monillekkaan kamppailulajeille. Nyrkit asennossa lyönti on hitaampi, mitä kunfu ja yms tyylisissä lyönneissä.. Muutenkin Nyrkkeily ei ole nopein laji..Nehän sanoo että nopeus ratkaisee, ja tekniikka.. Sekä iskujen väistäminen, ja niiden hyväksi käyttäminen. Käsien katkomiset, sormien jne..
Joku esim. seagal räpäyttää niin nopeet liikkeet, että ei siinä nyrkkeily sankari kerkiä käsiän edes näyttää. Olkoosa klitchko, helenius, tyson tai kuka vaan niin ei varmasti voita jotain kädenkatkojaa, highspeed iskjijää, joka osaa väistää ja taktikoida...
ei nyrkkeily nopeudessa pärjää
15
375
Vastaukset
- nirripoies
Käsienkatkominen ei ainakaan vielä eilen ollut mikään kilpaurheilulaji. Onko tänään tilanne muuttunut, sitä en tiedä.
Mutta ei kenenkään tartte treenata mitään kamppailulajia, kunhan on ladattu pistooli ulsterin taskussa - pum! Siinä lähtee nirri käsienkatkojalta samalla tavalla kuin jokaiselta muultakin oliolta.- jaaaaaaaaaa.
heh. Aseet on sekopää/kilipää hullujen omistusta. Aseet ovat raukkoja varten, eikä muita... Jos ei pärjää, niin tulee hävityksi tai pakene paikalta..
Jos haluaa kovan linnatuomion, niin eikun vaan poks poks hullun tappajan maineen..
- Hohoho
Montakos matsia tämä vanha läski Seagal on ottanut huipputason nyrkkeilijöitä vastaan?
- vax ...
ei yhtään, tietääkseni koska luulen nin että ei tavitse.. ;D tiedät lopun
- ex-boksari
Kyllä niitä vanhoja läskejä riittää joka lajissa, se on vaan niin, että jos vanha bokrari on läski, se pärjää vain ja ainoastaan heikolle katutappelijalle, mutta nää itämaiskaverit lajista riippumatta, alkaa olemaan parhaimmillaan tuolla 40-80 vuoden iässä, olen muuten itse karvaasti kokenut, olen lopettanut nyrkkeilyurani 5 vuotta sitten, olin maajoukkueessa ja todella kovaa poikaa, tyhmyyksissäni ärsytin n. 70 vuotiasta karateka pappaa, joka mielestäni olisi pitänyt olla aikaa sitten haudassa, itse olin vielä aika kova nyrkittäjä siinä vaiheessa. Olin tyhmä, uhoilin siinä aikani, pappa vain joi kahvia tyynesti, sitten tein virheen, jota häpeän, kaadoin hänen kahvikuppinsa, sen jälkeen en oikeastaan edes ehtinyt tajuta mitä tapahtui, makasin selälläni ja näin hänen kätensä iskuasennossa kurkkuani kohti, kuset housuissa sain sanottua anteeksi, nyt tiedän, että hän olisi pystynyt tappamaan minut yhdellä iskulla, siihen loppui meikäläisen uhoilu.
- Daniel-San
ex-boksari kirjoitti:
Kyllä niitä vanhoja läskejä riittää joka lajissa, se on vaan niin, että jos vanha bokrari on läski, se pärjää vain ja ainoastaan heikolle katutappelijalle, mutta nää itämaiskaverit lajista riippumatta, alkaa olemaan parhaimmillaan tuolla 40-80 vuoden iässä, olen muuten itse karvaasti kokenut, olen lopettanut nyrkkeilyurani 5 vuotta sitten, olin maajoukkueessa ja todella kovaa poikaa, tyhmyyksissäni ärsytin n. 70 vuotiasta karateka pappaa, joka mielestäni olisi pitänyt olla aikaa sitten haudassa, itse olin vielä aika kova nyrkittäjä siinä vaiheessa. Olin tyhmä, uhoilin siinä aikani, pappa vain joi kahvia tyynesti, sitten tein virheen, jota häpeän, kaadoin hänen kahvikuppinsa, sen jälkeen en oikeastaan edes ehtinyt tajuta mitä tapahtui, makasin selälläni ja näin hänen kätensä iskuasennossa kurkkuani kohti, kuset housuissa sain sanottua anteeksi, nyt tiedän, että hän olisi pystynyt tappamaan minut yhdellä iskulla, siihen loppui meikäläisen uhoilu.
Ettei olisi ollut itse sensei Miyagi asialla?
- tsi tsaaa
ex-boksari kirjoitti:
Onkohan tullut "ex-boksarin" katsottua liikaa karate kidiä, äärimmäisen epäuskottava sepustus. Minkähän takia sä uhoat 70 vuotiaalle papalle hänen juodessaan rauhassa kahviaan, joo, sä sanoit olevasi tyhmä, niin sä oletkin, kun tällaisia satuja kirjoittelet.
- Robbe Helenius
ex-boksari kirjoitti:
Oikea nyrkkeilijä ei uhoa kenellekään kuten ei myöskään oikea karaten harrastaja. Katutappelijat korjaa poliisi putkaan.
- s
joopa joooo eise vaan uskalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hah hah
Joo, varsinkin noiden taijin taitajien kanssa ollaan vaikeuksissa, ovat niin pirun nopeita.
- 22 kilpaottelua.
Sotilasurheiluliiton kisoissa näyttää nyrkkeilijöiden nopeus riittävän.
Nauroin oikein näitä lakananviikkaajia , kun heille laskettiin lukua. - Robbe Helenius
Kunfulla ei pärjää jos vastustajalla on vaikkapa Mauser-pistooli ampumavalmiina. Mitäs siihen sanot?
- juntti69864
nyrkkeily sucks potkunyrkkeily on jo kelvollist :)
- .
Et pärjää sinäkään.
- janozik
ho hoijaa onpas taas amikset vauhdissa sen verran oon ollut kehässä et käsinopeudelle ei vaan voi mitään ja jos et ymmärrä mitätarkoitan niin älä nolaa itteäs vastaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827