Vasta Raumalle muuttanut.
Kävin iltakaljoilla tuossa yhtenä hellepäivänä.
Onko näämä raumalaiset tosiaan tollasia seläntakana katkeria parjaajia.
Pöydässä ne tuntu olevan kavereita kun haukuttiin jotain joka ei istunut seurassa. Mut ans olla kun kaveri poistu vc:n tai jonnekkin hetkeksi niin johan alkoi esittely.
Minä eikä minun tuttavapiiri harrasta tommosta kaksinaamaisuutta sen takia sitä on vaikea ymmärtää.
Kun ei niissä herjauksissa tullut edes syyt eikä asia edes esille.
No, ei hullu tiedä olevansa hullu, eikä paskiainen tiedä olevansa paskiainen jos ei tutustu itseensä.
Iltapäiväkalijat tulee sitten vastasuudessa juotua jossain muualla.
Pikku Matami
5
1699
Vastaukset
- jaakkomies
Se on rauman paskin baari!
- Anonyymi
Sairaalankeittiö (Rauma)odottaa vastausta - kuka on sieltä tulossa töihin?
Entinen vai nykyinen työntekijä?
Numero näkyy puhelimessa ja lasku perässä firmaan.
Timo Muurinen ohjaa sitten vaikka ulkomaille asti. - Anonyymi
Totta ja tuo vasta alkua, jos tänne just tullut. Kokemusta on
- Anonyymi
Ja oikeestaan koko kaupunki. Ei näitä ihmisiä tajua muualta tulleet. Vanha kaupunki pitkitne perinteineen. Ei tänne äkkiä sujahda keskusteluihin ja ei välttämättä ikinä muualta tulleet. Hommaa äkkiä Raumalainen kaveri, niin jotain mahiksia.
- Anonyymi
Hyvin hankala kaupunki, jos tullut muualta ja niinkuin täällä sanotaan, tullista tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882