Hei... Olen 20 vuotias ja minulla on ollut normaalisti erittäin kivuliaat ja runsaat kuukautiset (kuukautiseni alkoi 13 vuotiaana ja siitä lähtien ovat olleet suht säännölliset...) . Ja normaalisti kiertopäiviä on noin 30-31... Nyt kp 42 alkoi ruskea niukka vuoto, jota jatkunut kaksi päivää.. Vähän saattaa siteestä löytyä, mutta on tullut lähinnä vain pyyhkiessä.... Tänään aamulla mukana oli myös ihan punaista verta.. Mietin, että mistä tämä johtuu... Haaveilemme avopuolisoni kanssa esikoisesta ja ehkäisy on jätetty pois. Tein nega testin kun kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja suunnitelmissa oli tehdä toinen testi tällä viikolla, jos menkkoja ei kuulu... Mutta sitten ilmaantui tuo kummallinen vuoto... Olisiko jollain samanlaisia kokemuksia??
kummallista vuotoa?
4
436
Vastaukset
- Kuumeikas
En tiedä asiasta mitään, itselläni on vastaava ongelma ja siksi laitan tämän viestini nyt tännekin, jos joku osaisi kertoa mitä tämä oikein on!?
Eli kaipailisin kokemuksia hormonikierukan poistattaneilta.... Otatin kierukan pois vajaat kaksi viikkoa sitten ja mullahan alkoi kuukautiset heti kierukan poiston jälkeisenä päivänä ja kestivät sen tavallisen viisi päivää. Niiden olisi muutenkin pitänyt olla tuolloin, sillä mullahan oli jo pari kertaa tullut normaalit kuukautiset kierukasta huolimatta, vaikka yli vuoden olivat tyystin poissa (olikohan sekään normaalia?). Viime viikon tiistai siis oli viimeinen vuotopäivä.
Eilen alkoi mulle täysin vieras ja kummallinen vuoto: kirkasta limaa (ja PALJON), jossa mukana hieman punertavaa, ei kuitenkaan kirkkaan punaista verta. Punaista tulee niin vähän, että vain pyyhkiessä sen huomaa, mutta limaa riittää senkin edestä! Lisäksi alavatsassa oli koko päivän kummallinen "pingotuksen" tunne ja vihlontaa silloin tällöin (sitä ei ole enää tänään ollut). Sen lisäksi olen saanut koko eilisen päivän ja tämän aamun juosta pissalla, voisiko olla jonkinlainen tulehdus (ei kuitenkaan kirvele)? Voisiko siis kierukan poisto aiheuttaa virtsatieinfektion? Ja mistä tuo limainen vuoto, johtuuko vain kierukan poiston jälkeisistä hormonimyllerryksistä vai meinaako mun kroppa taas aloittaa kuukautiset, vain viikko edellisten jälkeen??
Kokemuksia/tietoa tyhmälle...? - kummallinen20
Nyt on ilmennyt taas jotain "uutta"...ruskeaa vuotoa tuli 3 pv, välillä vähän verta, eilen ei mitään ja tänään ihan taas verta? Kummallisinta tässä on se, että ei koske mihinkään. Normaalisti koskee niin paljon, ettei pysty nousta edes sängystä.... Pitäisiköhän tässä jo ottaa yhteyttä lääkäriin?
- hmm...
Tee uusi raskaustesti!!
- trdfygvkolö,
Kannattaa tehdä raskaustesti, koska se voi olla ihan "kiinnittymis" vuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770