KYLMÄ asuinpaikka haussa, Helsinki

Haluaisin muuttaa Pikku Huopalahden suunnalle KYLMÄÄN asuntoon. Eli Meilahti, Ruskeasuo, Töölö tai Laakso eli paikka, mistä on lyhyt matka polkupyörällä tai 10-ratikalla Pikku Huopalahteen.

Jos sinulla on ISO asunto, jossa on kesälläkin viileätä, voisin muuttaa kämppäkaveriksi tai voin vuokrata koko asunnon.

Haluaisin ehdottomasti kämppäkaverin: jos vietät paljon aikaa asunnolla, mulle riittää 45m2 omaksi tilakseni, mutta jos et, tarvitsen ainakin 80m2, jotta voin ottaa itselleni kämppiksen. Ei ylärajaa asunnon koolla, voin ottaa parikin kämppistä.

Toiveet:
- Viileää ympäri vuoden, eli TEHOKAS ilmastointi (ei mikään siirrettävä ilmastointilaite, ei edes 2-osainen) tai voin muuttaa kellariin.
- Hiljaista, en siedä liikenteen melua, poppikoneita tai television ääntä. En myöskään itse aiheuta ääniä, olen hiirenhiljainen lääketieteen opiskelija enkä edes omista telkkaria tai stereoita.
- Järkevä vuokra. Voin vastineeksi hoitaa kotityöt. Siivoan mielelläni, mun kämpässä ei löydy likaa edes lattiakaivosta tai ilmastointikanavista. Tällä hetkellä olen niin onnekas, että maksan Länsi-Pasilan kaksiosta vain 550e/kk, mutta tämä on vähän liian kuuma kämppä haluaisin kämppiksen: hyvässä seurassa tulisi esim. opiskeltua tehokkaammin.
- Kissoille olen allerginen.
- Ikkunat eivät ole pakollisia, koska aurinkoa näkee menemällä ulos.

Muut rajoitukset: kissoille olen allerginen ja yöt nukun, olen tosi meluherkkä öisin. Muuten olen joustava! Itse olen tosi hiljainen ja harmiton ympäri vuorokauden.

Olen 30-vuotias, liikunnallinen ja vähäpaheinen (ainoa pahe netissä surffailu, yritän vähentää) mies.

Jos olet samanhenkinen nainen, voit toki olla yhteydessä vaikka just nyt sulla ei olisi asuntoa tarjota, niin voidaan etsiä yhdessä asuinpaikkaa.

kellariasunto (miuku) gmail piste com

4

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huihaihisiis

miksi kylmä??

• Kylmässä nukkuu paremmin.

• LOLZz

No heh heh?

• ojlkj

joij

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      86
      2483
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1321
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      101
      750
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe