Vasta Raumalle muuttanut.
Kävin iltakaljoilla tuossa yhtenä hellepäivänä.
Onko näämä raumalaiset tosiaan tollasia seläntakana katkeria parjaajia.
Pöydässä ne tuntu olevan kavereita kun haukuttiin jotain joka ei istunut seurassa. Mut ans olla kun kaveri poistu vc:n tai jonnekkin hetkeksi niin johan alkoi esittely.
Minä eikä minun tuttavapiiri harrasta tommosta kaksinaamaisuutta sen takia sitä on vaikea ymmärtää.
Kun ei niissä herjauksissa tullut edes syyt eikä asia edes esille.
No, ei hullu tiedä olevansa hullu, eikä paskiainen tiedä olevansa paskiainen jos ei tutustu itseensä.
Iltapäiväkalijat tulee sitten vastasuudessa juotua jossain muualla.
Pikku Matami
7
2109
Vastaukset
- jaakkomies
Se on rauman paskin baari!
- Anonyymi
Sairaalankeittiö (Rauma)odottaa vastausta - kuka on sieltä tulossa töihin?
Entinen vai nykyinen työntekijä?
Numero näkyy puhelimessa ja lasku perässä firmaan.
Timo Muurinen ohjaa sitten vaikka ulkomaille asti. - Anonyymi
Totta ja tuo vasta alkua, jos tänne just tullut. Kokemusta on
- Anonyymi
Ja oikeestaan koko kaupunki. Ei näitä ihmisiä tajua muualta tulleet. Vanha kaupunki pitkitne perinteineen. Ei tänne äkkiä sujahda keskusteluihin ja ei välttämättä ikinä muualta tulleet. Hommaa äkkiä Raumalainen kaveri, niin jotain mahiksia.
- Anonyymi
Hyvin hankala kaupunki, jos tullut muualta ja niinkuin täällä sanotaan, tullista tullut.
- Anonyymi
Tosiaan vaikea kaupunki muualta tulleelle. 20v täällä jo, kaikki ystävät muualta tulleita.
- Anonyymi
Ja sinulla vasta alkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827