Alanyan äkkilähdöt

haaaayden

Suunnittelen äkkilähtöä alanyaan (ehkä aurinkomatkoilla) hintaluokassa 250€. Onko teillä kokemusta millaisen hotellin tuohon hintaan saa yms.. millaista palvelua..? esimm Tarvitseeko kuljettaa omat vessapaprut mukanaan? =D

10

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iyi yolculuklar!

Aurinkomatkoilla on aina määritelty hotelli, joten saat heti tietää mihin olet menossa. Olen ollut vaikka kuinka monta kertaa määrittelemättömällä ja kaikkein matkatoimistojen enkä ole huomannut, että kohdeltaisiin sen huonommin kuin ketään muutakaan. Huoneistohotelleissa on yleenä sääntönä se, että ekan jälkeen ostat loput veskipaperit itse. Vaan poikkeuksia on siihenkin. Siivooja saattaa monesti tiskata, vaikkei se kuulu hänen hommiinsa jne. Eli nou hätä.

• alalalalöanya

no hyvä :) tota aurinkomatkoja vähän senkin takia kun siinä on se hotelli kerrottu, ei tule yllätyksiä.. ihan mukavaan hintaankin noita lähtöjä näyttää olevan 205€... :P heinäkuuta odotellessa.. minkäkohanlainen helle mahtaa olla?

• KaLLe :(

Hyvää päivää sentään :( heinäkuuhun on vielä aikaa,etkohän osaa katsoa säätä ihan itse,turha sitä on täällä kysellä,ei kukaan meistä tiedä sitä :((

• Siyami
        KaLLe :( kirjoitti:

Hyvää päivää sentään :( heinäkuuhun on vielä aikaa,etkohän osaa katsoa säätä ihan itse,turha sitä on täällä kysellä,ei kukaan meistä tiedä sitä :((

Jep,tuo on muuten niin totta...minkäkohalainen helle mahtaa olla?

Eikö immeiset osaa katsoa sääennusteita??? :(((

• hYvääPäivää!

No kyllähän tietenkin osaan kulta :) mutta aattelin vaan että JOS jollakin on kokemusta ja on heinäkuussa käynyt, niin kertois miltä toi helle tuntuu. Itse olen ollut Alanyassa vaan marraskuun lopulla ja silloinkin riitti lämmintä hyvin!!!

• Palvelussa ei vikaa

Ne on semmosia luukkuja, ihan siistejä yleensä mutta vähän kuluneita ja köyhästi sisustettuja. Aurinkomatkoilla ei ole kovin huonoja. Varaudu kuitenki ostaan veskipaperia marketista, koska vaikka sitä on kun menet, niin ei sitä välttämättä tule lisää jos se loppuu. Lisäksi se paperi on kovaa ja karkeaa, halvinta laatua.

• 2012

Olen ollut Alanyassa 2 kertaa, eka kerta heinäkuun viimeisellä viikolla 2009 ja toinen kerta kesäkuun viimeisellä viikolla 2010 ja molemmilla kerroilla kyllä lämmintä riitti. Heinäkuun lopulla ei näkynyt pilviä ollenkaan, hellettä oli reilummin, tuntui, että ei jakseta tehdä yhtään mitään. Kesäkuun lopulla oli kans tosi lämmintä, mutta ei ihan niin paljon kuin heinäkuun lopussa, ainakin minusta tuntu siltä =) Vuosi sitten seurailin Alanyan säätiedotuksia ja luvattiin meidän lomaviikolle vesisadetta ja ukkosta, mutta kun paikalle päästiin, niin ei kertaakaan tullut vettä, eikä ukkosta, vaikka tummia pilviä näkyikin vuorilla.

• ite olin juuri

olen ollut halvemmillakin matkoilla ja ei kyllä tarvi wc paperia ite ostaa kyllä siivooja niitä tuo joka päivä. Ja aina on ollut ihan hyvä ton hintanen hotelli...että sinne vaan kyllä siellä hyvää huolta pidetään ...
      halvin matka oli 195€ ja oli kaksio upea määrittelemätön majotus ja kaksi parvekettakin

• ösäaölaösä

Viikko sitten palasimme Tjäreborgin äkkilähdöltä Alanyasta, hinta 260€/hlö ja hotelli oli 3-tähden Amberrose- hotelli, ihan hyvällä paikalla, n. 300-400 m rannasta ja basaarialueelta. Huoneistossa oli kaksi makuuhuonetta, yhdistetty keittiönurkkaus ja olohuone sekä kaksi parveketta, aamiaista ei pakettiin sisältynyt. Vessapaperia sai lisää pyytämällä siivoojilta, tiskaus ei hintaan kuulunut, mutta muuten ei mitään valittamista :-)

• hayydden

hyvä kuulla :) toivottavasti osuisi kleopatran rannalta joku huoneistohotelli suunnitellulle lähtöpäivälle.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe