Hellou.Minulla on muutama vuosi sitten jo todettu yleistynyt ahdistuneisuushäiriö johon liittyy paniikkioireita.Itse paniikkioireita ei ole ollut kuin pari kertaa jo monta vuotta sitten,päälle ovat vain jääneet todella pahat fyysiset oireet,jotka ovat aina jollain tapaa päällä :/ Näistä muutamia:sydämen pulssin voimakas tunteminen,raskas hengitys,käsien pistely/puutuminen,vasenta rintaa puristaa/painaa ym ym... Eri ssri lääkkeitä kokeiltu mutta mistään ei ole ollut apua,tällä hetkellä ollut 2kk cipralex..Pakko kai se on uskoa että tämä jotain ahdistusta on vaikka tuntuu käsittämättömältä näin fyysiset oireet eikä ole syytä,mutta tutkittu jo paljon fyysistä puolta..Olen 24 vuotias nuori mies.Onkos muilla samanlaista fyysistä ahdistusta ja oletteko mistä saaneet apua?`
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö
5
396
Vastaukset
- htytjhd5
No ei itsellä ainakaan tuollaisia oireita ole
- 111112
Ahdistukseen kuuluu fyysisetkin oireet. Varsinkin yleistyneeseen ahd.häiriöön. Googleta yleistynyt ahdistuneisuushäiriö.
- ahdistaaaaaa
Minulla on diagnosoitu GAD ja samantyyppisiä oireita kuin aloittajalla, toki sitten liuta siihen lisää muitakin oireita.
Apua olen saanut lääkityksestä psykoterapiasta. Tiedän ettei kumpikaan tod.näköisesti minua kokonaan paranna, mutta ainakin helpotusta olen saanut oireiluuni - Seagalix
Olen käynyt lähes kaikkea mahdollista tutkituttamassa mutta mitään vikaa ei ole mistään löytynyt :D silti välillä edelleen mietityttää näin jatkuvat fyysiset oireet,kun ei ole mitään paniikkikohtauksia vaan niinkuin jatkuvasti päällä,kauheaa... :/ eikä mikään auta
- Hessuaahdistaa
Täältä löytyy samat oireet ja vielä nippu muuta kaupan päälle. Myös minä olen eri tutkimuksissa juossut ja tavallisesti tuloksena on vain lääkäreiden käsien levittelyä. Oireet menevät tavallisesti jaksoittain (pahenevat stressaavien aikojen jälkeen). Apukeinoja en osaa kovin paljon jakaa, mutta kokemuksia vaihtaisin mielellään. Itsellä(kin) kesti kauan uskoa, että taustalla ei ehkä olekaan mitään fyysistä sairautta, vaan yleistynyt ahdistuneisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559