Onkohan tuo Loirin hehkutus "ihmelääkkestä" ihan niin taivaallista kun kuulostaa.
Toki kakkos tyyppiä sairastavana innostuin asiasta itsekin.
Ei kai se nyt ihan niin ole että tuosta lääkkeestä kakkoset saavat kaiken hyvän irti:)
Omaa haiman toimintaa pitää olla jäljellä tietty määrä, ja muutamat tutut jotka sitä käyttivät, oksentelivat ja paskansivat aamusta iltaan. Ei se kaikille edes käy.
Se siitä ihmeestä.
Itse emmin kokeilua, mutta kävin C-peptidi kokeessa ja vartun tuloksia. Jospa sitten sitä ihmettä kokeilisi jos vaan ytyä haimassa riittää.
Victosa perustuu kuulemma ruuansulatuksen hormooneihin. Niitä varmaan meillä diabeetikoilla kuitenkin on:)
Kertokaapa Victosa ihmiset kokemuksianne lisää. Mielenkiinnolla tahtoisin tietää.
Victosaa vielä
4
423
Vastaukset
- Ei laihdutuslääke
Olen käsittänyt että Victosan ja Byettan laihdutusvaikutus perustuisi siihen että ne vähentävät ruokahalua. Reilu vuosi sitten laihduin parissa kuukaudessa 7 kg sen vuoksi että olin melko isossa leikkauksessa ja jotenkin jo sairaalassa ollessani menetin ruokahaluani. Vähäisemmät ruoka-annokset jatkuivat vielä kotona jälkihoidon aikana, ehkäpä kivut aiheuttivat ruokahalun menetyksen ja paino putosi. Myöhemmin nuo kilot ovat tulleet takaisin korkojen kanssa ruokahalun palattua ennalleen. Käytän metformiinia 2500 mg vuorokaudessa ja senkin pitäisi laihduttaa, eipä vaan minua. Välillä aamiaisen jälkeen tulee tälläkin kuvottava olo ja vessaan joutuu aika usein juoksemaan kiireellä täysistunnolle, joten ei tähän kaipaa yhtään enempää, elämänlaatu heikkenisi liikaa.
- rouva 64
Aloitin victosan käytön viikko sitten ja luin lääkkeen haitat. Melko yleinen oli ripuli ja pahoinvointi. Ja yleinen ummetus. Olen kuullut monella tämän ripuli ongelman,mutta itselleni tietysti pukkasi ummetus,kun vatsa muutenkaan toimi. Onko joillekin muille sama ongelma? Ei siinä ainakaan kilot lähde kun huusin ovi ei viikkoon narahda.
- VHH toimii
Victoza lääke on hyvin vaarallinen. Se aiheuttaa sydänkohtauksia. Näitä uusia lääkkeitä ei ole tarpeeksi testattu, vaan suuri yleisö toimii koekaniineina ja on oikeastaan surullista, että julkisuuden rakastama henkilö (Vesa-Matti Loiri) mainostaa moista moskaa.
- Tosi petetty!
Oon nyt pistäny sitä ihmelääke victosaa 2 ja puoli kuutautta ja ihan paska lääke se on. Ei oo sokerit laskenu ku ihan vähän, aamu sokeri ennen 9,7 nyt 8,7. Paino ei pudonnu grammaakaa, ylävatsassa vyömäinen painontunne ja vituttaa koko paska lääke. Helvetin kallis ja ihan sama vaikka vettä pistelis itteensä, yhtä vähän on siinä tehoo!
Minä oon ainakin tosi pettynyt, kallis lääke kun ei oo korvattava, eikä korvauksii tuu kun ei oo paino pudonnu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330