Oon 15 vuotias ysiluokkalainen. Luokallemme muutti seiskalla uusi tyttö etelästä, meitä oli monesta koulusta samassa luokassa ja tämä uusi tyttö oli sitten toisten paikkakuntalaisten kaveri. Mutta kun luokkamme uusittiin uuden koulun takia tämä tyttö tuli meidän luokalle (ei tuntenut muita meidän koulusta kuin minut ja pitkä aikaisen bestikseni) joten hän nyt sitten hengaa meidän kanssa. Hän on ihan erinlainen kuin me joten inhoamme häntä. Hän on kauhea pilkunviilaaja ja matkii meidän valinnaisaineita koska ei tahdo olla yksin. ja jos pitää tehdä parityö hän kysyy aina opettajalta saako olla kolmestaan eikä kysy meiltä mitään! kasi luokalla bestikseni haluaisi tehdä parityöt minun kanssani niinkuin ala-asteella mutta valitsee jonkun muun jottei tarvitse olla tämän kanssa. sitten joudun tekemään koko parityön yksin koska tämä "kaveri" ei osaa muka kirjoittaa/piirtää yms. siinä se sitten katsoo vieressä kun minä teen koko jutskan. Tunneilla istutaan joissakin luokissa kolmen pöydissä ja minä joudun istumaan keskellä koska bestis ei halua tämän viereen. jos istun bestiksen vieressä kahden pulpeteissa tämä "kaveri" menee mahdollisimman lähelle meitä ja joskus vetää pulpetin kiinni meidän pulpetteihin tai jos ei voi niin tökkii minua kynällä tai vetää/työntää penkkiäni mikä on tosi ärsyttävää. en saa edes valinnaistunneilla rauhaa hän matkii kuvis ja käsityön tunneilla tekemisiäni (bestiksellä muita aineita) valehtelen aina etten tiedä mitä aijon tehdä ensi kerralla vaikka se on jo ilmiselvästi hahmotettuna mielessä. monesti olemme jättäneet hänet ruokailuun yksin koska emme kestä häntä. hän solvaa minua joka päivä ja inhoan joka hetkeä kun hän on seurassani tai kun näen hänet kävelemässä meitä kohti. hän nuolee hiuksiaan joka päivä ja rasvaa ripsiään margariinilla! hän käyttäytyy kuin kuusi vuotias... en aijjo kestää häntä enää ysillä aijjon sanoa suorat sanat ettei mene viimeinenkin ylä luokka pilalle!
Uusi "kaveri" pilaa päivän ja ärsyttää koko ajan!
7
536
Vastaukset
- Sindgren
No nythän teillä peruskoulu päättyi? Millasia suunnitelmia kaveriporukallanne on lukion tai ammattikoulun suhteen? Onko kyseinen tyyppi valinnut samat hakupaikat, kuin sinä? Yleensä käy niin, kun siirrytään toisen asteenkoulutukseen, että kaveriryhmät muuttuu todella nopeaa. Miksette ole kertoneet tälle ärsyttäjälle, miksette pidä hänestä. Vaikea neuvoa oikeastaan, kun ei minulla sinun iässä ollut samanlaista ongelmaa.
- Sindgren
Oho Mun moka, en hoksannut lukea kunnolla ja oletkin siis vasta menossa ysille.
- swwwwwwwwwwwww
ANNA VITTU ETELÄSTÄ TULLEEN TEHDÄ MITÄ HALUAA KUN ALISTUU TOLLASEEN KOULUU JOSSA VIELÄ PULPETIT =DDD OPETETAAKS TEITÄ JOSSAI VITUN LADOSSÄ HÄH HÄH HÄH??
VITTU ETELÄSTÄ-SUOMALAISET OVAT YLI-IHMISIÄ JA LOPUT OVAT PASKASAKKIA
Elikkä etelä-suomalaisella on oikeus valita mitä tekee- lololololololololol
joo aika vitun noloo tekstiä :'''''DDDDDDDDDDDDDDD
- asdeffadfs
Mitä helvettiä tuo ripsien rasvaaminen käytännössä tarkottaa? O__O
Jotkut vaan on niin noloja, eivätkä tajua sitä itse. Annat vaan kylmästi pakit sille. - sama onkelma
meijän luokalla on ihan samanlainen paitsi et se ei rasvaa ripsiään margariinillä
- Symmet
No kun se tulee teijän luo sanokaa sille painu vittuun! ja tönäsette vähän.
Jos ei toimi, tehkää sillain, et kun se tulee teijän luo, olkaa niinku ette huomaiskaan sitä.
Jatkakaa sitä monta päivää ja se kyllästyy siihen sitten ja siirtyy muualle kaveriporukkaan.
Jos tietenkään tuokaan eti toimi voit aina iskeä puukon sydämmeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344301Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 59891
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889