Alonso on huono sateella

ueydbdd

En ole ikinä ennen nähnyt noin huonoa ja hidasta kuskia sateella kuin alonso oli. Tulppana pyöri muiden edessä. Lopun kruunas buttonin kans kolari.

9

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gike eloperi

Leonid alfonsov on surkea kuski aivan yhtä huono kun mihail surhmaster. Suomalaiset on hyvii kuten kämä halonen ja mega halo. Myös kaikki voipava hevalainen pysyy radalla...joskus.

• ieuwehcbnc

Olin kyllä yllättynyt kuin huono Alonso oli. Eka oli tulppana Massalle ennenku käskettiin varikolle että ei pilaisi Massan kisaa sitten oli Buttonin tulppana ennenku Buttoni tölmäs sen veke ku ei se itse tajunnu mennä sivuun.

• Normi Ferrarikuski

Se Räikkösen Kimi oli kans aikanaan paska satella. Monaco ja Spa 08 kaudelta tulee ainakin mieleen.

• keund

En pidä henkilökohtaisesti Alonsosta mutta kyllä eillen tuli myötähäpeän tunne siitä kuinka hidas Alonso oli sateella. Pilas muiden kisaa olemalla tulppana. Mutta onneksi veti seinään.

• Forzaaaa!!!

Alonso ajoi erinomaisesti kunnes Button tuuppasi kylkeen.

• hissukka hoo

just joo, hidas ku etana pyöri muiden edessä .Ja pakkohan tommonen etana oli tuupata pois edestä kun ei itse tajunnut ajaa sivuun.

• kwuiwus

Huvitti tosiaan kun alonso just pysy turva auto letkan mukana mutta kun lähtö tuli jäi heti kyytistä :)

• vee bee

paskaa, kyllä se on auto ja renkaat, kuski säätää vauhdin, vittu kukaan ei pysty ajamaan kovaa sateessa..halliten autoa..., takaa tulevalla on aina etulyöntiasema ohituksessa, ette varmaan tiedä kun olette noin vitun ............

• Kimi räikkönen

eiks alonso oo paska muutenki, grosanin ja sen persesin kanssa ajokouluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen