Olen kohta 60 kymppinen, naimisissa ja poika on 25. Pojalla on tyttöystävä jota hän tapailee aina silloin tällöin, tämä järjestely tuntuu sopivan molemmille.
Eräänä päivänä menimme mökille käymään, hakemaan kalusteita. Poika oli tyttöystävänsä kanssa mökillä. Menin hakemaan rantakalusteita, kun huomasin, että tyttöystävä, sanotaan häntä vaikka Annaksi, otti aurinkoa pyyhkeen päällä alasti.
Anna on 25 hieman pyöreä, todella isorintainen (vähintäänkin D kupin rinnat, mutta terhakkaat pystyt), tumma, mutta huomasin että alapää on täysin sheivattu. Siinä vaiheessa kun näin hänet huomasin housuissai pullottavan ja pahasti.Hän näytti nukkuvan paikalla, vaimo ja poika olivat mökin sisällä. Olisi tehnyt mieli tuikata sisään tuota uhkeaa tyttöä ja takoa niin että isot tissit hytkyvät...
Kuitenkin säädyllisyys iski ja menin runkkaamaan rantasaunaan. Seuraavana päivänä tulimme vaimon kanssa myös mökille. Anna käveli vastaan mustissa bikineissä isot rinnat täyteliäinä ja muhkea takamus heiluen. Taas alkoi painetta tuntua...tyttö pitää vielä kovin rohkeita paitoja, tissivako näkyy reilusti.
Yöllä kuulin huoneesta, että poika painoi tyttöä...hiippailin ikkunan taakse, verhoja kun ei ole ja näkymä oli mahtava, tyttö todellakin nauttii panemisesta ja tuli rajusti.
Ongelma on se, että himoni meinaavat mennä yli järjen. Haluaisin niin kovasti painaa tuota likkaa...enkä tiedä miten hillitsen itseni.Mielessäni jo mietin miten lähestyisin tyttöä nätisti ja katsoisin miten hän reagoi, tuntuu että tästä on kehittymässä pakkomielle itselleni.
Pojan tyttöystävä
30
7670
Vastaukset
- Salamanteri73
No huh huh, melkoinen fantasia mutta en usko että totta kuitenkaan.
- namz
Älä nyt mee painamaa sitä, menetät vielä poikas ja vaimos. Jos vierasta tekee kovasti mieli (varmaan samannäköisiä naisia löytyy muitakin, vapailta markkinoilta) niin kannattaa mainita asiasta aluksi varovasti vaimollesi ja mietitte mitä asialle voisi sitten tehdä.
- äijäxrulaa
Tää on kuulkaas ihan tosielämästä (uskon 100%) mutta kyllä sun on vaan pakko jättää ehdottelut, Jos likka ite tulee sun tykö liki niin voit vähä taputella ja katella miten reagoi (poikas ei tästä varmaan tykkää).
Ei ole eka kerta ku nuori likka esittelee itteään vanhemmalle äijälle muka tietämättään ja kiihottuu tästä ajatuksesta, kun äijä (loput arvaakin jo). - isukkinongelma
totta tämä on... himot meinaa vaan viedä järjen. likka varmasti tietää vaikutuksensa.
- <ninni 25.
Älä nyt missään nimessä mene mitään ehdottelemaan! Mutta sulla on silti useitakin vaihtoehtoja. Jos roolileikit luonnistuu niin vaimon kanssa leikkimään niin, että vaimo esittää nuorempaa naista. Jos se ei natsaa niin omantunnon rajoissa voit pongata kaupungilta, netistä jonkun nuoremman naisen ja ehdotella hänelle. Tai sitten pidät tämän poikasi tyttöystävän ihan vaan oman pääsi sisällä ja painat vaimoasi ja käytät vain mielikuvaa. Huonoin vaihtoehto on todellakin ehdotella tälle poikasi tyttöystävälle. Ajattele jos häne ei olisi tippaakaan kiinnostunut, se se vasta noloa ja kiusallista olisi. Älä tulkitse tytön "esittelyä" mitenkään. Se voi tarkoitaa jotakin, vaikka flirttiä, mutta voi ihan yhtä hyvin olla tarkoittamatta mitään.
Ja ihan vaan tiedoksi, että meitä on monia nuoria naisia, jotka mielellään näin kesähelteellä viettäisivät muutaman kiihkeän tunnin vanhemman miehen kanssa. Niin ettei siihen oman pojan tyttöystävää sinunkaan tarvitse varastaa. Kuumaa kesää.... - "setää"
<ninni 25. kirjoitti:
Älä nyt missään nimessä mene mitään ehdottelemaan! Mutta sulla on silti useitakin vaihtoehtoja. Jos roolileikit luonnistuu niin vaimon kanssa leikkimään niin, että vaimo esittää nuorempaa naista. Jos se ei natsaa niin omantunnon rajoissa voit pongata kaupungilta, netistä jonkun nuoremman naisen ja ehdotella hänelle. Tai sitten pidät tämän poikasi tyttöystävän ihan vaan oman pääsi sisällä ja painat vaimoasi ja käytät vain mielikuvaa. Huonoin vaihtoehto on todellakin ehdotella tälle poikasi tyttöystävälle. Ajattele jos häne ei olisi tippaakaan kiinnostunut, se se vasta noloa ja kiusallista olisi. Älä tulkitse tytön "esittelyä" mitenkään. Se voi tarkoitaa jotakin, vaikka flirttiä, mutta voi ihan yhtä hyvin olla tarkoittamatta mitään.
Ja ihan vaan tiedoksi, että meitä on monia nuoria naisia, jotka mielellään näin kesähelteellä viettäisivät muutaman kiihkeän tunnin vanhemman miehen kanssa. Niin ettei siihen oman pojan tyttöystävää sinunkaan tarvitse varastaa. Kuumaa kesää....Minua ainakin kesällä kiinostaa kun ukot katselevat minihaheen alle rupee kiihotttumaan ja menee muaan ja saan kullia kyselem'ttä. Kiva kun saa kokoyön saa kahta ukkoa mitkä nai tosisaan kun saavat nuorta pimpsaa..
- dgsgsgsg
Eihän tuossa mitään poikkeavaa ole,kyllä ne nuoret tytöt villitsee kenet vaan
vaikee tilanne itsellesi koska et saa himojasi tyydytettyä tyttöön kuiteski ajatukset pyörii koko ajan sen posl pimperossa ja tisseissä ja p anemisessa,ajattele nyt kun saisit ensin nuolla sen märän posl p illun jonka jälk ruikkisit spermat sen p illun pohjalle aahh! - frangröbbä
ja sitten heräsin ,voi vittu untahan se vain olikin
- Mies, vähän nuorempi
No jos tuo on totta, niin herätys ja hae seksuaalista tyydytystä mistä tahansa muualta. Olisi törkeä temppu poikaasi kohtaan, jos lähentelisit tyttöä. Itse olen tällaisen asian päättänyt lujasti, että poikani naisiin en koske. Mieluummin haen vaikka huoraseuraa, kuin loukkaisin poikaani.
- päissään varsinkin
herkempi poika vois antaa isukille selkäsaunan...
Jos haluat säilyttää itsekunnioituksesi,älä ala ehdottelemaan tytölle yhtään mitään. olet 60v,tyttö 25v,mitäs luulet sen tekevän jos ehdotat? No nauraa paskasesti,että mee pappa ajeleen rollaattorilla...
Siinäkin tapauksessa,että tuo stoori olis totta,unohda koko haaveilus. Kai nyt sentään perhe vaakakupissa painaa enemmän???- lunttukaataja
Lumppu se on kuiteski ku römpsä paljaana siellä lököilee, anna palaa vaan perkele. Roiski rinnoille vaan kaikki!
Mitä ihmeen nautintoa sie saat kun naisen rinnoille runkkaat??
Sie olet ihan oikeasti luonnevikainen ja sinut pitäisi viedä navetan taakse ja lopettaa..- lunttukaataja
jalmari47 kirjoitti:
Mitä ihmeen nautintoa sie saat kun naisen rinnoille runkkaat??
Sie olet ihan oikeasti luonnevikainen ja sinut pitäisi viedä navetan taakse ja lopettaa..tota ihmettelee vaan persereikään tumppaavat homot, fuck that arce golr!
- rolloverbeethoven
tyypillinen nettirunkkarin kyhäelmä.pillua et ole ikinä nähnytkään,joten vedä naru kaulaas ja hyppää homo voltti
- Kokeileppa tätä
Jos on edes totuuden hiventä jutussasi, mitä vahvasti epäilen -niin kemiallinen kastraatio ainakin niin pitkäksi aikaa kun poikasi seukkaa sen tytön kanssa... Tosin paskempi juttu sun kannalta, jos viekin vihille sen tytön... Siinä ratkaisu sulle.
- suihkuun..
Etpä ole yksin ajatustesi kanssa.
Tuttu mies koitti iskeä minua 10 vuotta ja oli kaiken aikaa niin rakastunut. Sanoin monasti, että ystäviä voidaan olla, mutta ei muuta, kun mies ei todellakaan ollut mun makuun.
Keksipä sitten ryhtyä tunkemaan itseään 18 vuotiaan tyttäreni seuraan, äijä 50. Vähällä oli, ettei saanut päähänsä meiltä molemmilta.
Mies joka ei tiedä naisista mitään, surkea yksinään asusteleva, kun yksikään nainen ei kestä sitä.
Ota nyt välillä järki käteen ja unohda moiset ajatukset , jos haluat jatkaa perheesi kanssa. - jetsasentään
Kyllä te ootte tuomitsevia, antakaa miehen fantasioida nuoresta lihasta, kyse ei kuitenkaan mistään teinistä, jota tässä himotaan.
- SILLE PAPPAPOLOSELLE
Kylläpä on pappapolo keksinyt hauskan jutun! Lopeta täällä ainaski nuo joutavanpäiväset jorinat! Jos ois tottaki, niin ei 25 v. nainen haluu pannu pappojan kans, olen ite sitä ikää ja oikeen iletti lukee tommosta! HYI!!!
- No harm in trying
Äijämeininkii vaari! Rupeet vaan juttusille kokoajan, heität semihärskiä läppää kokoajan vaan! Voit myös pukeutua kireisiin vaatteisiin pappa! pelionnea!!
- Anonyymi
Pojan tyttöystävä Sirpa on kyllä vapaasti meillä, ottaa takapihalla yläosattomissa aurinkoa kun vain minä olen kotona ei muuten, on hyvä perseinen ja normaali tissit. Kun poikani on kotona on normi asu päällä. Yöllä rakastelevat ja tyttö on iso ääninen.
Kun olen pesulla tulee usein "pissalle" juuri silloin, en välitä vaan kalu kaarella peseydyn ja tiedän minulla on iso. Kerran vaimo oli äitinsä luona parin sadan kilometrin päässä ja poika kaverinsa kanssa hakemassa autoa eteläsuomesta. Aamusta minulla oli siiderit ja viinapullo pöydässä molemmat joi jonkin verran, menin ulos ottamaan aurinkoa Sirpa tuli viereen kysyi saako ottaa ilman yläosaa sanoin saat vaikka alasti. Aurinko porotti kunnolla laitoin voidetta itselle ja Sirpalle, nautti kun pakaroihin ja reisiin laitoin vedin alaosan kokonaan pakaroiden väliin javoitelin niin että yksi sormi menee pillun päältä antoi nauttien voidella. Meni jonkin aikaa nousi ja sanoi jalat on kohta punaiset hieroi öljyä jalkoihin käski kääntyä makoilin silmät kiinni hieroi sievästi tiiesin että katsoo kalua joka juuri sopi housuihin käsien liike loppui nostin päätä mitä nyt Sirpa katsoi silmiin ei mitään ja veti housut alas, kalu pomppasi seisomaan öljyset kädet tarttui siihen olen halunnut tätä siitä asti kun näin tämän, runkkasi kaksin käsin ja nuoli tuli syliin kau ei meinannut mennä keinui ja sylki siihen lisää kalu sopi sisään himokas näky nuori pylly heiluu ison kalun päällä. Sirpa ulisi rintaa vasten kuiski olet poni olet poni ja sai orgasmin ulisi ja vapisi laukesin sisään värinä jatkui tovin.
Kun nousi kuiskasi pesulle mun poni nyt.
Pesi lämpimällä vedellä hellästi ja suukotteli siihen. Sirpa toi siideriä kun istui sohvalla tartuin lantiosta ja suutelin pillua Sirpa huokasi odota odota ja istui sohvalle levitin jalat vähän väkisin ja nuolin , huokasi setäkö väkisin ja esteli nuolin väkisin Sirpa kiljui ei saa ei saa nuolin orgasmin kun vielä vapisi työnnyin sisään heti pillu supisteli ja vapisi pidin kaulasta kiinni ja vedin tyhjän päälle Sirpa kuiski ei ei ei ja samalla pissalensi lattialle ja joka paikkaan oli ihan sekaisin laukesin sisään Sirpa makasi siinä pitkään vedin ylös, halasi ja sanoi tunsin vain suuren kyrvän oli ihanaa et tiedä sanoin tiedän Sirpa katsoi lattialle voi kauhea minäkö .
Sanoin olet naitavin nainen mitä tiedän Sari puristi kalusta sinä isoin astuja mitä tiedän, siivottiin jäljet. Syötiin ja otettiin aurinkoa joku tunti, Sirpa hieroi sitten nännejä sanoi naitattaa hulluna ja hyväili kalua, nousi viettelevästi ylös sain sisällä kiinni puskin seinää vasten vetäisin housut alas ja kuiskasin olet naitavan seksikäs työnnyin sisään Sirpa huokaili olet ihanan raju jus oikea huokaili kuolen tähän kiimaan ja ulisi panin niin että sai orgasmin ja lopetin. Juotiin siiderit ja makoiltiin Sirpa kysyi mihin tämä johtaa silittelin ja sanoin toivottavasti ei mihinkää ollaan ystäviä ja jatketaan kuin ei mitään, Sirpa sanoi entä jos haluttaa sanoin silloin ja käänsin seljälleen työnnyin sisään kiskasin naidaan kuiskas mulle korvaan haluan vaan lisää ja lisää, aamuun mennessä oltiin kipeitä molemmat öljy auttoi jotain.
Poikatuli kotiin ja soitti Sirpa on kipeä meinaa oksentaa sanoin anna limukkaa kyllä se menee ohi, vaimoko tuli olin pessyt kaikki ja kuivurilla kuivannut, Antoi olla rauhassa vähän koittelin ja haistelin spermaa oikeasti spermaa annoin olla, pari päivää ja aloitin hyväilyn aikaisin aina välillä hyväilin siieltä täältä, kun päästiin sänkyyn imi kalua jota ei mielellään tee imi pitkään kun nousi nakkasin seljälleen ja imin ja nuolin nyt oli halukas nylkytti suuta vasten kiihkeänä ja veti päällensä pillu otti vastaan ja keinui hyvin oli märkä ja halukas kuiskasin sinusta tuli hyvä ilotyttö kun haluat noin pillu lotisi ja kuiski olen ilotyttö saat pillua sai kaksi orgasmia ennen kuin laukesin oli vierellä pitkään ei juossut pesulle, kuiskas olet ihana tunsin että olin ilotyttö se oli kivaa ihanaa.
Meni kuukausi vaimo lähti äitinsä luo, soitin perjantai iltan anopille vaimolla jäi laturi autossa on piuha, no tyttö ei ole täällä vielä, kysyi mikä päivä sanoin lauantai.
Kun vaimo tuli takaisin kysyi soitit, joo soitin lauantai aamuna aiko sanoa pihasta on autossa, vaimo sanoi nukuin silloin vielä ja hyväili kädellään koskin rintoihin huokasi nännit oli kovana hyväilin niitä vaimo nousi ja asetteli kalun sisään nousi ja ratsasti hurjana sanoi kiima pillu tuli kotiin karvat kastui valui niin katsoin vaimoa joku on saanut orjaa naista kun sai orgasmin makasi rinnalla ja työnteli pillulla kuiski tule tule kun laukesin painui kynnet olkapäihin kuiski korvaan olinko sun ilotyttö sanoin olet paras, makoili vieressä ja kysyin miten niin olin paras sanoin ilotyttönä olit kysyi oletko nainut Sirpaa kun on erilainen sanoin olen, oli vhä aikaa hiljaa olen nainut yhden nuoren pojan kanssa kaksi kertaa koko yön.
Makoiltiin sanoin ollaan tasoissa, nousi ja suutel niin ollaan sovitaan yhdessä jos jatketaan vierasta suudeltiin ja nukahdettiin. - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V9w2Y0
- Anonyymi
Kokkeiln tuuriani kun pojan tyttöystävä otti aurinkoa mökin päädyssä, Marjo otti aurinkoa alasti kävelin eteen ja kysyin onko näin vanhalle rakoa nauroi ja levitti jalkoja antoi pillua halusta, kuiski että oli haaveillut hurjasta panosta. Sain viikon aikana neljästi tätä tiukkaa naista.
- Anonyymi
Tyttöni kaveri Sanna on pitkä ja isorintainen ei kä peittele sitä, tulen hyvin toimeen heidän kanssa, halusivat kerran että olen kuskina ja vuokraan mökin.
Lähdettiin reissuun tytöt laitto ruuat ja minä hoidin tulipesä mommat ja viinat,
molemmat oli seitsemäntoista vuotta, tyttöni on kova urheilemaan juoksee päivittäin.
Lämmitn saunaa jo aamusta olin sytyttelemässä padan alle tulta Sanna tuli katsomaan miten tehdään ohuen t_paidan alla ei olut mitään, tuli kyykylleen viereen kauniit rinnat näkyi hyvin ja nännit oli pitkät, kysyi miltä näyttää katsoin rintoja hyvältähän nuo näytää pukkasi ja sanoi pervo, ei kun hyvällä sanoi ja nauroi. Syötiin vähän ja tyttäreni sanoi käyn lenkillä. Menin saunaan ja viruttelin Sannat rinnat mielessä runkkasin vähän kalua se jämähti heti istui lauteilla Sanna tuli, ai alasti olet ja riisui itsensä istui viereen, nauroi onko pillu mielessä ja katsoi punaisena olevaa kalua,
Käänsin sannan seljälleen lauteille kerkis jotain sanoa imin nännejä pyristeli vähä aikaa ja laski kädet nyt oli kaikki minun imin ja nuolin Sanna kuiskas en minä tätä ajatellut ihan. kun liikutin kättä vatsalle jalat oli koukussa ja liikkui kiini auki hieroin huulia sievästi samalla kun imin lalat aukeni hiljalleen kun koskin sisään tulvahti pillu heti antoi hieroa kunnolla kuiskas anna nousen nousi seisomaan kännyin alalauteella Sanna otti kalun suuhun nauroi pitäähän minunkin saada hymyili ja nuoli nostin Sannan lauteille ja menin jalkojen väliin väkisin työnsi käsillään työnnyin vaan kiinni liikutin kalulla pillun huulia ja kun oli kohdalla työnnyin sisään Saara parkaisi imin nännejä nojasi taakse kuiskas kyllä minä tätä halusin ja kietoi jalat Sanna oli jo tulossa kun näin tyttäreni juoksevan pihaan , sanoin bikinit päälle ja uimaan Sanna noitui tämänkin vielä juoksi ja hyppäsi veteen, tulin saunasta istui terassilla tyttäreni tuli bikinit päällä ja hyppäsi mukaan. Kun tulivat uimasta tyttäreni meni ensin saunaan Sanna tuli venytellen ja näytti rintaa.
Illalla kun otettiin juomia, tyttäreni sanoi Sanna keimailee sinulle näytti rintaakin sulle, Panisitko sitä jos antaa kuiskas se antaa kuulema helposti, kysyin naitatko sinä minua nauroi äiti on niin hissukka eikä se tietäs, kerroin Sannalle että sulla on iso.
Katsoin tytärtä mistä tiedät, sanoi hiljaa nänin kun panit äitiä ja takaa äiti ulisi siihen heräsin, katsoin tyttöni nännit pullotti t-paidan alla kalu paisui lahkeessa pitkäksi, Mari kuiskas pane tuo piiloon jos Sanna näkee ja nauroi noustessa sanoi sais nähdä.
Tyttöillä oli omat jutut ja joivatjo mun kossua. Tulivat ulos vetivät minuakin uimaan, uitiin ja mesuttiin aikamme ja mentiin saunaan menin edeltä laittamaan puita, huusin ei kovin lämmin ja menin saunaan. Makasin lauteilla kun tytöt tuli ja alasti,
Istuivat alalauteelle ja naureskelivat Mari kääntyi sanoi sulla seisoo iskä, Sanna katsoi ja veti housut alas, voi julma ja tarttui kiinni nousi ja otti suuhun imi kunnolla sanoi Mari maista no maista nyt Mari nousi ja imi nauroivat ihana kalu nousin als Sanna jo pyllisti Mari sanoi pane haluan nähdä työnnyin hitaasti Sanna ulvoi ihanan iso panin jonkin aikaa Sanna nousi Marin vuoro, Mari esteli Sanna käänsi laudetta vasten sanoi pitäähän tytön saada isän kalua ohjasi kalua sisään Mari oli tiukka kiljui se repii muutama työntö ja huokaili luoja kun se on iso tuntuu kaikki Sanna sanoi nyt mulle Mari sanoi odota vähän panin voimalla Mari vapisi ja oli jalat pettää Sanna hieroi Marin pillua Mari ulisi ja jäi seisomaan sanna otti takaapäin kääntyi Maria kohti Mari imi nännejä ja hieroi Sannaa.
Sannan naisellinen pylly oli edessä sanoin nyt raiskaan Sanna ulvoi ja tunsin supistuksia ja laukesin Sanna huusi eikä eikä laskin sisään Mari sanoi sievästu ulos ja otti käteen valuvaa spermaa ja haisteli antoi Sannalllekkin Sanna pani suuhun sanoi Marille sekoitetaan ja suutelivat Mari hieroi rintoja kalu alkoi nousta uudelleen käänsin Maria Sanna meni laudetta vasten Mari imi jo rintoja työnnyin Mariin Mari kuiskas mulle kans panin voimalla pienenpi pylly otti vastaan Mari kyykistyi alemmas nyt pylly oli hyvin näkyvillä nuoli Sannaa joka hieroi omia rintoja jännitin välillä kalua Mari työnsi vastaan pylly alkoi elämään omaa elämää laskin sisään Mari huusi isääääh kun onustiin peseudyttiin. Menin mökkiin istui sohvalla. Tytöt tuli viereen Mari sanoi että olivat suunnitelleet tämän kun ei ole muuta turvallista saada isoa aikuiselta molemmat halasi ethän suutu.
Yöllä tytöt nukkui virekkäin alkoi kuulua imemistä katsoin Mari melkein päällä kun imi nännejä Marin pylly oli kohdalla Mari haroi kädellään ja veti kalusta ohjasi pilluun työnnyin sisään Sanna kuiskas isäsi nai Mari sanoi ihan iso panin Maria vähän aikaa Sanna nykäisi Marin päällensä ja sivuun kääntyi pylly minuun päin sanoin olette kima pilluja molemmat nauroi Sanna sanoi vielä kaksi päivää, minä muutan teille ja nauroivat. Oli aika rankka mökkireissu.
Sannalla on oma asunto sen lakanat on sotkeutunut monesti on uskomatonta kuinka se on halukas.- Anonyymi
Olisi ihana tulla antamaan tytöille kimpassa.
M41 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana tulla antamaan tytöille kimpassa.
M41Delaa idiootti
- Anonyymi
Spedellä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa
Miten pitkän pötkön jo olet työntänyt. Joko viistää maata.
- Anonyymi
Minulla mökkikaverina oli vähän kaukaisempi sukulaistyttö Elina, oli lomalla Englannista, Seija 17v hänen piti tulla äitinsä kanssa mutta sairastui tulee myöhemmin. Kävin Oulun kentältä seurailin ihmisvirtaa kuva kädessä, Kun Elina ilmestyi tunsin heti, Halattiin ja kamat autoon. Mökillä kierteli sisällä ja pihalla ihastui paikkaan. Laitoin ruuat kaappiin ja juomat kylmään sanoin olet jo aikuinen saat juoda mitä haluat. Ilma läämpesi kunnolla, Elina sanoi ei ole bikineitä. On tuolla vaimon bikineitä tai ole alkkareilla ei täällä kukaan näe. Itse olin uikkareissa ikäeroa meillä oli 20 vuotta. Elina tuli alusasuissa pienet stringit ja valkoiset liivit, sanoin tuli seksiä meidän pihaan istuttiin ja juotiin siideriä reilusti. Nousin ja menin uimaan Elina kasteli varpaitaan vesi oli kuulema kylmää, Kiertelin vedessä äkkiä Elina juoksi syvään veteen alkoi yskiä uin viereen ja otin kiinni Elina tarttui minuun ja kietoi jalkansa ympärille yski ja nauroi,. ei enää niin kylmää ei löysännyt vaikka tunsi kalun pilluaan vasten pyöritin sievästi vedessä vein matalammalle ja nousin laiturille istumaan Elina käveli matalammalle, rinnat näkyi läpi ja housut ei paljoa peittänyt näki että on posliini Elina tuli seisomaan laituria vasten sanoin anna vettä saadaan pata täyteen. Eikö saunaan tule vettä miten pestään nauroin minun pitää opastaa saatiin vedet sisään, opetin mieten sytytetään, Elinan pillu oli puolen metrin päässä näin selvästi nätit huulet, kalu paisui uikkareissa vaikka mitä ajattelin. Elina seisoi ihan edessä halusin imaista Elina pyysi vielä uimaan ennenkuin tuntuu kylmältä, Sanoi ei ole koskaa opetellut kunnolla isompana ei ilennyt.
Näytin miten koiraa hosumatta uidaan ui aika pitkään, kävin siideriä laiturille, Elina katsoi reilusti kalua mikä näkyi selvästi, Nousin ylös menin saunalle, sanoin nyt on valmis. Riisuin pikku eteiseen ja istuin saunassa, Elina tuli alasti, vaalea tukka irti pystyt rinnat ja paljas åillu, katsoin ovelle sanoin tätä vaimo ei saa tietää, Elina nauroi kuka tämän kertois. Elina tuli viereen, nauroi haluat näitä olen seurannut, imin rintoja Elina nousi syliin, hymyili olen haaveillut isosta ja vanhemmasta mutta en noin isosta. Tuntui että en saa tarpeekseni noista rinnoista Elina hieroi kalua kuiskas paljaalla on ehkäisy naitiin rajusti kun laskin sisään ja olin sisäkkäin Elina sanoi äiti pelotteli sinusta olet häntäheikki, suukotin olen sitten Heikki.
Elina kysyi olenko pannu äitiä ja vastaa rehellisesti. Kerroin että molemmat jo seurusteli, kun kerran äitisi ja minä törmättiin illalla haettiin vain paikka ja naitiin äitis halusi kunnolla , naitiin monesti niin että vain pantiin me ei seurusteltu oli semmoinen peli jos voitiin niin naitiin.
Elina sanoi hiljaa oliko äiti huora halasin ei ollut kuiskasin oli kiima pillu kuten sinäkin ja ohjasin kalua pilluun Elina nai heti kuiskas välillä saanko olla sun kiimapillu täällä ja nai sanoin haluan naida aina ja suuteli pitkään illala mökissä tuli viereen kertoi että oli miettinyt tullessa miten aika kuluu nyt kuluu hyvin miten vaimosi. Tulee pyhäajaksi ja sunnuntaina lähtee äitisi tulee loppuviikosta, Elina kääntyi voin mennä teille sitten teille vaimosi kanssa sunnuntaina saat olla äidin kanssa ja kerrot sitten muuten ilmoitan äidille pikku tyttö on naitu koko ajan.
Työnsin Elinan seljälleen sohvalle ja levitin jalat menin saunatakin alle huudahti eikö pidä saada lupa sanoin ei äisikään tarvinnut Elina antoi nuolla kiemurteli kuiskas väkisin teet väkisin hieroin rintoja saunatakki oli jo auki nuolin orgasmin ja nousin, kuiskas mulle etkö pane otin ryypyn tuo riitti nousi ja iski sievästi käsillään olet häntä Heikki tarttui kalusta ja imi pitkään, Elina ei tiennyt että oli jo vähän vaikeuksia vaimon kanssa ja olin ottanut pillerin, annoin imeä ja työnsin kontalleen ja panin Elina kiljui pane kiimapillua ja pillu oli kiimanen ja hento annoin toisen orgasmin ja nostin viereen Elina sanoi tältäkö äidillä tuntui pillu turpeana ja haluttaa koko ajan ihanaa saadaan olla rauhassa. Kalu laski jonkin verran kun oli pantu monesti. Elina sanoi olen saanut vain kerran illassa. Tulen tänne aina kun pääsen pantiin kahtena päivänä ainakin viisi kertaa päivässä tehtiin kyllä mökki töitäkin Elina oli hurjana kun otin milloin satuu.
Vaimo tuli ja Elinan äiti Merja. Merja kyttäsi selvästi sanoin Elinalle älä flirtaile että ei huomaa, sunnuntaina kun lähtivät Elina kuiskas kerrot sitten.
Sunnuntai iltana juotiin Merjan kanssa viiniä ita myöhään, Merja sanoi Elina alkaa olla iso tyttö, nauroin kun sinä silloin, Merja katsoi sinä muistat sanoin en unohda sitä koskaan Merja käveli sohvan vierestä nykäisin syliin Merja sanoi ei kai me... suutelin Meja huokasi olen kyllä haaveillut riisuin Merja äkkiä ja nuolin kuiskas sinä vielä haluat nuolla hulluna pillerin voimalla naitiin monta kertaa aikaa oli kaksi päivää ennenkuin Elina tuli, Ennen tuloa Merja sanoi opeta Elinaa en sitä suutu pitää saada rauhassa opetella. Päivä meni askarrellessa illlalla saunaan - Anonyymi
Olin katsellut pojan tyttöystävää monesti on nätti vartalo ja nätit pienet tissit pituutta noin 155 ja painoa n.50. Olen jäänyt muutaman kerran kiinni kun olen katsellut varsinkin illalla kun on vähemmän vaatetta. Vaimolle tuli puhelu äidiltään joutui sairaalaan puhelu kesti pitkään vaimo kysyi kesken puhelun kukalähtee huommenna kaveriksi kuskiksi poika sanoi heti voi lähteä.
Aamulla kuuden jälkeen lähtivät. Istuin sohvalla noin kahdeksan aikaan pikku housuissa Terhi tuli olohuoneeseen ja hymyili ollaanko kahden? Katsoin yöpaidan alla olevia rintoja nännit pullotti sen alla, sanoin ollaan hae kahvia, Terhi tuli viereen tunsin kaln kasvavan ja venyvän housu lahjetta pitkin. Sanoin Terhille kun sinulla on letit oletkuin pikku teini, Terhi hymyili haluatko teiniä? Kalu paisui heti lisää.
Heidi laski kahvin pöydälle oikaisi selkää nännit ja rinnat näkyi houkuttelevalta kuiskas haluan vanhaa setää ja nousi syliin otti kahvikuppini pöydälle ohajs käteni rinnoille koske hyväile, arasti koski sormilla kalua katsoi sitä ja laski housuja nauroi ei tämä .. voi kauhea ja piti kiinni hyväili kalua ja kertoi näin pienenä setäni kalun kun se seisoi ja nousi tädin päälle täti ulisi koko ajan luulivat että nukuin täti nousi päälle ja setä imi tissejä. Nostin yöpaitaa pienet omenan kokoiset rinnat ja pikku nännit kumarruin ja suutelin niitä Terhi puristi kalua kovasti antoi imeä rintoja kun kun puhelin soi. Terhi nousi kurkotin puhelimen pöydältä kuiskasin vaimo kertoi että on perillä sairaalassa ja ei vielä tiedä äidin kuntoa.
Terhi laskeutu alas otti kalun suuhun käytti terskaa suussa nätisti vaimo lpetii puhelun Terhi nousi laskin pikku housut tunsin on märät keskeltä.
Vedin syliin kosketin pillua tunsin on nätti pieni pillu samalla Terhi hieroi kalua kuiskas haluan heti ja nousi ohjasin pieneen pilluun meni yllättävän hyvin pitkälle Terhi kuiskasi tuntuu juuri siltä kuin kuvittelin painoi lisää ja kuiski vielä vielä nyyt.
Katsoi minua ja suukotti.
Kuiskas haluan olla pikku tyttö olen niin haaveillut tästä ja keinui nätisti sanoin olet tiukka kuiskas korvaan niin kaikki pikkutytöt on nautin kun tiukka pillu imi kalua pidin lantiosta kiinni Terhi kuiskas pidä silmiä kiinni kuvitellaan setä nai minua Terhi ulisi ja vapisi kalun varassa sai kaksi orgasmia ennen kuin laukesin puri kaulaan kun laskin sisään.
Terhi nousi hitaasti pitäen pikkuhusuja pillua vaasten että ei sotke.
Käytiin pesulla Terhi oli pienissä pitsi housuissa ja tiukka paita päällä koko aamupäivän välillä tuli ja suukotteli kuiskas kukaaan ei saa tietää eihän. Hyväilin Terhiä kuiskas ihana tunne kun puhelin soi vaimo soitti taas kerto ovat yötä Tonilla asiaa Terhille, Toni kuulu sanovan isä voi viedä kotia jos haluat Terhi sanoi haluan olla täällä kun tulet ja hyväili kalua ja otti sen esiin kuiskas on niin ikävä no soitellaan. Nostin Terhin syliin vein niiden sänkyyn, kuiskasin tässä on märkää Terhi nauroi ajattelin sinua kun annoin takaa Terhi kääntyi selin katsoin pientä pyllyä nuolin pyllyä Terhi levitti jalkoja huokaili apua setä nuolee käännyin alle katsoi häpyä se oli kuin teinien Terhi sai orgasmin peruutti päälle kuiskas se oli ensimmäinen tällä lailla poikasi ei osaa kuiskas pane takaa nousin ja laitoin sievästi sisään pillu pylly työntyi vasten kiljui ja vavahteli koko ajan huokas on sulla paksu pää kalussa kun työnniin vinkui työnnä setä työnnä ja tuli uudelleen pillun huulet oli tiukalla ja venyi vedettäessä ulos mutta oli märkä ja kostui lisää otin kunnolla kiinni Terhi ulvoi ja laukesin siisään lasketu alas kullui tikukka ääni kun kalu tuli pois Terhi nukahti hain paperia ja kuivasin Terhi nukkui vieressä aamuun asti.
Soitin aamulla vaimolle sanoi tulee illalla ja soittaa pitääkö käydä kaupassa.
Menin makuuhuoneeseen Terhin viereen tuli selin kiinni kalu kasvoi koskin pilluun oli märkä työnnyin sisään Terhi kuiskas ollaan näin panin sievästi Terhin liikkuessa kuiskas haluaisin tätä aina sanoin jos olet pojan kanssa saat kuiskas työnnä kovaa ei kestänyt pitkään kun lauettiin noustiin ylös pesulle.
Kysyin Terhiltä oliko semmoista kun oli haaveillut juokksi syliin ja halasi paljon paljon parempaa paljon parempaa.
Terhi oli myöhemmin monesti halukas rakastelemaan eikä jääty kiinni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1282412SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3031683En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341353Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111289Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361045- 50946
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264908Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33884It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9856Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38855