Levoton sielu

uupunut sydän

En voi elää kanssasi, mutta en kuitenkaan ilman sinua. Asioita, jotka repivät mua rikki. Aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen... Etkä sä tiedä ja vaikka tietäisit niin tuskin...

7

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä pystyn

Ihan sama. Eletään vaan rauhassa tahoillamme.

• hyvää kesää.

Samoin tunnen ,olisi aikamoinen työmaa meillä edessä
      kääntää ne kaikki vaikeudet voitoksi,sehän tarvisi paljon voimaa ja uskallusta-
      Siltä pohjalta en lähde että on tunne jostain uhrautumisesta minun vuokseni
      siinä pitää olla halu ja tunne mukana ,jotka kantavat vaikka läpi harmaan kiven.

Se on huono merkki jos tunnet uupumusta ja väsymystä kun ajattelet häntä
      silloin on parempi jatkaa matkaa ..kaikki alkaa uudelleeen joskus jonkun toisen kanssa.

• -ed

ja uskon että sun kohdalla on kysymys nyt luopumisesta
        tunnet kuitenkin häntä kohtaan jotain ,anna aikaa itsellesi
        se on ainut lääke sydänsuruhin.

• uupunut sydän
        -ed kirjoitti:

ja uskon että sun kohdalla on kysymys nyt luopumisesta
        tunnet kuitenkin häntä kohtaan jotain ,anna aikaa itsellesi
        se on ainut lääke sydänsuruhin.

Luopuisinko...? Väsynyt olen, monista asioista...toisaalta täynnä jotain mieletöntä palavaa halua vain elää, rauhassa, hänen vierellä.

Jos hän päästää irti niin silloin kai minäkin... En mä halua roikkua hänessä tai estää häneltä mitään.

• Niinkuin sanoit. -ed
        uupunut sydän kirjoitti:

Luopuisinko...? Väsynyt olen, monista asioista...toisaalta täynnä jotain mieletöntä palavaa halua vain elää, rauhassa, hänen vierellä.

Jos hän päästää irti niin silloin kai minäkin... En mä halua roikkua hänessä tai estää häneltä mitään.

Et voi elää hänen kanssaan ,se kertoo jo paljon
        Sinun halu elää hänen kanssaan rauhassa ,on varmaan toive siitä
        että haluaisit jo päästä ajatuksiltasi rauhaan .
        Haluaat saavuttaa mielenrauhan ja jatkaa elämääsi .

• Mistä voisin tietää

Kyllä ihmisen pitää aina ensin TIETÄÄ, ennen sitä ei voi käsitellä asioita, ei minkään laisia. Ainoa tapa rauhoittaa sielu ja antaa sydämen levätä on tiedottaa toiselle, sanoa, kysyä, puhua, selvittää ... Tehdä itsensä, tarkoituksensa ja tunteensa selviksi, että se toinenkin voi selvittää asiat ja asiain laidat itselleen - ja toiselle.

Kommunikointi on muoliman vaikein laji, mutta ilman sitä mikään asia muolimassa ei selviä, tule seesteiseksi, suoraksi ja oikeaksi.

• surukyyhkynen

Huoh, juuri näin. Rankkaa jäädä vatvomaan asioita itsekseen kun toinen ei uskalla puhua. Puukkoja selästä on hankala itsekseen poistaa. Ihmettelee vain miksi ne on siinä ja turhaa aikaa kuluu ja kuluu kun vois yrittää edes eheytyä-
        Ikävän sekainen suru kulkee repussa. Älkää jättäkö selvittämättä, voi jäädä turhan iso taakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe