mitä luulisit muiden ajattelevan, jos näkisivät teidän pariskunta?
Sitä minäkin
TE parina
63
661
Vastaukset
- onko tosiaan
aina ajateltava mitä muut ajattelevat?
- Ihan sama,
mitä ajattelisivat, en kai minä sen vuoksi häntä halua, että hän olisi muiden mielestä minulle se sopivin.
- olkoon vaan---
mitä siitä mitä muut ajattelevat? Minä en elä ainakaan elämääni tuntemattomille ja sille mitä he minusta ja tekemisistäni ajattelevat.... Rakkaimmat ovat sitten asia erikseen, heidän mielipiteitä kuuntelen, mutta siltikin teen ratkaisuni aivan itse.
- Joopa joo
Mua ei ole koskaan kiinnostanut muitten mielipiteet.
- Aivan sama
Jos ja kun hän vain oikeesti olisi onnellinen
- miksi mahdoton.
Mitä sinä ajattelisit ,mitä pelkäät ?
- me parina..
Jos muut näkisivät meidät pariskuntana, niin varmaan ajattelisivat jotain tyyliin...
- siinäpä kaunis pariskunta
- sopivat toisilleen kuin käsine käteen
- voiko sopivampaa paria olla- pahoinvointia..
Jos peli on ollut rehellistä ei siinä mitään.
mutta kun kieroilemaan ruvetaan saa olla vaikka kuinka sopiva pari
näyttävät minun silmissä rumilta ja ällöttäviltä ... Yyääkk. - ap.
No me ei ainaskaan oltais kaunis pariskunta, molempien ulkonäkö ei paras mahdollinen. Ehkä siksi sovittais yhteen
- höh.
ap. kirjoitti:
No me ei ainaskaan oltais kaunis pariskunta, molempien ulkonäkö ei paras mahdollinen. Ehkä siksi sovittais yhteen
surkiaa miten voit sanoa noin ?
- ap.
höh. kirjoitti:
surkiaa miten voit sanoa noin ?
Sisäinen tunne tärkeä. Molemmat rumia kuin rupikonnat
- me parina...
pahoinvointia.. kirjoitti:
Jos peli on ollut rehellistä ei siinä mitään.
mutta kun kieroilemaan ruvetaan saa olla vaikka kuinka sopiva pari
näyttävät minun silmissä rumilta ja ällöttäviltä ... Yyääkk.Ei meillä ole mitään epärehellistä peliä eikä kieroilua, molemmat olemme hyviä tyyppejä joilla sydän paikallaan. Kunhan vaan me oikeasta päädyttäisiin yhteen...
- höh,
ap. kirjoitti:
nyt kyllä liiottelet :)
olen sun nainen kaunein kukkanen maanpäällä - pahoinvointia.
me parina... kirjoitti:
Ei meillä ole mitään epärehellistä peliä eikä kieroilua, molemmat olemme hyviä tyyppejä joilla sydän paikallaan. Kunhan vaan me oikeasta päädyttäisiin yhteen...
En keuhuisi omasta puolestani ,joten jotain hämärää sinusssa ON ?
- L
ap. kirjoitti:
Jos sisäinen tunne on tärkein, eikö sen toisen sisäinen tunne ole myös tärkein (rakastaa jotakuta toista)?
Kirjoita mieluummin "minun sisäinen tunteeni on ainoa tärkeä", tuo antaa enemmän informaatiota myös parisuhdeosaamattomuudestasi. - smirnoffrff
ap. kirjoitti:
Jos rumuus on ainoa sulle tärkeä kriteeri, luulis että "muutama" ruma läski jne. alkoholisti löytyy tästäkin maasta, kunhan osaa oikeasta paikasta etsiä.
Oikeissa parisuhteissa on kyllä henkistä ja fyysistä kipinää, mutta ei siitä sen enempää. Ei sulla täälä leikisti tarvi olla kuin tyhjä pää. - en ole ap enkä muuka
L kirjoitti:
Jos sisäinen tunne on tärkein, eikö sen toisen sisäinen tunne ole myös tärkein (rakastaa jotakuta toista)?
Kirjoita mieluummin "minun sisäinen tunteeni on ainoa tärkeä", tuo antaa enemmän informaatiota myös parisuhdeosaamattomuudestasi."Jos sisäinen tunne on tärkein, eikö sen toisen sisäinen tunne ole myös tärkein (rakastaa jotakuta toista)?"
Miksi oletat että ihminen josta kirjoittaja puhuu rakastaa jotakin toista?
"Kirjoita mieluummin "minun sisäinen tunteeni on ainoa tärkeä", tuo antaa enemmän informaatiota myös parisuhdeosaamattomuudestasi."
Olipa melkoisen hätäinen ja turha väite ihmisestä jota et edes tunne.
Enkä ole kukaan edellisistä kirjoittajista.
- Niin söpöä
Kauniisti kirjoitat "me parina". Rakastuneet parit ovat aina kaunista katseltavaa !
Onni ei ole muilta ihmisiltä pois. - tahdon vapaus
Sinulla on mielessäsi joidenkin määrättyjen henkilöiden mahdollinen parisuhde ja yrität tällä tavalla vaikuttaa heidän tahtoonsa väittämällä muka muiden paheksuvan suhdetta? Taitaa olla niin, että sinä olet ainoa joka et jostain syystä syväksyisi suhdetta.
ps. ketä sinä ikävöit, koska olet täällä ikävä-forumilla? Vai oletko vartioimassa juuri heitä?- Ap..lle
Ja sinä olet se aloittaja joka jo aloituksen tehdessä
tietää mistä puhuu ,huh,huh, eipä ole ensimmäinen kerta. - aina samat itkuvirre
Johan se tuossa ylempänä kirjoitti, että haluaisi toisen heistä mieluummin itselleen. "Sisäinen tunne on tärkein", mutta tämä koskee tietysti vain aloittajaa itseään, muiden sisäisistä tunteista viis.
Ei mitään uutta.
- ?
Et ole päässyt irti vanhasta ,pelkäät jotain tai sitten olet aloittanut vasta kesäloman peruskoulusta.
- Taustalta..
No ei minusta.. Siis minä ja hän.. Ihana ajatus olisi sellainen..
Olen sit kirjoittanut tällä samalla nimimerkillä tuossa ketjussa Happy now?
Ps. Exäni ei ole suinkaan se kiusantekijä ollut täällä tai oikeassa elämässäkään. Hänellä on nyt ihan oma elämä uuden perheensä kanssa (ja hän on muuten minua muutaman vuoden nuorempi). Eikä minulla ole ollut muita suhteita (minkäänlaisia) sen jälkeen. Ja on muuten ainoa suhde elämäni aikana.
Ihan siksi vain mainitsen tämän koska täällä yritetään ihan selkeästi vääntää asioita ihan oudolla tavalla.- Jatkan et
Toistan tämän asian.. Minulta ei ole näillä kuin 3 aloitusta ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin on menossa jo 8. sivulla). Lähinnä tiedoksi tuolle alapuolella kirjoittavalle jos minulle vastasi.. En kaipaile häntä. Olen kyllä huomannut et joku kirjoittelee tuollaisella nimimerkillä täällä mut ei hän ole ihastukseni.
- meren rannalle?
Jatkan et kirjoitti:
Toistan tämän asian.. Minulta ei ole näillä kuin 3 aloitusta ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin on menossa jo 8. sivulla). Lähinnä tiedoksi tuolle alapuolella kirjoittavalle jos minulle vastasi.. En kaipaile häntä. Olen kyllä huomannut et joku kirjoittelee tuollaisella nimimerkillä täällä mut ei hän ole ihastukseni.
en kaipale naista vaan miestä, olen itsekkin nainen
- meren rannalle?
olen huomannut saman jos joku kirjoittaa jotain kaunista niin aina tulee jotkut urpot kirjoitteleen väliin jotain rumaa, heillä ei ole varmaan omassa elämässään tunnepuoli terveellä pohjalla kun pitää yrittää pilata toisten hienot kirjoitukset
eivätkä ymmärrä kun tämä palsta on ikävä palsta eikä mikään haukkumispalsta
itsellä ainakin hieno ihminen jota ikävöin täällä aina välillä kun muuta en tällä hetkellä voi asialle tehdä - 10+
Hoono soomi,.."teidän pariskunta"..
Perikunnan mielestä "ei huva"
Mutta me näemme toisemme vaan, niin kauniina ja täydellisenä,
koska rakkaus tekee täydelliseksi :) - VITUN SAMA.
NUSSIKAA JA NAIKAA EVVK
- ensiapuako
Tukehtuisivat pullaan ja kahviin. Kukaan ei pahimmassa kuvitelmissakaan sellaista uskoisi.
- että minäkin
Mitä teissä olisi niin erikoista ?
- ?
Tai sanoin väärin siis
mikä teistä tekisi jotenkin erinlaisen pariskunnan
ylensä pitäisi ainakin rakastaan toista ?
Onko kyseessä samaapuolta olevaa sukupuolta - tiedoksi
? kirjoitti:
Tai sanoin väärin siis
mikä teistä tekisi jotenkin erinlaisen pariskunnan
ylensä pitäisi ainakin rakastaan toista ?
Onko kyseessä samaapuolta olevaa sukupuoltaSe on erilainen.
- tiedoksi että se voi
tiedoksi kirjoitti:
Se on erilainen.
olla myös erinlainen :)
- se kauniimpi osapuol
Meidän Rumien Rakkauslaulu
- ja rumaa
Ruma pari ja rumat ensi treffit ja vielä rumempi
ekakerta- piikki-siilinen
Ei elämää voi elää toisille vaan itselle. Eipä se ole elämän suurin tarkoitus kai että näyttää parina sopivalta ja hyvältä muiden silmissä.
- varjokuvassa:)
Katselin varjoamme:)
Kauniilta näytimme. - .
"Siinäpä vasta sopiva pari" :)
- ei pahalla.
Ajattelisivat varmaan että olisin pariton kohta puolin. :)
- piikki-siilinen
Ihan uteliaisuutta, miksi?:)
- ei pahalla.
piikki-siilinen kirjoitti:
Ihan uteliaisuutta, miksi?:)
Oltaisiin niin erinlaisia ,ei kukaan oikeesti uskoisi meihin.
- tulevaksi vuodeksi
Muiden ei tarvii uskoa, jos ei halua.
Me voimme molemmat uskoa.
Mikäli molemmat haluavat, moni asia on toteutettavissa.- mäkin haluan
ja sillai ne asiat toteuutukin pikkuhiljaa
- ei omaa tahtoa
AP haluaa tietää juuri toisten mielipiteen ei sinun.
- Et te
voi ymmärtää... ymmärrättekö te sen verran edes? ;)
- Totta.
täysin mahdotonta...olen tiennyt sen koko ajan:)
- :D otetaan
selvää.... ;)
- pariskunta:D
Pariskunta mikä sanamuoto pariskunta :D
- jotku ei vaa sovi
Kaikki kuolisivat nauruun kuten me itsekin.
- 8989
Sinä olisit sairaalloisen mustasukkainen, kuten aina ennenkin. Mitäs muista... toiset ovat fiksumpia, toiset eivät.
Tyhmille ja yksinkertaisille voi tehdä vaan hyvää nähdä pariutumisia, joita eivät ymmärrä tai osaa ennakoida. Sellaista se on aina ollut maailmassa.- aika huonosti sun ??
Haluaat vain olla ilkeä jollekin ,siis sun tarkoituksena on olla jonkun kanssa "pariskuntana" että voisit näyttää onnelliselta ,mutta oletkin kosto mielessä hänen kanssaan :D
- heheheeeee
Mustis oot..ei se mitään, joku on fiksu, kun ei sua huolinut ..ei millään pahalla.
- Näin on käynyt
Jos jo tuntemattomatkin luulevat meitä pariksi, niin ei ole muillakaan varaa ajatella mitään muuta.
- niiiin!!!
Just noin on käynyt:)!!!
- oli miten oli
Mies joka ei saa ilmaistua tunteitaan oikeesti ei ole mies ;)
- parasmiesvoittakoon!
No vaikka asia ei minuun liitykkään, niin en elä muiden moraali sääntöjen mukaan, enkä siis tarvitse toisten hyväksyntää siihen ketä rakastan ja ketä en..
Muilla ei ole sanavaltaa minuun..Sydän ohjatkoon jatkossakin päätöksiäni järjen seuratessa mukana..:). Jeps.. - ?????
Yksin on aika vaikea muodostaa pariskuntaa. En mä enää kuvittele että tämän näkönen kelpais jollekin. Mutta ne kaks silloin nelisen vuotta sitten, niistä tulis tosi näyttävä pariskunta. Hoikkia molemmat,mies pitkä ja nainen pieni ja siro,kaunis, just sellanen pari joka täyttää kaikki ihanneparin mitat :)
- miks tollasia mietit
No en tiiä, eikä paljon kiinnostakaa. Mä päätän itse kenen kanssa mä olen ja mun läheiset ihmiset ainakin kunnioittaa mun valintoja ja hyväksyy kaikki ketkä mun kans haluu tekemisissä olla.
- :)
ajattelisivat varmaan, että hyi hitto minkä näkösen eukon toikin on ottanut vaikka olisi paremmankin saanut
- oi oi mahdotontako.
Kun tämä kysymys on Nyt niin HOT
Niin vastaan että ,se ei koske mua ollenkaan - tai sitten..........
ajattelisivat hyi ***** minkä näköisen ukon toikin on ottanut vaikka olis saanu paremmankin
- jotain rajaa
Ei kenenkään kannata tuollasen miettimiseen aikaansa tuhlata ainakaan mun kohdalla. Ei kukaan mies edes huolis näin helvetin rumaa ämmää muijakseen tai edes kehtais ihmisten ilmoilla kulkea tälläsen kanssa :D :D :D :D :D
- .
"No jopas, jopas" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960