Olin muutama vuosi sitten kahdessa selkäleikkauksessa.Liikkumiseni oli hankalaa ja ystävät eivät ymmärtäneet kun jouduin kieltäytymään jostain menemisistä.Ystävät harvenivat pikkuhiljaa,nyt olen ollut 9kk eläkkeellä tämän selän takia ja loputkin ystävät hävinneet ,olen yksin päivät kotona ja mietin elämääni.Minulle on sanottu aika pahastikin kun olen kietäytynyt lähtemästä jonnekin..mutta nämä jokapäiväiset kivut ..niitä ei ymmärrä sellainen jolla niitä ei ole.Joten minulla on 1 ystävä jäljellä ja hän on 600km päässä..en tiedä kuanko jaksan
:(((
likki....rikki
2
128
Vastaukset
- Niinpä_niin
Kovin äkkiä nuo kaverit kaikkoaa kun sairastelee, yksinäisyys ja hiljaisuus tulee tutuksi seuralaiseksi..
- wearealone
Eivät ystävät ole sellaisia , jotka jättävät muutaman vastoinkäymisen jälkeen. Itsellänikin on vain 1 ystävä hänkään ei nykyään enää tule ulos kuin ehkä kerran kuukaudessa . Olen 16v poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908