Mulla on mac mini intel 1.66GHz prosessori
Mac OS X versio 10.4.11
Muistia 512Mt
Jos ostan leopardi version:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8480/cqsvt/Apple-Mac-OS-X-v10-6-3-Snow-Leopard-Retail#product_info-frag-1
Niin toimiiko tuo uusi versio tässä vanhassa mac minissä?
Mitä retail versio tarkoittaa?
Sivulla mainitaan, että muistia pitää olla 1GHz.
Tarviiko olla asennus vaiheessa netti yhteys että asennus onnistuu?
Mulla on mokkula yhteys.
Kiitoksia.
Mac OS X versio 10.4.11-->
5
234
Vastaukset
- ap...
Jaa eikö sitä voikkaan ostaa verkkokauppa com netti kaupasta.
Muissa applen ohjelmien kohdalla lukee OSTOSKORIIN mutta ei leopardin kohdalla. - 1stMacFinn
Tuohan on SnowLeopard eikä Leopard. Mutta osta samalla lisää muistia tuohon miniin. Siihen menee muistaakseni 2 gigaa ja sillä toimii hyvin.
Mulla on muuten toi sama mini, kahdella gigalla vaan ja SnowLeopard käytössä. - Uutta putkeen...
Vai kannattaako suoraan siirtyä tulevaan Lioniin? Toimiiko kyseisessä koneessa ja voiko suoraan päivittää tiikeristä?
- 1stMacFinn
Lion ei ilmeisesti tule toimimaan tuossa. Eikä Tiikeristä voine suoraan päivittää.
- Kalliiksi taas tulee
Voi pahus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643550
- 653304
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa743114SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542582- 712402
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.441157Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411065Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018