tahallaan kiusaa, musta se on vaan mukavaa olla "siellä" sun nähtävissä. Tiiä jos vaikka tulisit jutteleen panemisesta... ;P
En mä sua
21
408
Vastaukset
- .
Putkaan panemisesta varmaankin.
- sä pölvästi olet
idiootti!
- Pölvästi-idiootti
Niin olen, aika paha juttu. :)
- be there
Kyllähän sua mielellään katteleekin ;)
- ;)
Aloittaja on vain maistissa ja haluaa hellettä helpottaakseen viduilla.
- Aloittaja.
Hei, en muuten ole juonut mitään. :)
- ......
Aloittaja. kirjoitti:
Hei, en muuten ole juonut mitään. :)
En mäkään tuu jutteleen sulle mistään, koska olet tollainen.
- käämit rullalle
Vai niin on asian laita. Minä olen jo ajatellut että sinulla on jo toinen nainen panopuuna. Varmaan haluaisitkin sellaisen jossa olisi kunnon vaimoainesta.
- .....
Vankkatekoisen eukkosen.
- Ei täällä
ole ketään nähtävillä. Vaik kuin yrittää tiirailla ympärilleen.
- Simmarit ja
Tuhteja naisia ainaskin.
- N-1-5-9
missä "siellä" nähtävillä
ja onhan se kiusaamista kun saa vain katsella eikä "koskea" - Huh hellettä
No siellä tietennii, missä sä kaljakapakassa istut, 1-5-9.
- 4+kasi
Ai, siellä facebookissa nähtävillä? Pirullista grillausta kun et aloita keskustelua, minä en osaa edes käynnistää sitä. Osaan vaan vastata.
- pikku vinkki
oikeassa alakulmassa pitäisi näkyä keskuteluikkuna klikkaa sitä siitä se lähtee
siihen vaan sitten kirjoitat tekstiä, siinä pitäis myös näkyä ketä on keskustelussa jos siellä ei ole kukaan paikalla siinä on vaan nolla henkilöä
jos joku tietää vielä paremmin niin kuin täällä yleensä käy
niin vinkkiä pöytään vaan
- N-1-5-9
enpä istu kuppilassa nytten, ihka selvinpäin olen
- puhun ens kerralla
Kyllä pitäisi ainakin säästä puhua eka, ja sitten vasta noita puheita :D
- Aletaan
vaikka panemaan ihan säännöllisesti.
- ihan turhaan
Hukkaan on mennyt koska, en ole nähnyt mitään missään ja en käy enää siellä, vielä vähemmän tulen sinulle puhumaan panemisesta sillä minulla on jo sellainen "kaveri" ja tällä kertaa sellainen johon voi luottaa.
- arvaa kuka*
niin vai laittasko lisää sinne nähtävää, mulla kun on vielä tallessa.!!!!!!!!
- =))))))
Susta ei voi erehtyä kuka olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824