Mä aloitin kirjoittamaan tarinaa kuvitteellisen kirjaston elämästä blogiini.
http://friikpitch.wordpress.com
Käykää ihmeessä kommentoimassa ja äänestämässä kuinka tarinan tulisi jatkua.
Mun blogitarina
5
115
Vastaukset
- Pölkkymimmi
Kävin katsomassa. Siististi kirjoitettu ja laitettu blogiin, mutta tekstin sisällöstä en saanut kerrassaan mitään selvää. Oliko siinä joku tarina, joku punainen lanka vai vaan pantu kaikenlaisia juttuja - karmealtakin kuulostavia - peräkkäin kuten ala-asteikäiset lapset tekevät ja nauravat sitten kamalasti omille jutuilleen ja pitävät itseään suurina kirjailijoina.
Siis mikä on tarina ja punainen lanka? Siis juoni? Mitä on tapahtunut - mitä tulee tapahtumaan ja miksi? Ketkä toimii ja mitä ne tekevät? Otsikossa oli kyllä annettu paikka virtuaalikirjasto, mutta eikös siellä ole aika hankalaa saada mitään ulospäin näkyvää tapahtumaan. Kuvailiko teksti muuten sen virtuaalikirjaston? Ohi meni.
Olen varmaan lukuvammainen ja ymmärryskykyrajoitteinen ääliö, joten don't care.- Friikpitch
Ja miten niin karmeita? Ei tuolla ole mitään karmeampaa sisältöä kuin on esimerkiksi Stephen Kingin kirjoissa tai jännäreissä ja dekkareissa nykyisin yleensä on.
- friikpitch
Alussa se oli vähän hakemista lyhyempien tarinoiden muodossa, mutta se alkaa saada koko ajan lisää selkeyttä ja pidemmälle jatkuvaa tarinaa.
Toisaalta en ymmärrä tuota "peräkkäin laitettuja karmeita juttuja". Ei tässä ole ollut tarkoitus esittää mitään suurta kirjailijaa.
Kuten jo alussa oli tarkoitus käydä ilmi, on tällainen blogi ollut olemassa jo neljä vuotta sitten kunnes sen pitäminen loppui ja nyt päätin taas aloittaa sen uudelleen.
Lukijoita on ollut kummallakin blogilla ihan hyvin. Ehkä tosiaan olet sellainen jolle ei tällainen tarina uppoa.
Haluan vielä mainita, etten ole mikään ala-asteikäinen lapsi. - Neiti Punainen
Sikahauskoja pätkiä, purivat minun nauruhermooni ;-)
Ja sanan säilää käytetty varsin taidokkaasti, näitä oli nautinto lukea.- friikpitch
Niin sitä pitää, Neiti Punainen!
On se hyvä, että jonkun nauruhermoon puree. :) Kiitti kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750