Löytyykö tällaista venettä?

relaa.

Eli tarve olisi veneelle, joka olisi oikeastaan katollinen jenkkivene. Siis tuollainen reilu 7, max 8 m pitkä, katto ja sivuseinät, ei takaseinää, makuutilat neljälle kuten noissa jenkkicruisereissa on, varusteet retkeilyyn (vesi-WC, keitin, vesi, jääkaappi) eli 4-henkinen perhe pärjää viikonloppujen yli vesillä. Liukuva olla pitää, matkanop. luokkaa 20-25 solmua.

Lähimmät löydöt ovat Aquador 23 HT(ei 4 oikeaa makuupaikkaa) ja 26 HT (vähän iso jo) mutta löytyykö muun merkkisiä?

11

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • relaa.

      Onko aikojen saatossakaan valmistettu näitä? Eli käytettyä tässä ensisijaisesti etsitään, mutta ei ole tullut vielä vastaan. Yksi mikä välähti on Flipperin 717 C malli, muita?

      • jenkkivaiei

        Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?


      • relaa.
        jenkkivaiei kirjoitti:

        Etsit jenkkivenettä, esimerkkinäsi kuitenkin Flipper ja Aquador. Kumpaa haluat?

        Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.

        beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.

        Löytyykö katollisia?


      • luuderrtton
        relaa. kirjoitti:

        Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.

        beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.

        Löytyykö katollisia?

        Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.


      • relaa.
        luuderrtton kirjoitti:

        Osta muuten mieleinen jenkki ja teetä siihen ht-kate, niin siinähän se on.

        Toi voisi vaikka vaatiikin hyvää suunnittelijan ja toteuttajan silmää ja taitoa, kun lopputuloksen pitäisi olla miellyttävä useita vuosia. Tekeekö tollaisia kukaan enää??


      • bei 5
        relaa. kirjoitti:

        Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.

        beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.

        Löytyykö katollisia?

        kyllä löytyy bayliner 2455 commando kaverilla on semmoinen myynissä hyvä hintaa en tiedä about 30tuhatta luulisin on paljon varusteita ja yläohjaamo


      • relaa. kirjoitti:

        Etsin 4-henkiselle perheelle riittävää hardtoppia retkeilyyn. Yhdessäkään jenkkiveneessä ei ole kattoa vaan pressu.

        beikussa 2455 ei myöskään ole kiinteää kattoa.

        Löytyykö katollisia?

        Siis miksei ole kattoa http://www.nettivene.com/moottorivene/bayliner/376186 vaan pressu.
        Toi nyt oli vain eka kun tuli vastaan


    • Mites legendaarinen

      bayliner 2455 ?

    • peikkulia

      Bayliner 2556 Ciera Convertible voisi olla jotakin sinne päin. Tiloja sellaisessa ihan mukavasti.

    • 200 pollea
    • niin määääkin

      LAita jugurttipurkkiin 3 kappaletta 200 hv moottoria. Katso pysyykö pinnalla ja sitten hartsilla ja lakanoilla siihen katto. Olet perheesi silmissä Teräsmies ja naiset ulisee kiimassa laitureilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe