Mietityttää tämä kaikki...

Tinatinkerbel

Mitä te muut olette mieltä siitä, että Michael olisi kuollut? Itse EN sitä tosiaankaan USKO. Olen asiaan perehtynyt ja todennut, ettei ole lainkaan varmaa kuolema mutta elossa olo on. Jos viitsitte vaivaa nähdä, niin ymmärrätte asian... Nyt sitten ihmettelen mitä tuleman pitää. Siis tarkoitan että näemmekö häntä vielä vai onko hän pois MJ:nä ja on muuttanut henkilöllisyytensä joksikin muuksi ja haluaa elää rauhassa. Ymmärrän jos haluaa. Mutta harmittelen sitä etten tiedä :( koska on niin vaikeaa elää asian kanssa joka on AUKI! Jos vain tietäisin että elossa on ja voi hyvin niin tuntisin iloa. Nyt kun en tiedä en osaa tuntea mitään... Onko täällä muitakin samoin ajattelevia ja jotka uskovat että HÄN ELÄÄ??? Mielelläni vaihtaisin ajatuksia :)

16

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beliewer

      Itse toivon ja uskon että hän elää. Aina jossain esim. kauppakeskuksessa käydessäni, kuvittelen että törmään johonkin "vanhaan naiseen" jonka peruukki tipahtaa je se onkin Michael ;) siten hän pyytäisi etten kerro kenellekkään ja pyytäisi apua suomenkielen koukeroiden ymmärtämisessä yms....
      (älkää välittäkö, minä täällä vain haaveilen.... ^w^)

    • ilmainen.neuvo

      menkää hoitoon asap.

    • mitä sit???

      minkä takia? Senkö vuoksi, että haaveilemme, ja uskomme siihen mihin sinä et? Ei Jumalakaan ole olemassa, ei sitä ole täysin todistettu. Ei Jacksonin kuolemakaan ihan aukoton juttu ole.

    • Hohoijaa8643kjadjlka

      Ehkä kannattaisi haketutua hoitoon ja kiiruusti.

    • MJ <3

      joo hakeudu ite hoitoon ja kiiruusti. ite uskon et Michael on elossa ! ^^

    • SoonWe'llseetheKing!

      Minä olen ihan samaa mieltä kuin aloittaja. Olen ottanut asiasta niin paljon selvää kuin mahdollista MJ:n "kuoleman" jälkeen ja mitä enemmän asiaan perehtyy niin sitä todennäköisemmältä tuntuu että hän olisi lavastanut kuolemansa. Eli te "menkää hoitoon" -huutelijat, perehtykää ensin itse asiaan 2 vuotta ja tulkaa sitten sanomaan mitä mieltä olette koko jutusta.

      Minäkin toivon, että Michael vielä palaisi jossain muodossa takaisin vaikka hän onkin jo antanut meille niin paljon. En tarkoita keikkoja tai maailmankiertueiden tekemistä. Itse asiassa luulen, että hän aikoo paljastaa vielä valekuolemansa -sillä tavalla hän todella jäisi viihdehistoriaan kuolemattomana (vaikka toki on sitä jo nyt). Mutta Michael halusi lyödä ennätyksiä ja tuoda asioita ihmisten tietoisuuteen -uskon hänen valmistelleen koko ajan suurta showta joka saa meidät kaikki ajattelemaan, itkemään ja nauramaan.

      Enempää en viitsikään ajatuksistani kertoa, vaikka luulen jopa arvaavani miten ja milloin MJ "comebackinsa" tekee. Niin negatiivisia ja jopa ilkeitä kommentteja, että turha antaa niille kommentoijille bensaa liekkeihin.

      Keep the faith believers!

      Minäkin välillä esim. isoilla lentokentillä katselen matkustajia sillä silmällä mahtaisiko joku olla Michael valeasussa :)

    • saysaysay

      just

    • Free*2

      Luin juuri Elvis Elää? -kirjan (Harri Nybergin kirjoittama) ja ihmettelen kovasti kaikkia Elviksen ja Michaelin "kuolemien" yhtäläisyyksiä. Niitä on paljon. Ja täytyy muistaa, että Michael oli Lisa-Marien aviomies, halusi aina kuulla Elviksen "kuolemasta" ja oli jopa kirjoittanut päiväkirjaansa tekevänsä Elvikset. Kun asiaan perehtyy oikeasti niin huomaa, että yhtäläisyyksiä on ihan liikaa että ne olisivat sattumia. Kummallisuuksiakin on ihan liikaa, että ne olisivat sattumia. Mainittakoot vaikka, että Elviksen ja Michaelin kuolintodistuksiin oli molempiin kirjoitettu artistien toiset nimet väärin. Molempien esiinpanossa oli outouksia -Elviksen arkussa oli hoikka vahanukke ja Michaelin arkkua ei edes pidetty auki amerikkalaisen tavan vastaisesti. Molempien viralliset kuolinsyyt olivat samanlaiset ja kuolinajoista on kysymyksiä, molemmissa tapauksissa avunsoitossa vitkasteltiin eikä potilaiden nimiä mainittu. Molempien omat lääkärit hoitivat potilaita kuolemassa mutta eivät allekirjoittaneet kuolintodistuksia. Elviksen todistuksen allekirjoitti isä, Michaelin veli -outoa? Kumpikaan ruumiinavattu ruumis ei sopinut kummankaan kuninkaan tuntemerkkeihin eikä myöskään hoitohenkilökunta tunnistanut näitä maailmankuuluja tähtiä.

      En pidä ollenkaan mahdottomana, että nämä miehet oppivat yhdessä manipuloimaan mediaa ja saivat sen avulla vapautensa.

    • Da Vinci-koodi

      Siellä hoitolaitoksessahan teillä olisi aikaa haaveila siitä, että siltä viereisen huoneen potilaalta, vanhalta naiselta, putoaisi se peruukki pois päästä ja sieltä paljastuisikin MJ!

      Tai entä jos MJ olisikin se aamulääkeet jakava komea mieshoitsu? ;)

      Siellähän sitä olisi aikaa myös keskittyä keksimään mitä hurjimpia salaliittoteorioita ja miettiä miten Elviksen ja MJn "lavastetut vale-kuolemat" liittyvät yhteen vaikkapa sen kanssa kuka murhasi JFK:n ja onko Loch Nessin hirviö oikeasti olemassa ja miten tämä kaikki liittyy WTC-iskuihin...

    • free*2

      Olen DaVinci koodin kanssa samaa mieltä, että oikeastaan MJ ja Elvis voisivat pukeutua keneksi vain. Molemmat pitivät pukeutumisesta muiksi ja ovat todistettavasti pukeutuneet myös naisiksi päästäkseen pois hetkeksi valokeilasta. Muuten on kyllä melko ikävää leimata kyseenalaistavia ihmisiä jotenkin hoidon tarpeeksi oleviksi. Miksi kaikki avoimin mielin ajattelevat (älykkäät) ihmiset on leimattava heti hulluiksi, vain siksi että vainuamme ettei jokin täsmää ja ettei kaikki mitä media syöttää, ole välttämättä totta? Mikä avoimin mielin faktojen selvittämisessä on niin pelottavaa? Pitää muistaa että yhdysvallat on melko erilainen paikka kuin Suomi. Siellä valekuolemia tapahtuu päivittäin. Jos tuhannet ihmiset vuodessa lavastavat kuolemansa niin miksi nämä kuuluisuudet eivät haluaisi sitä myös -temppu tuo kuolemattomuuden historiassa, tulojen räjähdysmäisen kasvun, mahdollisuuden nauttia saavutuksista ja nähdä ketkä olivatkaan oikeita ystäviä.

    • Leave Him Alone

      Foliohatut taas vauhdissa... Huoh.

      Jacksonin perheen edustaja on antanut lausunnon, jossa on kertonut perhettä ja varsinkin Michaelin lapsia loukkaavan nämä väitteet että heidän isänsä olisi lavastanut oman kuolemansa ja olisi elossa mutta ei heidän kanssaan tekemisissä.

      Miettikääpä sitä.

      Moni muistaa varmasti myös Parisin koskettavan puheen isänsä muistotilaisuudessa. Parisko siis vain feikkasi itkunsakin teidän mielestänne, Arvoisat Foliohattukerholaiset?

      Jermaine Jackson on myös omassa Twitter-profiilissaan ottanut puheeksi nämä veljensä kuoleman ympärilä vellovat salaliittoteoriat ja kumonnut ne täysin.

      Voisitte perehtyä noihin virallisiin lähteisiin, jotka tulevat Michaelin oikeasti tunteneilta henkilöiltä sen sijaan että käytätte tuntikausia katselemalla höynähtäneiden fanien tekemiä Youtube-videoita joihin on kerätty "vihjeitä" ja muuta roskaa ja jauhamalla keskustelufoorumeilla muiden kaltaistennne kanssa villeistä teorioistanne.

      Michael oli kuitenkin oikea tunteva ihminen ja häntä jäivät kaipaamaan perhe ja muu lähipiiri joita varmasti loukkaa suunnattomasti että omaa egoaan pönkittävien keskenkasvuisten fanien täytyy kehitellä hänen kuolemastaan jonkinlainen salaliittoteoria-murhamysteeri-vapaamuurarikerho-liveroolipeli.

      "Believerit" tuntuvat pitävän itseään parempanan kuin muita faneja, onhan Michael henkilökohtaisesti valinnut heidät heidän ylimaallisten älynlahjojensa takia vastaanottamaan näitä "vihjeitä" joita hän sitten ripotteli ympäriinsä jo vuosia ja vuosikymmeniä etukäteen valmistellessaan tätä Suurta Katoamistemppua.

      Usein törmää "believereiden" kovasti odottamaan hetkeen, jolloin Michael tulee esiin piilopaikastaan ja he voivat vahingoniloisesti todeta muille että: "Mitäs minä sanoin!"

      Sitä voikin sitten joutua jonkin tovin odottelemaan... Jos taivaaseen uskoo niin ehkä siellä tavataan mutta takuulla vielä viidenkymmenenkin vuoden päästä on näitä jotka yhä odottavat Michaelin maanpäällistä esiintuloa.

      Samaantapaan kuin jotkut odottavat Elviksen tai Jeesuksen toista tulemista, tai maailmanloppua.

      • eiollutkristitty..

        jaa, sinun mukaasi Michael on siellä KRISTITTYJEN taivaassa, vai?


    • rosa-m

      Itse uskon että Michael on kuollut, mutta eipä asia minua paljoa kiinnostakaan. Jos hän olisi jostain syystä lavastanut kuolemansa, hän haluaa, että ihmiset ajattelevat hänen olevan kuollut. Mikäs siinä? Saisi ainakin olla rauhassa. RIP siis joka tapauksessa...

      Hän antoi jo ihan tarpeeksi maailmalle, olkoot nyt rauhassa.

    • Leave Him Alone

      Tarkoitin, että JOS uskoo taivaaseen ja jos sellainen paikka todella olisi olemassa, niin eiköhän Michael siellä olisi.
      Mainitsinko erityisesti kristittyjen taivaan? Mielestäni en. Monilla muillakin uskonnoilla on taivasteoriansa.

      Ja miten niin Michael ei ollut kristitty? Se, että hän erosi Jevovan todistajista, ei tarkoita että hän olisi hylännyt koko kristillisen uskonsa.
      Michael puhui useasti haastatteluissa ja kappaleissaan Jumalasta ja muutenkin viittasi (kristin)uskoonsa.

      Jätän sitten jokaisen henkilökohtaisen uskomuksen varaan että onko mullan alla vaan matojen syötävänä, taivaassa, jälleensyntynyt jne...

      Fakta on vain se, ettei enää ainakaan siinä aiemmassa olomuodossaan Michael Jacksonina tällä planeetalla asustele hän.

      • niin tai näin.

        tai sitten hän puhui Jumalasta yms. koska kristityt ovat maailman suurin uskonto jtn. ja hän halusi maailman ymmärtävän vertauksensa


    • Me

      Olihan se uutisissa. Jos se sitten todistaa, että asia on tosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe