on mies,lapsi,koti..kaikki hyvin mutta ei rakkautta suurta enää..kaipaan sitä,kaipaan sitä naiselta!en halua enää elää näin,piilossa omilta tuntemuksiltani..jokainen päivä säryn sisälläni.
enkait uskalla muuttaa tuttua ja turvallista elämääni,rohkeaan,vapaaseen,tunteelliseen ihanuuteen...
haluan muuta!(kin)
4
218
Vastaukset
- peniskateafeministi
Helppoa.
Annat ukolle kenkää, naisena saat kuitenkin perheen talon itsellesi kun vielä on lapsikin.
Sitten otat rekkalesbon jonka kanssa elät onnen auvossa, ex-mieheltäsi kiellä vielä lapsen tapaamisoikeus ja hanki sille sialle lähestymiskielto. - 20+19
Luuletko tilanteesi naisen kaa muuttuvan? Naiset ovat kateellisia ja ilkeitä, joten tilanne voi huonontua merkittävästi. Mietipä sitä. Lapset jäävät miehelle ja naisen kaa uusia et saa.
- sad too
Voisi olla minun kirjoittama. Itse mietin myös joka päivä menetettyä rakkautta. Miten ihminen voikin rakastua toiseen niin syvästi, vaikkei kovin hyvin edes tunnetakaan? Tiedän, että voin mieheni kanssa elää turvallisen, suht onnellisenkin elämän, ILMAN intohimoa ja rakkauden tunteita. Mutta uskaltaako sitä hypätä tästä pois? Kannattaako s? Sitä mietin edelleen, mutta luulen, etten koskaan mitään tee, koska en uskalla... oma vika. Mutta ehkä aina ei kannata riskeerata elämää, jossa periaatteessa kaikki on hyvin. Vain oikeat tunteet puuttuvat, onko se sitten vähän vai paljon??
- 15+15
Ei vähän eikä paljon: Se on kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760