Onko hienoa miehellä ,pitkä rastatukka ja korvissa kuin alkuasukkaan korvikset venytetty korviin?
mies muoti
10
238
Vastaukset
- tahvo-ei retua
Se on rumaa,jos mies on koree. Joten ollaan valmiiksi rumia.
Joillakin ihmisillä on hirveä pakko tuoda itseään esille. Ellei kovaääninen esiintyminen oikein pure,niin sitten temppuillaan vaatteilla,kampauksilla,koruilla tatuoinneilla. Tämän jälkeen puhutaan yksilön vapaudesta ja kuinka nyt tunnetaan että ollaan elossa.
Kaikkihan me hulluja ollaan,joistakin se vain erottuu selvemmin. - Mendocino
Mä tykkään pukeutua tyylikkäästi, olen mies 40
Tässä iässä ei enää tarvitse piitata mitä muut ajattelevat, ajatelkoot ja luulkoont minusta mitä lystäävät.....EVVVK
On vaan mukavaa pukeutua kalliisiin ja tyylikkäisiin vaatteisiin. Naisetkin suhtauvat myönteisesti.- tavallinen tallaaja
Valitettavasti teissä "tyylikkäästi" pukeutuvissa on se huono puoli, että liian suuri ego pilaa tyylikkyyden. Heti luullaan olevan parempia kuin tavalliset miehet ja se näkyy, valitettavasti. Ja totta, homo- leimankin on muutama mies saanut, tiedetään....
- Oikea mies.
Katos vaan... tässä esimerkki taas tyypillisestä nöyristelijästä joka on mielestään jo ikäloppu kun se mussuttaa "Tässä iässä ei enää tarvitse piitata mitä muut ajattelevat, ajatelkoot ja luulkoont minusta mitä lystäävät.....EVVVK"
voi voi voi...... ei kannattaisi vielä kääntää toista poskea.
Normaali terve mies ei vanhene vielä 40 vuotiaana vaan 80 vuotiaana, mutta on kai se nöyryyskin jokin miehuuden laji :)
oletko jo harkinnut homoksi ryhtymistä? koska tulet ulos kaapista?
terveisin 48v mies ja mun ei tarvi ainakaan mussuttaa yhtään mitään koska elän kuten aina olen elänyt. lenkkareissa mennään kesät ja talvet eikä elämä ole mihinkään muuttunut. Olen vanha sitten kun oikeasti olen. nyt elän elämäni puoliväliä. olen siis keski-ikäinen kahden vuoden päästä.
pyrin siihen että elän 100 vuotiaaksi. ei se mahdotonta ole.- Mendocino
Mitäs nöyristyelemistä siinä on ,jos pukeutuu niin kuin haluaa?
Ja vedit sitten tuon homokortinkin esille, tyypillistä stereotyyppistä ajattelua, että kun huolehtii ulkonäöstään ja pukeutuu kunnolla, on muka homo?
No, toisaalta, niin kuin sanoin, mulle on yhdentekevää, mitä minusta luullaan, jos luullaan homoksi, niin sekin on täysin yhdentekevää, en kaipaa muiden hyväksyntää, jos pidät mua homona, niin se on sun ongelmasi, ei minun .
- lanipää ja ylpee
En kaipaa muiden hyväksyntää, osaat sentään valehdella itsellesi.
- Mendocino
Huolehdi sinä vaan omista asioistasi, eläkä sekaannu minun pukeutumisiini
- iloa päiviin
Mendocino kirjoitti:
Huolehdi sinä vaan omista asioistasi, eläkä sekaannu minun pukeutumisiini
Eipä teidän pukeutumiseen viitsi sekaantua ja ihanaa seurata näitä nuoruusyrityksiä, se on tosi karseeta ja toisaalta säälittävääkin! Näitä viiskymppisiä nuorukaisia alkaa näkyä useampikin. Ei se teitä nuorenna niinkuin ei legginssit ja minihame naistakaan. Jotensakin järkkyä, mutta ompahan monen päivän "piristys".;) Se mikä on ällöintä, että mies on omasta mielestään tyylikkäästi pukeutunut ja lirkuttelee joka naiselle, voiko vastenmielisempää olla, hyi.....
- Mendocino
iloa päiviin kirjoitti:
Eipä teidän pukeutumiseen viitsi sekaantua ja ihanaa seurata näitä nuoruusyrityksiä, se on tosi karseeta ja toisaalta säälittävääkin! Näitä viiskymppisiä nuorukaisia alkaa näkyä useampikin. Ei se teitä nuorenna niinkuin ei legginssit ja minihame naistakaan. Jotensakin järkkyä, mutta ompahan monen päivän "piristys".;) Se mikä on ällöintä, että mies on omasta mielestään tyylikkäästi pukeutunut ja lirkuttelee joka naiselle, voiko vastenmielisempää olla, hyi.....
En minä ainkaan yritä pukdeutua mitenkään erityisen nuorekkaasti, pikemminkin tyylikkäästi ja rennosti, se on ihan eri asia kuin yrittää näyttää nuoremnmalta kuin on.
Ja nykypäivän ihminen on kuitenkin jollakin tapaa nuorekkaampi vielä 50 vuotiaanakin kuin oli 30-40 vuotta sitten 50 vuotiaat. Silloin oli paljon vähemmän valinnan varaa pukeutumisessa, nyt tarjonta on laajempaa.
Pikkutakki, kauluspaita & farkut on varma valinta iltamenoon. - iloa päiviin
Mendocino kirjoitti:
En minä ainkaan yritä pukdeutua mitenkään erityisen nuorekkaasti, pikemminkin tyylikkäästi ja rennosti, se on ihan eri asia kuin yrittää näyttää nuoremnmalta kuin on.
Ja nykypäivän ihminen on kuitenkin jollakin tapaa nuorekkaampi vielä 50 vuotiaanakin kuin oli 30-40 vuotta sitten 50 vuotiaat. Silloin oli paljon vähemmän valinnan varaa pukeutumisessa, nyt tarjonta on laajempaa.
Pikkutakki, kauluspaita & farkut on varma valinta iltamenoon.Tarkoitin juuri niitä jotka todella pukeutuvat nuorille tarkoitettuihin vaatteisiin. Jos mies pukeutuu ikänsä mukaan tyylikkäästi se on plussaa, mutta jos yrität olla nuoremman näköinen ja kaiken huipuksi hiukset jäljittelee samaa tyyliä vielä värjättynä uskottavuus horjuu ja tulos on mikä on. Vaikka tuntisi itsensä kuinka nuoreksi tahansa kyllä se ikä kuitenkin näkyy. Jo ryhti paljastaa onko kyseessä nuori vai ei ja se näkyy kauas vaikkei kasvoja vielä näkisikään.
Totta tänä päivänä valikoima on suuri eli sieltä kyllä löytyy nuorekasta omalle ikäluokalle sopivaa eli eikö nuoriso vaatteet voisi jäädä nuorisolle... Vaikutelma olisi huomattavasti miehekkäämpi ja tyylikkäämpi. Miksi se miehekkyys pitää yrittää piilottaa sehän juuri tekee miehestä miehen ei se, että yrität näyttää poikaselta jälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376