Kuukautiskiertoni on ollut 30-35 pv viime aikoina. Yleensä kuukautiseni ovat erittäin runsaat ja minulla on kovat kuukautiskivut ja migreeni ensimmäisinä vuotopäivinä.
Nyt edelliset kuukautiset olivat aika erilaiset. Vuotoa tuli ihan kunnolla (ei tosin ihan yhtä runsaasti kuin tavallisesti) ja se kesti viisi päivää. Kuitenkin vuoto oli vain kirkasta verta, minulla ei ollut ollenkaan päänsärkyä tai kuukautiskipuja. Ei siis minulle tyypilliset kuukautiset. Kuitenkin verta tuli niin paljon, ettei kyseessä siis mitään tiputteluvuotoa.
Onko muilla kokemusta tai ajatusta mistä voi johtua? Raskaana en usko olevani. Olen ollut kahdsti raskaana aiemmin eikä kummallakaan kerralla ollut mitään vuotoja, mutta raskausoireita kyllä. Nyt ei siis ole mitään raskauteen viittaavaa. Voiko erilainen vuoto johtua esim. ovuloimattomasta kierrosta? Eikö limakalvo ole kasvanut, kun tuli vain verta (eikä mitään limakalvon kappaleita kuten tavallisesti)?
Minulla oli muutama kuukausi sitten tuulimunaraskaus, mutta kuukautiset ovat tulleet kuitenkin ihan normaalisti ja säännöllisesti tuon jälkeen.
Huolettaa hormonien toiminta, kun lapsi olisi kuitenkin toivottu.
Kiitos vastauksista!
Kummalliset kuukautiset
kummastuksissaan
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750