uusien suhteiden pakkomieltä tapailla ja tutustua miehen lapsiin?? Hyvänen aika, eikö se suhde olekkaan se tärkein?? Siihdenhän pitää keskittyä, eikä miehen läheisiin ihmisiin, perheeseensä.
Kumma että uusioille miehen lapset tuottaa noin paljon päänvaivaa, mutta mieheen oleva suhde on ihan toisarvoinen.
Ensin pitää haukkua lapset ja exä ja koko suku, onko sitten sen suhteen vuoro?
Täällä vatvotaan vaan miehen lasten kamaluutta ja ulkonäköä ym mutta ei pohdita sitä suhdetta miten sen saisi toimimaan miehen kanssa.
Pakosti tulee mieleen, että näillä uusioilla on kiivas halu vaan pästä miehen sukuun hinnalla millä hyvänsä, ja paremmin se hoituu kun ensin haukkuu miehen ex perheen pois alta.
Minusta on tosi törkeetä, jos mies ei huomaa miten hänen lapsiaan käytetään pelinappuloina kun kiivetään valmiiseen sukuun.
Meillä huomataan kyllä ajoissa moiset katkerat toimet ja niihin puututaan kovalla kädellä, ja estetään moiset hyökkäykset.
Jos yrittää tulla, niin ensin tutkitaan taustat ja kaikki toimet, ja harkitaan pitkään, ennekuin uudet naiset sukuumme pääsee, silloinkaan ei tie meidän sukuun ole varma. Useimmiten hylätään.
En käsitä tätä miehen
43
386
Vastaukset
- Olet säälittävä
VOI V että tää jaksaa.....eikö sulla todella ole omaa elämää...
- !!!!!
Minä ainakin halusin (siinä vaiheessa kun seurustelu oli jo vakavalla pohjalla) tutustua miesystäväni lapsiin, ovathan he erittäin iso osa hänen elämäänsä.
En kuitenkaan halua olla äiti enkä äitipuoli koska lapsella on sekä isä että äiti.- vihainen äiti
Miksi väkisin, jos lapset eivät halua tai heidän äiti ei halua että vieras ihminen tulee siihen säätämään??
Minusta olisi reilua kysyä miehen ex vaimolta lupa ja syy siihen miksi haluat tunkea siihen lasten ja hänen elämään!! Reilua olisi myös, jos miehen ex tulisi sun ja sun mahd. lasten elmämään säätämään teitin asioita. Tasapuolista pitää olla tai sitten ei ollenkaan.
Minä olen onnellinen ettei mun exän naiset ole tullee koskaan väkisin meidän elämään eikä tule! Jos tulisi laittaisin heti stopin, me emme tarvi heitä. Emme ole ksokaan tarvinneet silloinkaan kun lasten isä oli vielä talossa, ei kukaan ulkopuolinen ollut meillä säätelemssä mitään. Miksi nyt tulisivat?
Joo et sinä äiti olekkaan, kyllähän se tiedetään, mutta haluisit niinkovin määräillä ja haukkua vai? Pitää olla joku kohde, mihin voi ongelmansa purkaa.
Jos uusiot antaisivat miehen exän jalasten olla rauhassa puuttumatta heihin, kaikki olisi hyvin, exät olisivat puheväleissä, ja isä tapaisi lapsiaan yksin, mutta kun pitää tulla siihen väliin sotkemaan, jotta saisi ex perheen todella riitaan ja isänjättämään lapsensa, niin pitää sotkee. - Isät ja uudet päättä
vihainen äiti kirjoitti:
Miksi väkisin, jos lapset eivät halua tai heidän äiti ei halua että vieras ihminen tulee siihen säätämään??
Minusta olisi reilua kysyä miehen ex vaimolta lupa ja syy siihen miksi haluat tunkea siihen lasten ja hänen elämään!! Reilua olisi myös, jos miehen ex tulisi sun ja sun mahd. lasten elmämään säätämään teitin asioita. Tasapuolista pitää olla tai sitten ei ollenkaan.
Minä olen onnellinen ettei mun exän naiset ole tullee koskaan väkisin meidän elämään eikä tule! Jos tulisi laittaisin heti stopin, me emme tarvi heitä. Emme ole ksokaan tarvinneet silloinkaan kun lasten isä oli vielä talossa, ei kukaan ulkopuolinen ollut meillä säätelemssä mitään. Miksi nyt tulisivat?
Joo et sinä äiti olekkaan, kyllähän se tiedetään, mutta haluisit niinkovin määräillä ja haukkua vai? Pitää olla joku kohde, mihin voi ongelmansa purkaa.
Jos uusiot antaisivat miehen exän jalasten olla rauhassa puuttumatta heihin, kaikki olisi hyvin, exät olisivat puheväleissä, ja isä tapaisi lapsiaan yksin, mutta kun pitää tulla siihen väliin sotkemaan, jotta saisi ex perheen todella riitaan ja isänjättämään lapsensa, niin pitää sotkee.Lasten isä haluaa ja se riittää, ei senäidin mielipiteellä ole mitään väliä. Isä on tasa-arvoinen vanhempi päättämään mitä lasten elämässä tapahtuu.
- yrueqoryqoyuq
Isät ja uudet päättä kirjoitti:
Lasten isä haluaa ja se riittää, ei senäidin mielipiteellä ole mitään väliä. Isä on tasa-arvoinen vanhempi päättämään mitä lasten elämässä tapahtuu.
Kyllä meillä aina on ollut äidin mielipiteellä vliä! Tottakai, sehän on jo itsestään selvää!
Ei isä päätä lasten asioista jos ei asu heidän kanssaan, kyllä se kuuluu äidille.
Näin meillä on tehty ja tehdään jatkossakin, ettei isän mielipiteillä ole suurta merkitystä, koska lapset ei asu hänen kanssan. - kuin niin?
vihainen äiti kirjoitti:
Jos uusiot antaisivat miehen exän jalasten olla rauhassa puuttumatta heihin, kaikki olisi hyvin, exät olisivat puheväleissä, ja isä tapaisi lapsiaan yksin, mutta kun pitää tulla siihen väliin sotkemaan, jotta saisi ex perheen todella riitaan ja isänjättämään lapsensa, niin pitää sotkee.Kuulemani ja lukemani mukaan sinun exäsi uusio on antanut sinun ja lasten olla rauhassa,tunkematta siihen väliin.Mistä kenkä siis puristaa??
- Niin tai Näin
Meillä meni niin että seurustelun aluksi en halunnut (minullakin oma lapsi) tutustua mieheni lapsiin, enkä tutustuttanut häntä omaani. Olisin vain halunnut seurustella ja olla kaksin. Kuin myös miehenikin. Olisimme tutustuneet toisiimme ja nauttineet kahden aikuisen välisestä ajasta keskenämme.
Puhuimme että jonkun ajan päästä vasta esittelemme toisemme lapsille.
Mutta tämäpä ei käynytkään mieheni exälle, alkoi jumalaton painostus miehelleni siitä että "lapset pitää ottaa mukaan" ja "lasten kanssa täytyy olla" (vaikka tapailimme aluksi niin että oli lapset etä-vanhemmillaan). Ja sitten alkoi tulla jopa minulle terveisiä että, minun pitää kutsua lapset saunaan ja syömään ja miksi lapset eivät saa tulla minun kotiini.
No, sitten mieheni exän ns. painostuksesta aloimme tutstua myös toistemme lapsiin, aiemmin kuin olisimme itse halunneet. Asiat menivät hyvin ja lapsemme ovat rakkaita ja tärkeitä meille kaikille. Lapsemme tulevat juttuun keskenään jne.
Mutta tämäkään ei sitten enäänollut hyvä, sitten alkoi jäkätijäkäti siitä että mieheni lapset viihtyvätkin meillä liian hyvin ja että minun on turha kuvitella olevani heille yhtään mitään jne jne. tätä jänkuttamista jatkuu yhä, mikään ei ole hyvä mieheni exälle, tehtiimpä me miten tahansa.
Mikä on mielestäsi valmis suku?
Samalla tavallahan ex-miehesi suku oli sinulle valmiina, kuin on nyt hänen uudelle kumppanilleen?
Minä ainakin ole hyvissä väleissä ex-anoppini (lapseni mummon) kanssa ja samoin on myös ex-mieheni avovaimokin on ja me naiset tulemme kaikki toimeen keskenämme. Olemmehan toki aikuisia ihmisiä, emmekä kesken kasvusia pentuja.
Ja miten niin ex-miehesi uusi onni olisi tulossa SININ sukuun, omituinen ajatus sinulta. Ex-miestäsihän hän rakastaa ei sinua. No jokainen tavallaan. - omat lapset, mun ova
Aika omituista, ettei vaan olis sun kuvitelmaa! En usko että kukaan ex vaimo pakottaa omia lapsiaan miehen ja uuden naisen kanssa olemaan!! Minusta tuo ajatus on niin puistattava, että huh.. en ikinä voisi kuvitella että meidän lapset olisivat isänja hänen naisten seurassa yhdessä!!! Siis ihan mahdoton yhtälö.
En ikinä ole antanut lapsieni tavata miehen uusikoita.. en vain voi, se tuntuu niin järkyttävältä asialta, että luopuisin omista lapsistani kokonaan!! En äitinä ikinä voisi jättää lapsiani ja antaa niitä vieraalle outoille ihmisille!
Jos en omia lapsiani tuntisi enää, niin se olisi kamalaa.
Mua ainkain hävetäisi jos lapseni tapailisivat isänsä naisia.
Se ei vain meillä onnistu.
Meilä on suku kasassa, mutta siihen ei kuulu tämä miehen uusio nainen tai naiset...!
Olisin todella järkyttynyt, jos lapseni olisivat aikanaan halunneet muuttaa isän ja naiset luo, ja jättää minu... huh...mutta onneksi jätti isän ja ei halunneet olla niiden raukkaparkanaisten kanssa missään tekemisissä.- OMG+WTF
Me muut eletäänkin oikeaa tervettä elämää, ei sinun hullunkurista "Lissu IhmeMaassa" elämää. Me muut ollaan normaaleja.
- Siis että mitä
Tuota noin.... Eli sinun pointtisi on se, että pelkäät lastesi alkavan pitämään äitipuolestaan enemmän kuin sinusta.
Mitäs sitten kun sinä tapaat uuden miehen? Saako hän tavata ex-miehesi lapsia? Entä kun haluat muuttaa hänen kanssaan asumaan? Muutavatko ex-miehesi lapset teidän kanssanne? Uusi miehesi ei saamtavata lapsia, eivätkä lapset saa muuttaa sinun ja uuden miehesi kanssa samaan asuntoon. Eikös se ole silloin tasapuolista molempia exiä kohtaan? Ja jos ex-miehelläsi on jo uusi nainen, niin hei, antakaa lapsenne lastenkotiin. Sillähän siitä pääsee. Ei ole uusio naiset sinua vainoamassa.
Järki hoi älä jätä!!!! - asennetta peliin
Onko pakko olla niin rajoittunut.Hei,elämä on elämää ja kaikkea voi sattua.Minulla on joskus ollut exänuuden vaimon lapset hoidossa,minun lapseni on joskus kyläillyt nykyisen mieheni exvaimolla.Mikä siinä on niin kamalaa.Itse jokainen voi sopeutua tai olla sopeutumatta,mutta takaan että minun asenteellani on helpompi elää.
- 444
Et siis antanut lastesi tavata ex-miehesi uutta naista koska he olisivat voineet huomata että heidän luonaan on parempi kun sinä olet hoitoa vaille jäänyt skitsofreenikko?
- Meidän malli
Mikä on hullunkurinen elämä? Onko se sitä että suojelee lapsia omituisilta ja vääriltä ihmisiltä?
Taidat olla katkera ja kateellinen, ettäitse et siihen kykene. Minä äitinä koen meidän lapset niin tärkeiksi että teen kaikkeni, ettei he kärsi isänsä huonoista valinnoista. Isä saa olla isä, siihen en puutu, mutta hänen seuralaiset ei ole meidän sukuun kuuluvia, eikä myöksään tule meille tai lastemme lähelle.
Jos lasten parasta katsoessani tämä on hullunkurista elämää sinusta, niin olet väärillä jäljillä. Lapseni ei ole kärsineet siitä, ettei saanneet koskaan tavata isän naisia, ja siitä kiittävät minua, että olen estänyt sen.
Nyt tulos näkyy siinä, että ovat erittäin menestyneitä, osalla oma perhe, ja heillä oli onnellinen lapsuus, vaikka isä hylkäsi.
Olen siis onnistunut tehtävässäni, korostan, en kieltänyt isää missään vaiheessa.
Ja se sinua riepoo, että joillaan yh ydin perheillä menee hyvin, isästä huolimatta.- hehhhehhhehhhhhe
ei ole olemassa yh ydin perhettä....heh hauska olet....
- yh ydinperheen äiti
hehhhehhhehhhhhe kirjoitti:
ei ole olemassa yh ydin perhettä....heh hauska olet....
Kuis? Ei se mies tee perhettä! Hölmökö oot!!!
- hekohekohekohekohaaa
yh ydinperheen äiti kirjoitti:
Kuis? Ei se mies tee perhettä! Hölmökö oot!!!
Tekee se, ydinperheen. Mutta muuten voit olla sateenkaari tjn. ilman miestäkin.....heh...hauska olet....
- aika kettu oot!
hekohekohekohekohaaa kirjoitti:
Tekee se, ydinperheen. Mutta muuten voit olla sateenkaari tjn. ilman miestäkin.....heh...hauska olet....
Ei tee mies perhettä. Mikä on nimeltään sitten isä ja lapset, tai äiti ja lapset? Kyll se on ydinperhe.
Tuota noin.. juu.. ihan vapaasti voi itse ottaa sateenkaaripuolison... minä ainkain oksentaisin moiselle...yäk... en kehtaisi edes ystävikseni sanoa moisia pariskuntia... hyi...!!! - yritä hellittää
aika kettu oot! kirjoitti:
Ei tee mies perhettä. Mikä on nimeltään sitten isä ja lapset, tai äiti ja lapset? Kyll se on ydinperhe.
Tuota noin.. juu.. ihan vapaasti voi itse ottaa sateenkaaripuolison... minä ainkain oksentaisin moiselle...yäk... en kehtaisi edes ystävikseni sanoa moisia pariskuntia... hyi...!!!Edelleen olet rajoittunut
- Lissu on sateenkaari
aika kettu oot! kirjoitti:
Tuota noin.. juu.. ihan vapaasti voi itse ottaa sateenkaaripuolison... minä ainkain oksentaisin moiselle...yäk... en kehtaisi edes ystävikseni sanoa moisia pariskuntia... hyi...!!!Isä ja lapset ovat yh-perheitä. Mies, lasten biologinen isä saman katon alla tekee ydinperheen ja sitä sinulla ei ole.
Heh...hauska oot edelleen....Lissu - Ihmisten edellä
Lissu on sateenkaari kirjoitti:
Isä ja lapset ovat yh-perheitä. Mies, lasten biologinen isä saman katon alla tekee ydinperheen ja sitä sinulla ei ole.
Heh...hauska oot edelleen....LissuOlen todella otettu,jos sun päiväsi paranee lukiessasi juttujani! Hyvä, lue edelleen. Kiva kun ihmiset nauraa ja on hyvällä tuulella!;))
- wilma60
Tämä sinun kantasi on tullut selville jo moneen, moneen kertaa. Miksi ihmeessä jaksat siitä jankuttaa ja aloittaa aina vaan uusia ja uusia aloituksia. Me kaikki emme ajattele samalla tavalla emmekä haluaa estää lapsia tapaamasta isäänsä. En oikein ymmärrä missä lapset isäänsa tapaisivat jos eivät voi mennä isän kotiin kun siellä on isän uusi puoliso. Ja eihän lapset voi asua minunkaan luona kun suurimman osan ajasta täällä viettää minun uusi puolisoni. Kyllä lapsilla on eron jälkeen isä ja äiti ja oikeus heitä tavata. Me emme voi mitään sillä että sinun miehelläsi on niin huono maku (sinun mielestä) ettei naikkosia voi lapsille esitellä. Meidän muiden ex:t ovat valinneet paremmin.
Nyt voisit vastata siihen monta kertaa jankkaamani kysymykseen sinun miehistä. Etko todellakaan ole eron jälkeen kaivannut rakkautta elämääsi aikuisen miehen antamana? Viesteistäsi kuvastuu suuri viha miehiä kohtaan ja olen todella harmi jos olet päättänyt elää elämäsi vain lapsille. Kyllä aikuinen nainen kaipaa myös rakkautta ja läheisyyttä.- nyssykkä
Hyvä Wilma60! Aivan nappi kirjoitus.
- teletappi!!!!
Täällä on paljon samanlaisia aloitukseia. Kyuka inhoo miehen lapsia, kuka miehen exää...on kesäuusintojen aikaa.
- OOOOOOOOOOOUuuuuuuuu
teletappi!!!! kirjoitti:
Täällä on paljon samanlaisia aloitukseia. Kyuka inhoo miehen lapsia, kuka miehen exää...on kesäuusintojen aikaa.
Ole Lissu hiljaa.....kun ei mitään järkevää sanottavaa ole. Mene metsään.
- Endo?
OOOOOOOOOOOUuuuuuuuu kirjoitti:
Ole Lissu hiljaa.....kun ei mitään järkevää sanottavaa ole. Mene metsään.
Lapsen vieraannuttaminen isästä on julmaa peliä.
Varatuomari Anja Hannuniemen tuore väitöstutkimus.
Olisiko lasten äideillä psyykkisiä ongelmia, endometrioosia, pms oireyhtymää, hypoglygemiaa, alkoholisyndroomaa ja muita mielenterveys ongelmia?
http://www.porinsanomat.fi/uutiset.php?id=997
--- - hirveetä...
Endo? kirjoitti:
Olisiko lasten äideillä psyykkisiä ongelmia, endometrioosia, pms oireyhtymää, hypoglygemiaa, alkoholisyndroomaa ja muita mielenterveys ongelmia?
---juu, ja tämä "lissu" on tästä oiva esimerkki, ja hän ei edes ymmärrä tekojaan, vaan puolustaa niitä oikeiksi.
- Surullista
Endo? kirjoitti:
---Minä toivon todella, että tämä "Lissu" (mikä hänen nimensä nyt sitten onkaan, mutta kaikkihan me tiedämme kenestä on kyse) lukee tämän linkitetyn Porin Sanomien artikkelin huolella ja ajatuksella. Minä ainakin tunnistan hänet kyseisestä tekstistä, ja suren hänen entisen miehensä/lastensa isän, ja ennen kaikkea lastensa puolesta :(
Monikaan tällaisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ei itse tunnista tekemiään vääryyksiä, vaan puolustaa tekojaan henkeen ja vereen. Ihmettelen miten kukaan hänen läheisistään (vai onko hänellä sellaisia enää, voi olla että useimmat kaikkoavat hänen kaltaistensa läheltä) ei ole puuttunut asiaan ennen kuin on ollut liian myöhäistä. - endollinen
Endo? kirjoitti:
---No voihan, minulla on endometrioosi, mutta en ole lastani isästään vierottanut. Endometrioosi ei ole mielensairaus vaan ihan fyysinen ja ruumillinen sairaus.
- Viis muista!!;))
Niin kauan kun lapset ei kärsi siitä se on ok. Meillä ei ole koskaanlapset kärsineet siitä ettei ole saanut tavata isän naisia ja ettei ne naiset ole meille tulleet kylään.
Ei meillä kukaan ole heitä kaivannut tai kysellyt.
Ennemminkin huoli olisi ollut jos he olisivat ravanneet meillä jatkuvasti ja vaikuttaneet lasten elämään huonolla tavalla.
Kun täällä lukee juttuja, niin usea uusikko vihaa miehen lapsia!!
Onko sellainen paikka ja sellaiset ihmiset lapselle hyvää seuraa ja pakko tavata koska ne ovat isän naisia? Minusta ei. Ei se tee pakkotapaamista että on isän nainen.
Meillä yksikäänlapsi tai lastenlapsi ei ole kärsinyt siitä ettei naikkoset kuulu meidän perheeseen ja käy meillä kylässä ja haukkumassa.
Jos se tekee minusta huonon äidin että suojelen omia lapsia, niin sitten olen huono äiti. Mutta omien lasten mielipide on se joka ratkasee, ja heille olen maailman paras äiti.- wilma60
Jospa nyt vihdoinkin vastaisit siihen kysymykseeni niistä omista "miekkosistasi". Oletko suojellut lapsesi myös omilta miehiltäsi jotta eivät missään nimessä saisi huonoa kohtelua ja vääriä vaikutteita? Kun kerran olet kieltänyt ex-miestäsi tapaamasta "naikkosiaan" niin sama varmaan koskee myös sinua eli ei vieraita miehiä lasten läheisyyteen.
- ihmettelijä-
minkä helvetin takii se exäsi vaimo teille tulee, tapaamisoikeus tarkoittaa, että lapset menee isän luokse, oli siellä sitte naikkosia tai ei, ei isä tule vaimonsa kera teille katsoon lapsia.
Entä ne sun miekkoset saako lapset olla niiden kanssa tekemisissä? - meille ei tulla!
ihmettelijä- kirjoitti:
minkä helvetin takii se exäsi vaimo teille tulee, tapaamisoikeus tarkoittaa, että lapset menee isän luokse, oli siellä sitte naikkosia tai ei, ei isä tule vaimonsa kera teille katsoon lapsia.
Entä ne sun miekkoset saako lapset olla niiden kanssa tekemisissä?No ei se tulekkaan kun emme laske häntä tulemaan! Meille ei ole asiaa, vaikka kuinka olis kiva tulla, niin ei!
Lapset ei ole menneet isän luo koskaan jos siellä on ollut vieraita naisia. Siihen emme alistaneet koskaan lapsiamme. Jos isä halusi lasten kanssa olla, hän oli heidän kanssa ihan keskenään, ilman katkeria ja vihamielisiä naisiaan. Meillä ei ole ollut siihen lupaa, että alspiamme haukutaisiin tai muuten estettäisiin isää tapaamasta ja manipuoloitaisiin röyhekäasti. Siitä suojelimme lapsemme.
Jos lapset olisivat menneet sillon isän luo kun siellä olisi n iitä naisia, niin olisin kyll mennytmukaan ja vaatinut tietää kaikki taustat niistä ihmistä, henkilötiedot, työhistoria, ja muut taustatiedot, rikokset ja sakot ym. Meillä ei ole sijaa moisille ihmisille, eikä me heitä kotiimme halua.
Onneki mies oli fiksu, eikä tuonut naisiaan meille.
Näin meillä on aina tehty, eikä suunta ole muuttunut. Lapset eivät ole missään tekemisissä isän naisten kanssa, jos olisivat minä en olisi enää tekemisissä lasten tai lastenlasten kanssa, silloin tietäisin että minut on heitetty yli eikä minua enää tarvi. En koskaan alistuisi moiseen toimintaan, että kaveeraisin ex miehen naikkosten kanssa.
Onneksi lapset ovat edelleen minun kanssani mutta isä on kärsinyt omista toikkaroinneistaan:
- hiihaahahdhjdjahfaö
En ole koskaan väkin tunkenut miesystäviäni lasten elämään! Mulle lapset ovat ykköset, sitä exälle ei ollut.
Ja toiseksi, minä en exää jättänyt, joten mulla olisi oikeus ottaa tähän mies itselleni.
Miehellä ei ollut lupaa ottaa akkaa, kosk ei jaksanut omiakaan lapsia ja joten miksi ottaa uusia kun ei osaa entisistäkään välittää????
JOS olisin jättänyt miehen, ei mulla olisi oikeutta ottaa tähän miestä, mutta kun heidät hylättiin ja lapset kans, niin meillä se oikeus on.
Mutta en ota ketään niin kauan kun viimeisetkin lapset ovat omillaan, joten mulle lapset ovat ykköset! Rahallisestikaan se ei kannata.- wilma60
Asia tuli harvinaisen selväksi. Eli se joka lähtee parisuhteesta joutuu elämään lopun ikää yksin ja sillä joka jätetään on oikeus ottaa uusi puoliso. Aika mielenkiintoinen juttu, täytyy myöntää.
- Meille ie kiitos
wilma60 kirjoitti:
Asia tuli harvinaisen selväksi. Eli se joka lähtee parisuhteesta joutuu elämään lopun ikää yksin ja sillä joka jätetään on oikeus ottaa uusi puoliso. Aika mielenkiintoinen juttu, täytyy myöntää.
Ei yksin tarvi elää, mutta ei tarvi tuoda niinä naisia lasten ja exän elämään ja sukuun! Minusta lusmuihminen ei ole oiekutettu hylkäämään exää ja lapsia ja vaihtamaanl apset toiseen naiseen!! Siitä joutuu aina maksamaan.
Ei exän ja lasten tarvi hyväksyä ex isän ja ex miehen uusia naisia elämäänsä. Se on miehen oma sekoilu, josta ei lasten ja exän tarvi maksaa.
On säälittävää toimintaa isältä että ensin hylätään omat lapset ja sitten vaihdetaan heidät vieraaseen kateellisen naiseen jolla voi mahollisesti olla kakaroita! Mitä ajattelevat omat lapset siitä, miksei he kelvanneet isälle?
Meillä miehellä saa olla vaikka sata naista, kunhan ei tuo niitä meille ikinä, ei minun ei lasten eikä suvun harteille ja haukkumaan ja passattavaksi. Meillä on täys keitlo. - pidä puheesi
Eihän se siihen asiaan mitään vaikuttaisi,kuka jätti ja kenet.Et voisi ottaa itsellesi miestä,et nyt etkä myöhemmin,ettei sinun lapset tai lapsenlapset pääse kärsimään vieraan ukkosen vaikutuksista.Teillä ei vierailla miehillä ole mitään oikeutta tulla määräilemään toisen ihmisen lapsista eikä haukkumaan eikä rääkkäämään ihmisen lapsia.Eli hauskaa miehetöntä loppuelämää,ole puheidesi ja vaatimustesi takana itsekin.
- eikömitäänrotia
Yhden tyhmyydestä täytyy näköjään maksaa viattomienkin osapuolien ja jopa koko suku.
- mieti sitä...
voi v...tun ääliö, eihän sun exäsi teidän lasten kanssa ollu aviossa, vaan Sinun kanssa, ei hän vaihtanut lapsia uuteen naiseen, vaan sinut hän vaihtoi uuteen naiseen ja takuulla lapset olisi saanut käydä isäänsä kattoos, mutta sinä estit sen siten, että et ole sitte enää heidän äiti, jos isää menette katsoon.
Tuo oli äärettömän julmaa lapsiasi kohtaan.
Lapset olis kelvannu sun exälle vallan hyvin, mutta sinä narsistina ja hulluna ihmisenä et sitä hyväksynyt, kun sinut petettiin ja jätettiin niin kostit exällesi sen et lapsia et sitte nää, jos parisuhteessa olet.
Olet antanut lapsillesikin sen kuvan, jos ne eroaa niin sama jatkuu seuraavissa sukupolvissa.
Aika ihme jollei sun lapsesi ole koskaan kritisoinu sun toimiasi, yleensä ainakin teinit ja nuoret aikuiset näkee asiat erilailla, kun vanhemmat.
Olet hyvin manipuloinut lapsesi ja sukusi,ja juttujesi mukaan myös exän suvun, no narsistilta se käy.
Joskus ne käy kyllä sua vastaan ja sillon sinut hyljätään kovimman jäljeen ja sen jälkeen olet suljetulla osastolla, sun pollasi ei sitä kestä.- lissu on ääliö
Lissu kuuluisi nyt jo suljetulle osastolle, on se niin ääliö.
- ydin perheen äiti
Onko sulle käynyt niin, kun oletat että kaikilla on sama tilanne?
Onhan se kurja jos lapset jättää, mutta sillon sinun on pitänyt tehdä jotain todella väärää että lapsetkin hylkää.
Minä en ole, vaan ollut aina lasteni puolella.
- 222
Uusiohan haluaa nimenomaan miehen ja lasten sukuun. Sinun sukuasihan se ei ole jollet serkkuasi ole nainut.
- ihan omaa sukua
Heh heh. Minulle olisi sopinut mainiosti, jos ei entistä harakkatyttistä olisi koskaan tarvinnut nähdä, mutta tunkipa meidän kotiimme väkisten katsomaan kuka perheen kullannuppujen kanssa viettää pari vkonloppua kuukaudessa (silmien pyöritys).
Lapsia en voi "vältellä" kyläilevät yhteisessä kodissamme, missä muualla aviomieheni lapsiansa tapaisi? Ihan mukavia mukuloita.
Aviomieheni suku ei halua olla entisen kanssa missään tekemisissä, ja tottakai avioiduttuamme yhdistyi kaksi sukua minun ja aviomieheni, niinkuin se normaalisti tapaa mennä.- ...
Minäkin ihmettelen suuresti tätä "ei tarvitse miehen uusien naikkosten pyrkiä sukuun"-juttua. Menee todella yli hilseen.
Aviomiehelläni on lapsi entisestä liitosta ja meillä on myös yhteinen lapsi. Mieheni sukulaiset eivät ole missään tekemisissä mieheni entisen kanssa. Ja myöskin meillä avioiduttuamme sukumme yhdistyivät, minun ja aviomieheni. Mieheni entisen liiton lapsi kuuluu tietysti myös tähän sukuun, mutta miehen entinen ei tietenkään enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760