Tulkkilan yö

Kävin eilen 11.6 katsoamssa Tapsaa Kokemäellä kun hän arvosteli paperista tehtyjä pukuja Lasse Virenin kanssa ja sen jälkeen jakoi WCpaperia Lassen kanssa myös. Hetken rupattelimme ja pakko sanoa että vanha Tapsa on taas paikallaan siis syksyn konserttikiertuetta jään odottelemaan

8

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

      Olisikin ollut hauska nähdä se kun Tapani ja Lasse Viren arvostelivat niitä paperista tehtyjä pukuja :)
      Sanoiko Tapsa ,että syksyllä on konserttikiertue luvassa ? JIPPII!!! :D

      Olitko muuten Melina katsomassa niitä Tapsan illalla olleita keikkoja siellä Tulkkilan yössä myös ?

    • OK.

      Ilmaiseksiko ne niitä WC-papereita jakoi siellä ? Loistava juttu jos/kun syksyllä on Tapanilla konsertteja.

    • K yllÄ Tapsa sanoi että syksyllä on mukavia musiikkijuttuja ja lupasi Poriinkin tulla. En ollut katsomassa illan konsertteja mutta puhelimen välityksellä kuuntelin ensimmäisen esiintymisen.Hyvin pojat puvut arvostelivat ja olivat fiksuja tehdessään kahdesta osallistujasta voittajat.Ja paperia sai taas ilmaiseksi

      • JIPPII!!!! =D Tosi mageeta, että syksyllä on konsertteja luvassa ! =D
        Kuuntelitko puhelimitse kokonaan sen Tapsan ekan esiintymisen siellä Tulkkilan yössä vaiko vain osan siitä ? Kauankohan se keikka kesti ?

        Olis ollut mukava päästä näkemään kun Tapsa ja Lasse Viren niitä asuja arvosteli :)


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        JIPPII!!!! =D Tosi mageeta, että syksyllä on konsertteja luvassa ! =D
        Kuuntelitko puhelimitse kokonaan sen Tapsan ekan esiintymisen siellä Tulkkilan yössä vaiko vain osan siitä ? Kauankohan se keikka kesti ?

        Olis ollut mukava päästä näkemään kun Tapsa ja Lasse Viren niitä asuja arvosteli :)

        Apuaaaaa! Siis olet sittenkin teini kuten täällä on arvailtu monesti. "Mageeta"... kammottavaa teinislangia eikä kuulosta aikuisen puheilta. Ällöttävää!!!
        Ja ilmankos nikkisi onJustiinaX.


      • Holmesin John
        Annu. kirjoitti:

        Apuaaaaa! Siis olet sittenkin teini kuten täällä on arvailtu monesti. "Mageeta"... kammottavaa teinislangia eikä kuulosta aikuisen puheilta. Ällöttävää!!!
        Ja ilmankos nikkisi onJustiinaX.

        Eiköhän se ole jo monta kertaa täällä tullut selväksi, että ko. hurmosfani on ihan kakara, ainakin juttujensa perusteella.


      • Annu. kirjoitti:

        Apuaaaaa! Siis olet sittenkin teini kuten täällä on arvailtu monesti. "Mageeta"... kammottavaa teinislangia eikä kuulosta aikuisen puheilta. Ällöttävää!!!
        Ja ilmankos nikkisi onJustiinaX.

        Ei meinaa kiusallanikaan kertoa ikääni. NIH! Pähkäile sitä nyt rauhassa mutta älä liikaa , ettei ne vähäiset aivosolusi rasitu ja ylikuumene liikaa ;) Tällä palstalla on sitäpaitsi tarkoitus keskustella ihan muusta kuin siitä minkä ikäinen mä tai joku muu palstan keskustelija on. Ja NIH tähän loppuun kerran vielä.


    • fiilistelyä!

      Tapsa veti kovan keikan tuolla Tulkkilan yössä. mm. Delilah kajahti niin hurjalla vireellä ettei jäänyt mitään kysyttävää. Kyllä se laulaa osaa ja tempaista yleisön mukaansa musiikin fiiliksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe