Nyt kun kesä on parhaimmillaan, ja on kiva pyörälläkin liikkua - huomaa aivan ihania asioita vanhakin: Loimaalla on aivan mahrottoman hyvän näköisiä poikia/miehiä ... jopa sellaisiakin, jotka ovat ystävällisiä vanhalle ja reippaasti ylipainoiselle 43-vuotiaalle. Elikkäs SUURKIITOS sinulle varsin komea silmänruoka parkin terassilla päivänä muutamana, kun osoitit mielenkiintoasi ... minä kun olen tottunut vaan juovuksissa sopertaviin äijiin, jotka aamulla tai viimeistään selvittyään häviävät eivätkä vastaantullessaan edes tervehdi!!
Nuoret miehet ja varsinkin yksi
11
349
Vastaukset
- 42
... Kiva viesti täällä kaiken Lidl-jauhannan ja myrkyttyneiden mielten saitilla. Sanoisin, että sama koskee myös naisia: paljon ilmestyksiä, joissa silmä lepää. Eikä 43-vuotias muuten ole vanha... ;)
- lut8
ei kannata huoraamisellaan liikaa retostella julkisesti!
- Eräs.........
Vedit sitten Lidlinkin mukaan! ;o))
- On kyllä tuo
Lidl tosi hyvä kauppa!!
- vanha ja epätoivoine
vanhat horot kiinnostaa aina nuoria kolleja. pillun saanti on varma. vanhoja miehiä ei enää kun on tuota elämän kokemusta kertynyt.....
- Jani 28 Loimaa
Loimaan vanhentuneet lutkat meille maksaakin viikseen vedosta. Mulla on nytkin päälläni melko kalliita rytkyjä ja kaapissa lisää, joita 40 ostaa mulle. Olen käynyt kolmen kanssa pari viikkoisia etelänmatkoja. En ole kapakkalaskua omilla rahoillani maksanut ainakaan kolmeen vuoteen.
Saan joskus muutaman satasen viikonlopusta, kun olen muka hellä ja "ymmärrän" akan valitusta, että "ukolla ei seiso ja ei se nussi ja se vaan ryyppää!"
Välillä me kuitenkin itsekin kahdestaan vedetään kylpylässä kunnon kännit ja mää nuolen sellaisen marisijan tyytyväiseksi.
En ole varma kauanko jaksan ja ilkeen tehdä tätä! Joskus aamulla on niin paha olla, kun katselen ihrapersettä vieressäni. Tiedän, että se on valehdellut kotonaan olevansa työpaikan "koulutuksessa". Voittaa kuitenkin työkkärin roposet tää homma.
- kohmeloolo
Loimaan rikkaat 40 rouvat :) Olisit maininnut nimeltä kaikki kolme:)
Jo oli kirjoitus Kirppu Loimaalta. Jos mieles tekee noihin hommiin, niin pitää hakea hippasen isommat ympyrät. Loimaalla se olisi pelkkä persaukisen vitsi.- Jani 28 Loimaa
Et paljon tiedä asioista. Pelkästään maatalousyhtymien 40 emäntiä on parikymmentä, joilla vuosiansiot menee yli satatonnia. Laajentakaamme listaa 50 ja 60 v niin yrittäjänaisia ja leskiä miljoonineen on sata. Niillä kuule hormooni jytkyttää ja hyrrää, eikä ole fyffestä kiinni nuori karju köyrimään kiimaa matalammaksi.
- kiitollinen43
"Jani 28 Loimaa" : HYI HE***TI!!!!
N**si ketä lystäät ja missä lystäät ... mutta pysy poissa keskustelusta. Noitakin naisia kyllä on - jotka maksavat nuoremmalle, mutta en todellakaan kuulu heihin enkä saa**na tule kuulumaankaan! YÖK!!!
Tänään taas polkupyörällä asioita hoitamassa, ja tavoilleni uskollisena poikkesin parkin terassille kahvi- ja tupakkitauolle ... kun minua ainakin 10 vuotta nuorempi silmänilo tuli tulta tupakkiinsa pyytämään ... ja kohteliaasti pyysi saada istua seuraan.
"Vanha", ruma ja yksinäinen suorastaan loisti sisäisesti :-)- Jani 28 Loimaa
Joo pysy sinä vain päivähuuruissasi ja masturboi rahaton akka! Minä vielä jonkun aikaa loisin kullikipeiden rahanaisten reisien välissä.
- kattokuonruma
meinaatko et ne huomioi sua sun kauneuden takia!!!! HA HA HA HAAA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827