Kiitos ajasta, joka kuljettiin tavallaan rinnakkain. Osasit sanoa aina ne oikeat asiat ja vaikka ehkä kaikki olikin valheita, sillä hetkellä ne lohdutti kovasti. En mä edelleenkään suostu uskomaan mun olleen vaan joku, joskus asiat vaan menee näin ja turha siitä on ketään syytellä. Kaksi tällasta yhdessä on aika mielipuolinen yhdistelmä.
Mä vaihdan nyt tunteista järkeen. Ikäväkin loppuu joskus.
Kultaseni.
10
385
Vastaukset
- wq
Olisko luottamuspula ,kun et usko toisen sanoihin.
samanlaiset lapset leikkii parhaiten ,vain miten se meni.. - kysynn
Ootsä mies?
- ja kuljettaja
Siihen Yhdistelmäajoneuvoon? Niin hullua ei olekkaan. :))
- Järkyttävä viesti
" kultaselle " .
Näinhän ne asiat menee kun leikitellään toisella. Ainakin tämä viesti kertoo
pelkästä leikkimisestä. Muuten tämä kerrottaisiin sille " kultaselle " itselleen. - Oikeaa kultaa
kukaan ei koskaan kohtele näin. Melkoinen surkio olet, paskahousu joka hoitaa asiat anonyymeillä viesteillä.
Pitkä matka sulla kasvaa ihmisenä. - rosit4
Voitko vaihtaa tunteista järkeen noin vaan? Älä lohko itseäsi hyvä ihminen, et sä oo ittes yläpuolella. Ja silleen kaikki sujuu helpoiten.
- etkäs ole
merkityksetön. Jos mä mietin ihmisiä ,joiden kanssa on rinnakkain menty,niin kukaan ei ole jäänyt merkityksettömäksi.
Mä jotenkin tykkään,että just se ihmisten 'oikeasti tapaaminen' on hienointa,vaikka olenkin ujo,mut siitä se maku elämään tulee. Pidempiä ja lyhyempiä tuttavuuksia,ei se sinällään määrää niiden arvoa.
Ihmisiä tulee ja menee,jotkut pysyy,jotkut jää, se vaan menee elämän mukaan,eikä siitä kivirekeä kannata ottaa kummankaan.
Ihan hyvä viesti mun mielestä ja ymmärrän oikein hyvin.
Joskus kaksi liian 'tällasta' voi olla tosiaankin tuhoksi toisilleen ja vaikka kuinka ymmärrystä olisi,niin liian syvällä vene ui ja raskaaksi käy.Ei siinä mitään epätervettä ole vaihtaa järkeen ja ottaa etäisyyttä ja uusi suunta.- Kyllä sitä kuule
senverran pitää olla sentään selkärankaa et toi kerrotaan sille kultaselle itelleen
eikä heitetä tänne nimettömänä ja tunnisteettomana kuin luu koiralle.
Turhaa ainakaan käyttää nimitystä kulta ihmisestä kenelle pystyy olemaan noin halpamainen.
Käytöstavat kunniaan ! - et
Kyllä sitä kuule kirjoitti:
senverran pitää olla sentään selkärankaa et toi kerrotaan sille kultaselle itelleen
eikä heitetä tänne nimettömänä ja tunnisteettomana kuin luu koiralle.
Turhaa ainakaan käyttää nimitystä kulta ihmisestä kenelle pystyy olemaan noin halpamainen.
Käytöstavat kunniaan !Aloittaja otsikoi 'kultaselle',mut sillä voi olla muu merkitys,kuin lukija olettaa. Suhteita ja ihmissuhteita on niin monenlaisia.Toisen kannalta sitä ja toisen 'tätä'
Joskus voi tavata ihmisen,joka todella voisi olla oma sieluystäväsi ja kaikella tavalla hän on niin käsittämättömän tuttu.
Tavata hänet katastrofaalisessa tilanteissa molempien elämässä.
Tavata vain pari päivää ja erota tilanteessa,jossa kumpikaan ei pysty sanomaan tulevasta ystävyydestäkään yhtään mitään.
Kun kaikki on vaakalaudalla ja kävelyä katonharjalla
Kun tarvitsee tasapainoa niin kipeästi ,eikä sitä silloin voi hakea toisesta,joka on samassa jamassa.
Vaikka se on niin paljon,niin se on liian vähän.
Jää vain tieto ja tunne,ettet ollut ainoa,vaan oli joku pystyi jakamaan kanssasi sen kaiken,mutta siihen palaaminen olisi huonosta.
Tämä ei kuulu tähän aloittajan juttuun, yhtikäs mitään varmaankaan,mutta voisi kuulua.
- ÄLÄ MEEEEEE
täh?minne olet menossa älä mee kaikki on totta mun oman elämänfilosofiani viisauksia joita halusin jakaa sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396