En voi elää kanssasi, mutta en kuitenkaan ilman sinua. Asioita, jotka repivät mua rikki. Aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen... Etkä sä tiedä ja vaikka tietäisit niin tuskin...
Levoton sielu
7
289
Vastaukset
- mä pystyn
Ihan sama. Eletään vaan rauhassa tahoillamme.
- hyvää kesää.
Samoin tunnen ,olisi aikamoinen työmaa meillä edessä
kääntää ne kaikki vaikeudet voitoksi,sehän tarvisi paljon voimaa ja uskallusta-
Siltä pohjalta en lähde että on tunne jostain uhrautumisesta minun vuokseni
siinä pitää olla halu ja tunne mukana ,jotka kantavat vaikka läpi harmaan kiven.
Se on huono merkki jos tunnet uupumusta ja väsymystä kun ajattelet häntä
silloin on parempi jatkaa matkaa ..kaikki alkaa uudelleeen joskus jonkun toisen kanssa.- -ed
ja uskon että sun kohdalla on kysymys nyt luopumisesta
tunnet kuitenkin häntä kohtaan jotain ,anna aikaa itsellesi
se on ainut lääke sydänsuruhin. - uupunut sydän
-ed kirjoitti:
ja uskon että sun kohdalla on kysymys nyt luopumisesta
tunnet kuitenkin häntä kohtaan jotain ,anna aikaa itsellesi
se on ainut lääke sydänsuruhin.Luopuisinko...? Väsynyt olen, monista asioista...toisaalta täynnä jotain mieletöntä palavaa halua vain elää, rauhassa, hänen vierellä.
Jos hän päästää irti niin silloin kai minäkin... En mä halua roikkua hänessä tai estää häneltä mitään. - Niinkuin sanoit. -ed
uupunut sydän kirjoitti:
Luopuisinko...? Väsynyt olen, monista asioista...toisaalta täynnä jotain mieletöntä palavaa halua vain elää, rauhassa, hänen vierellä.
Jos hän päästää irti niin silloin kai minäkin... En mä halua roikkua hänessä tai estää häneltä mitään.Et voi elää hänen kanssaan ,se kertoo jo paljon
Sinun halu elää hänen kanssaan rauhassa ,on varmaan toive siitä
että haluaisit jo päästä ajatuksiltasi rauhaan .
Haluaat saavuttaa mielenrauhan ja jatkaa elämääsi .
- Mistä voisin tietää
Kyllä ihmisen pitää aina ensin TIETÄÄ, ennen sitä ei voi käsitellä asioita, ei minkään laisia. Ainoa tapa rauhoittaa sielu ja antaa sydämen levätä on tiedottaa toiselle, sanoa, kysyä, puhua, selvittää ... Tehdä itsensä, tarkoituksensa ja tunteensa selviksi, että se toinenkin voi selvittää asiat ja asiain laidat itselleen - ja toiselle.
Kommunikointi on muoliman vaikein laji, mutta ilman sitä mikään asia muolimassa ei selviä, tule seesteiseksi, suoraksi ja oikeaksi.- surukyyhkynen
Huoh, juuri näin. Rankkaa jäädä vatvomaan asioita itsekseen kun toinen ei uskalla puhua. Puukkoja selästä on hankala itsekseen poistaa. Ihmettelee vain miksi ne on siinä ja turhaa aikaa kuluu ja kuluu kun vois yrittää edes eheytyä-
Ikävän sekainen suru kulkee repussa. Älkää jättäkö selvittämättä, voi jäädä turhan iso taakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928