Parhaat ilmaiset tietoturvaohjelmat

parsakaaliomeletti

Tahtoisin vaihtaa maksullisen tietoturvan ilmaiseen. Mikä virustorjuntaohjelma toimii? Onko kokemuksia? Kokeilin Comodo palomuuria, jota on kehuttu paremmaksi kuin maksullisia, mutta se toi näytölle koko ajan yksittäisiä tiedostoja ja kyseli, sallinko ne. En tiennyt, mihin ohjelmaan ne kuuluvat ja mitä tekevät, joten asensin entisen palomuurin.
Onko olemassa mitään ilmaista palomuuria, joka osaa itse päättää mitä sallii ja mitä ei?
Mikä olisi paras virustorjuntaohjelma, Avast, AVG, Avira vai joku muu? Kertokaa, jos teillä on noista kokemusta.

7

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---...---

Katseleppas täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-151/tietoturvaohjelmat-833997/. Kokeilemalla selviää mikä sun kokoonpanolla toimii parhaiten.

Jos sulla on käytössä Vista tai 7 niin oma palomuuri riittää ihan hyvin. XP:nkin oma riittää kunhan päivitykset on ajan tasalla (niin ku kuuluis olla missä tahansa käyttöjärjestelmässä).

• XP on entinen

Winkku XP ei voi olla ajantasalla, tuki lopetettu vuosia sitten.
        Jos XPllä menee nettiin on se hetkessä täydenlinen viruspesä.

• XPn tuki päättynyt

• Vuosi väärin

• Ehdoton ykkönen

Ilmaisista virus ja vakoilu ohjelmista on ehdoton ykkönen Winkun oma Essentals.
      http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/security-essentials-download.
      On nopea ja huomaamaton nykyisen Winkun oman kaksisuuntaisen palomuurin kanssa.
      Ja Essentaalilla ei ole "oma lehmä ojassa" mihinkään suuntaan. niin kuin on muilla ilmaisilla vakoiluoh...... eikun tietoturva ohjelmilla.

• Winkku NO: 1
    • ainoa ilmaiset

Panda Cloud..

Norton power eraser

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22