Mun blogitarina

friikpitch

Mä aloitin kirjoittamaan tarinaa kuvitteellisen kirjaston elämästä blogiini.

http://friikpitch.wordpress.com

Käykää ihmeessä kommentoimassa ja äänestämässä kuinka tarinan tulisi jatkua.

5

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölkkymimmi

Kävin katsomassa. Siististi kirjoitettu ja laitettu blogiin, mutta tekstin sisällöstä en saanut kerrassaan mitään selvää. Oliko siinä joku tarina, joku punainen lanka vai vaan pantu kaikenlaisia juttuja - karmealtakin kuulostavia - peräkkäin kuten ala-asteikäiset lapset tekevät ja nauravat sitten kamalasti omille jutuilleen ja pitävät itseään suurina kirjailijoina.

Siis mikä on tarina ja punainen lanka? Siis juoni? Mitä on tapahtunut - mitä tulee tapahtumaan ja miksi? Ketkä toimii ja mitä ne tekevät? Otsikossa oli kyllä annettu paikka virtuaalikirjasto, mutta eikös siellä ole aika hankalaa saada mitään ulospäin näkyvää tapahtumaan. Kuvailiko teksti muuten sen virtuaalikirjaston? Ohi meni.

Olen varmaan lukuvammainen ja ymmärryskykyrajoitteinen ääliö, joten don't care.

• Friikpitch

Ja miten niin karmeita? Ei tuolla ole mitään karmeampaa sisältöä kuin on esimerkiksi Stephen Kingin kirjoissa tai jännäreissä ja dekkareissa nykyisin yleensä on.

• friikpitch

Alussa se oli vähän hakemista lyhyempien tarinoiden muodossa, mutta se alkaa saada koko ajan lisää selkeyttä ja pidemmälle jatkuvaa tarinaa.

Toisaalta en ymmärrä tuota "peräkkäin laitettuja karmeita juttuja". Ei tässä ole ollut tarkoitus esittää mitään suurta kirjailijaa.
      Kuten jo alussa oli tarkoitus käydä ilmi, on tällainen blogi ollut olemassa jo neljä vuotta sitten kunnes sen pitäminen loppui ja nyt päätin taas aloittaa sen uudelleen.

Lukijoita on ollut kummallakin blogilla ihan hyvin. Ehkä tosiaan olet sellainen jolle ei tällainen tarina uppoa.

Haluan vielä mainita, etten ole mikään ala-asteikäinen lapsi.

• Neiti Punainen

Sikahauskoja pätkiä, purivat minun nauruhermooni ;-)
      Ja sanan säilää käytetty varsin taidokkaasti, näitä oli nautinto lukea.

• friikpitch

Niin sitä pitää, Neiti Punainen!

On se hyvä, että jonkun nauruhermoon puree. :) Kiitti kovasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe