Olen 21-vuotias xxl-kokoinen, yhden lapsen äiti Etelä-Suomesta. Fantasiana saada monta miestä peräkkäin ja samaan aikaan. Mitenkähän tätä kannattais lähteä toteuttamaan?
Useampaa miestä xxl-tytölle?
23
2872
Vastaukset
- PPJ87
Lähe laivalle tulevana perjantaina..! ;)
- xxl-tyttönen
Ei pysty, en saa lasta mihinkään hoitoon :(
- KivaPari_83
Suosittelen, että et hae seuraasi ainakaan tältä sivustolta. Täällä riehuu ainakin yksi häirikkö ja varmaan muitakin feikkejä vaikka millä mitalla.
Mene sekstreffit tai iskuri -sivustoille ja tee sinne ilmoitus.
Saat varmasti miljoona vastausta kaikenlaisilta säälittäviltä runkkareiltä ja puolet vastauksista on feikkejä, jotka jättää sitten kuitenkin tulematta. Mutta jos osaat hieman suodattaa vastauksia niin saanet kasaan ryhmän miehiä, jotka ihan oikeasti tulevat paikalle ja ovat sitä mitä kirjoittavat.
Toivottavasti pääset toteuttamaan fantasiaa, ryhmäseksi on mieletön kokemus. Etenkin se eka kerta oli jotain tajunnan räjäyttävää! - isoase19cm
no mikä ettei, laita viestiä tulemaan niin kyllä mä tuun käymään
- norm. painoinen pia
Fantasiasi on saada monta miestä, Oletko ajatellut laihduttamista ? en ihmettele että olet yh jos olet kokoa xxl.
Kesäisin meinaa kaupungilla lentää pirjot rinnuksille kun näitä paksukais muijia kulkee kesävaatteissa hyi hitto.
Laihduta itsesi ihmisen näköiseksi niin voipi olla että saat joskus viellä aitoa miestä sen sijaan kun nyt työnnät sisääsi hk sinistä haaveillen miehestä netin seksi palstalla.
ps. lihavat ihmiset käykää uimarannoilla öisin ettei meidän normaalien ihmisten tarvi oksennella.- Anna kaikkien kukkia
Sinäkö nom.painoinen pia uskot olevasi normaali ihminen? Kun lukee tuon viestisi,niin sen pohjalta epäilen että et ole,että sinulla on psyykkeen puolella korjailtavaa.
Suosittelen,että ottaisit yhteyttä lääkäriisi ja aloittaisit keskustelun hänen kanssa esim. siitä,miksi sinua oksettaa nähdä "epänormaaleja" ihmisiä,lue muita kuin täydellistä itseäsi...luultavasti lääkärisi alkaa etsiä vaivasi syytä päästäsi,tuskin ruon sulatusjärjestelmästäsi... Norm. pain. pia..
Mietippä pieni hetki itteäs.. Onko sulla rinnat, onko niissä nännejä laisinkaan joita mies voisi suudella, imeä? Luultavasti ei.. Onko sulla häpyhuulia ollenkaan vai oletko ns. viivapillu, pelkkä mulkun kanava? Jos näin on niin paljosta jäät vaille!!
Terveisin Jallu
- ola..
Haluisin uudestaan xxl kokoisia naisia samaan aikaan vaikka olisivatkin vanhempia, itse vasta19v ja kunnossa. Kiihottava ajatus kun kerran on ollut neljän kanssa niin haluu uudestaan, Iällä ei ole väliä kun naimahalut pelaa.
- lioop
Minä taas....
..haluaisin juuri sellaista XXL-kokoista naista...ja takaapäin...joten iällä ei niin väliä kun näkisi pelkästään kontallaan olevan rehevän naisen peban....siinä on sitä jotakin.....laiheliineista ei koskaan saa samankaltaista tuntumaa.....ja jos semmoisia olisi vielä kaksi vierekkäin...saisi vuorotella ja vertailla...kaikilla oma makuvivahde.....mutta ei vaan osu kohdalle....ei edes laivassa....- natuglariaattori.
Huomaa ettet ole koskaan ollut läskin naisen kanssa ensinnäkin mikään ei ole kuvottavammannäköistä kuin läski perse toiseksi lihavat haisee koska he eivät huolehdi hygieniastaan ovat jo luovuttaneet..
ps. lihavuus kertoo ihmisen laiskuudesta hyi hyiii - 165/48kg
natuglariaattori. kirjoitti:
Huomaa ettet ole koskaan ollut läskin naisen kanssa ensinnäkin mikään ei ole kuvottavammannäköistä kuin läski perse toiseksi lihavat haisee koska he eivät huolehdi hygieniastaan ovat jo luovuttaneet..
ps. lihavuus kertoo ihmisen laiskuudesta hyi hyiiiLihavat naiset saavat miehiä joita normaalikokoiset naiset ei huoli.
Oletteko koskaan nähneet normaalinnäköistä tai saatikka komeeta miestä lihavan naisen seurassa niimpä lihavat ovat ällöttäviä laiskureita joille maistuu rasvanenruoka aamuin illoin. - lioop
natuglariaattori. kirjoitti:
ps. lihavuus kertoo ihmisen laiskuudesta hyi hyiiipäinvastoin.....mitään laihoja ei kukaan halua jyystää...niistä saa pelkkiä tikkuja joka paikkaan...ja tuskin itsekään syöt näkkäriä ilman rasvaa.....pullukoilla usein paljon tiukemmat paikat....ihanaa naisen lihaa.....ja ei mikään estä miestä pesemästä naisen vehkeitä ennen hommia.....
..ja se laihuus...sehän vasta laiskuutta on...eivät edes syö... - pullukat ovat kuvott
lioop kirjoitti:
päinvastoin.....mitään laihoja ei kukaan halua jyystää...niistä saa pelkkiä tikkuja joka paikkaan...ja tuskin itsekään syöt näkkäriä ilman rasvaa.....pullukoilla usein paljon tiukemmat paikat....ihanaa naisen lihaa.....ja ei mikään estä miestä pesemästä naisen vehkeitä ennen hommia.....
..ja se laihuus...sehän vasta laiskuutta on...eivät edes syö...Totta pullukoilla yleensä tiukemmat paikat johtuen etteivät saa kovinkaan usein miestä ja omalla kädellä dildottaminen on raskasta johtuen läskeistä joita joutuu siirtämään paikkojen edestä että ylipäänsä koko reikä edes löytyy.
- bilars
kyllä tälläkin palstalla voi ottaa yhteyttä, lähetä viesti niin saat s-postiosoitteeni.
- Kysyn vaan
Et kuitenkaan laittanut. Käykö tämä siitä haluamastasi viestistä?
- xxl-lover
Pistä viestiä missä s-posti niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi!
- hoikka poju
ompa mulla kamu jonka kans harrastettu ryhmää.ja xxl nainen aivan ihana on.ja kamu xxl.mukava kahtoa ja nauttia vuorotellen.jos yhtaikaaki...
- ddrt65
Jostakin ihmeen syystä "lihavat" naiset ovat aivan fantastisia sängyssä, syytä en tiedä.
- Nam nam
Mulla on kans sama juttu, melkein joka kerta kun olen iskemässä naista vaihdan illan aikana varman normaali vartaloisen 100 kiloseen oikeaan naiseen, jos tämä ylipainoinen vaan näyttää vähänkin kiinostusta minuun.
Mikähän siinä onkin, välillä on joutunut antaa pakit tosi mukavallekin tytölle.
Tanssimisesta, olen hyvä tanssiin ja yleensä hennot naiset tanssii paremmin, niitä on helppo viedä. Tanssiessa Tangoa oikein lähekkeäin ja kuumasti mies kuin nainenkin kuumenee. Jolloin olen niin sanotusti myyty, sen jälkeen tulee etsittyä sitä lihavaa naista tanssiin. Sen kanssa on viä seksinpää. Pehmeet isot rinnat ja kovat nännit painaa rintaa. Tosi kuuma haarus kuumottaa minun reittä, olen valmis antaan tälle niselle mitä vaan.
Noi 100kg naiset voittaa sänkyssä muut naiset mennen tullen, yleensä ne jaksaa haluu rakastella vaikka aamuun asti, Rakastan niitä.
Ei hyvä seksi ole aina koosta kiinni...
- Nainen-69
No johan oli ketju.... Ihte olen tuo lihava nainen (xxl) ja ei iki kuuna päivänä ole ollut kyllä puutetta seksistä. Ei tähän päivään mennessä kukaan ole sanonut ettei halua seksiä kanssani... ja avioliitossakin olen ihan normipainoisen miehen kanssa. Toki, laihuutta ihannoidaan eikä ylipaino terveellistä ole, mutta se onkin jo sitten toinen juttu. Se jos ei kelepaa kahtoa niin te hoikat, kääntäkää katseenne poies.... Me "läskit" nautitaan elämästä ja pidetään hauskaa :) (ihan kiusallaki)
- miehiäsulletarpeeksi
miten sinuun saisi yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826