Naapuri pitää autokatospaikkaansa kaatopaikkana. Katospaikalle on varastoitu vanhoja patjoja, petauspatjoja ja kodin kaappien lastulevyseiniä. Asukasta on kehotettu useaan otteeseen (suullisesti ja kirjallisesti) poistamaan tavarat katospaikalta, mutta mitään ei tapahdu.
Patjat ja muut romut ovat esteettinen haitta (taloyhtiössämme on omistusasuntoja ja sijaitsee arvostetulla alueella). Lisäksi näissähän on melkoisesti palokuormaa, jos sattuisi syttymään tulipalo.
Mikä avuksi, kun ei sanat auta?
autokatospaikka kaatopaikkana
4
311
Vastaukset 4
- rt-asukki myös
Sellaista se on. Käännä katseesi kivempaan suuntaan.
- yks riitelijä
Ilmoita kaupungin jätehuoltoon, asiointi löytynee jätehuolto-oppaista. Itse ilmoitin naapurista, joka säilöi ilmeisesti puutarhajätteensä jätesäkeissä tontilleen. Voi soittaa nimettömänä. Oman kaatopaikan pitäminen taajamassa lienee jonkin sortin järjestysrike.
- enpä taida auttaa
meinaatko että vuokra-asukkaille tuo on ihan normaali näkymä?
- koettu on
Isännöitsija asialle ja vielä yksi varoitus roskaajalle, jossa todetaan, että ellei tavaroita ole poistettu siihen ja sihen päivään mennessä, tulee taloyhtiö poistamaan ne.
Lopputulos on todennäköisesti se, että taloyhtiö poistattaa omalla kustannuksellaan jätteet autopaikalta. Sen jälkeen lasku roskanneelle asukkaalle. Kulujen periminen ei tosin helpolla yleensä roskaajalta onnistu, mutta saapahan ainakin paikat siisteiksi. Ja laskuissa voi aina yrittää perintätoimistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398