inhimillisyys ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan.
Painottean edelleenkin..hautarauhaa.Shit :))))) Osaman ;)
Se vaikkei edesmennyt itse välitäkkään mitä ruumiille tapahtuu, niin läheisille se on tärkeää.
- Putkivalo
Duke.of.America kirjoitti:
Se vaikkei edesmennyt itse välitäkkään mitä ruumiille tapahtuu, niin läheisille se on tärkeää.
Se on totta, ja mitä enemmän uskovaisuuteen taipuva ihminen on, sitä tärkeämpää tuntuu olevan tuo ruumiin ja haudan koskemattomuus. Mikä on ristiriitaista, koska sieluhan on jo mennyt menojaan. Toivottavasti.
Itse en tarvi hautaa jotta muistaisin mun rakkaat. He ovat tuolla mun kirjahyllyllä, mun sydämessä, tarinoissa ja jopa osittain elkeissä mukana. En tarvi kasan luita siihen. Kaikki maallinen on muutenkin vain lainaa, mitä niitä omimaan.
- verditti'
Miksi en kirjoita koskann puskasta? Haluan jalot ajatukseni taatusti omiin nimiini. Kuolemattomat. Kauskantoiset. Erehtymättömät.,
- lejanna
Nerojen, jalojen, viisauden aateliinko sinäkin kerallani kuulut?
Ollaan ihastuneita itseemme, kuin veden kalvoa katsova Narkissos. :))
. - MuM_
lejanna kirjoitti:
Nerojen, jalojen, viisauden aateliinko sinäkin kerallani kuulut?
Ollaan ihastuneita itseemme, kuin veden kalvoa katsova Narkissos. :))
.Varmaan ihmettelitkin miksi lopetin sinulle vastaaisen, tiunsi sinut jo silloin :D :D D:
- verditti'
Peilin pinnassa näin
kuvain vääristyväin
ohikulkijan vain- lejanna
Haikuni kaikuu:
hämähäkki vain
nousi jalkaani pitkin
miksi sen teki
----------
orkideani
valkoinen puskee kukkaa
tuleeko sade
----------- - verditti
lejanna kirjoitti:
Haikuni kaikuu:
hämähäkki vain
nousi jalkaani pitkin
miksi sen teki
----------
orkideani
valkoinen puskee kukkaa
tuleeko sade
-----------Tahtoisin kulkea tuon hämähäkin reitin. Mun tulppaani on tulvillaan.
- lejanna
verditti kirjoitti:
Tahtoisin kulkea tuon hämähäkin reitin. Mun tulppaani on tulvillaan.
Olisin halannut lähettää sinulle biisin, On tulppaaneita tulvillaan, ei löytynyt.
Nyt alan imuttelemaan nuudeleita.
Kiitos seurasta ja näkymisiin! ♥
. - györgyij
lejanna kirjoitti:
Olisin halannut lähettää sinulle biisin, On tulppaaneita tulvillaan, ei löytynyt.
Nyt alan imuttelemaan nuudeleita.
Kiitos seurasta ja näkymisiin! ♥
.Rouv joka menee nukkumaan kello kahdeksan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899