Eli tarve olisi veneelle, joka olisi oikeastaan katollinen jenkkivene. Siis tuollainen reilu 7, max 8 m pitkä, katto ja sivuseinät, ei takaseinää, makuutilat neljälle kuten noissa jenkkicruisereissa on, varusteet retkeilyyn (vesi-WC, keitin, vesi, jääkaappi) eli 4-henkinen perhe pärjää viikonloppujen yli vesillä. Liukuva olla pitää, matkanop. luokkaa 20-25 solmua.
Lähimmät löydöt ovat Aquador 23 HT(ei 4 oikeaa makuupaikkaa) ja 26 HT (vähän iso jo) mutta löytyykö muun merkkisiä?
Löytyykö tällaista venettä?
11
258
Vastaukset
- relaa.
Onko aikojen saatossakaan valmistettu näitä? Eli käytettyä tässä ensisijaisesti etsitään, mutta ei ole tullut vielä vastaan. Yksi mikä välähti on Flipperin 717 C malli, muita?
- jenkkivaiei
Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?
- relaa.
jenkkivaiei kirjoitti:
Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.
Löytyykö katollisia? - luuderrtton
relaa. kirjoitti:
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
Löytyykö katollisia?Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.
- relaa.
luuderrtton kirjoitti:
Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.
Toi voisi vaikka vaatiikin hyvää suunnittelijan ja toteuttajan silmää ja taitoa, kun lopputuloksen pitäisi olla miellyttävä useita vuosia. Tekeekö tollaisia kukaan enää??
- bei 5
relaa. kirjoitti:
Löytyykö katollisia?kyllä löytyy bayliner 2455 commando kaverilla on semmoinen myynissä hyvä hintaa en tiedä about 30tuhatta luulisin on paljon varusteita ja yläohjaamo
relaa. kirjoitti:
Löytyykö katollisia?Siis miksei ole kattoa http://www.nettivene.com/moottorivene/bayliner/376186 vaan pressu.
Toi nyt oli vain eka kun tuli vastaan
- Mites legendaarinen
bayliner 2455 ?
- peikkulia
Bayliner 2556 Ciera Convertible voisi olla jotakin sinne päin. Tiloja sellaisessa ihan mukavasti.
- 200 pollea
http://venenetti.fi/jutut/bayliner-2556-command-bridge-89-fnm-200-hv-dsl-05
tuosta näkee vielä että 200 heppanen on tuohon vähän pieni ; 250 hepoa varmaan minimissään olis hyvä. - niin määääkin
LAita jugurttipurkkiin 3 kappaletta 200 hv moottoria. Katso pysyykö pinnalla ja sitten hartsilla ja lakanoilla siihen katto. Olet perheesi silmissä Teräsmies ja naiset ulisee kiimassa laitureilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706