Eli tarve olisi veneelle, joka olisi oikeastaan katollinen jenkkivene. Siis tuollainen reilu 7, max 8 m pitkä, katto ja sivuseinät, ei takaseinää, makuutilat neljälle kuten noissa jenkkicruisereissa on, varusteet retkeilyyn (vesi-WC, keitin, vesi, jääkaappi) eli 4-henkinen perhe pärjää viikonloppujen yli vesillä. Liukuva olla pitää, matkanop. luokkaa 20-25 solmua.
Lähimmät löydöt ovat Aquador 23 HT(ei 4 oikeaa makuupaikkaa) ja 26 HT (vähän iso jo) mutta löytyykö muun merkkisiä?
Löytyykö tällaista venettä?
11
322
Vastaukset
- relaa.
Onko aikojen saatossakaan valmistettu näitä? Eli käytettyä tässä ensisijaisesti etsitään, mutta ei ole tullut vielä vastaan. Yksi mikä välähti on Flipperin 717 C malli, muita?
- jenkkivaiei
Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?
- relaa.
jenkkivaiei kirjoitti:
Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.
Löytyykö katollisia? - luuderrtton
relaa. kirjoitti:
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.
Löytyykö katollisia?Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.
- relaa.
luuderrtton kirjoitti:
Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.
Toi voisi vaikka vaatiikin hyvää suunnittelijan ja toteuttajan silmää ja taitoa, kun lopputuloksen pitäisi olla miellyttävä useita vuosia. Tekeekö tollaisia kukaan enää??
- bei 5
relaa. kirjoitti:
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.
Löytyykö katollisia?kyllä löytyy bayliner 2455 commando kaverilla on semmoinen myynissä hyvä hintaa en tiedä about 30tuhatta luulisin on paljon varusteita ja yläohjaamo
relaa. kirjoitti:
Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.
beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.
Löytyykö katollisia?Siis miksei ole kattoa http://www.nettivene.com/moottorivene/bayliner/376186 vaan pressu.
Toi nyt oli vain eka kun tuli vastaan
- Mites legendaarinen
bayliner 2455 ?
- peikkulia
Bayliner 2556 Ciera Convertible voisi olla jotakin sinne päin. Tiloja sellaisessa ihan mukavasti.
- 200 pollea
http://venenetti.fi/jutut/bayliner-2556-command-bridge-89-fnm-200-hv-dsl-05
tuosta näkee vielä että 200 heppanen on tuohon vähän pieni ; 250 hepoa varmaan minimissään olis hyvä. - niin määääkin
LAita jugurttipurkkiin 3 kappaletta 200 hv moottoria. Katso pysyykö pinnalla ja sitten hartsilla ja lakanoilla siihen katto. Olet perheesi silmissä Teräsmies ja naiset ulisee kiimassa laitureilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362