Oon vieläkin aika pahasti suhun ihastunu, vaikka ei aikoihin olla nähtykään. Vilauskin susta saa pään jotenkin oudolla tavalla sekaisin, mutta eiköhän tämä tästä taas ajan kanssa, varsinkin jos nykyisen kaltainen radiohiljaisuus ja piiloleikki jatkuu :)
Se vaan kaivelee, että mikä sulle yht`äkkiä tuli, kun niin nopeesti muutuit etäiseks ja aloit vältteleen?
Täytyy myöntää, että yritin olla ehkä kunnollisempi kuin mitä todellisuudessa olen ja ehkä se selvis sullekin... En vaan tajua miten...
Vaalea unelma Hämeenlinnasta
8
142
Vastaukset
- sa nottaja
jos sä ratiomiehen nait
takuuvarmasti taudin sait
on sillä selaaset työaikalait.. - unelma jostakin
Oletko mies vai nainen?
- Paha Jama
Mieshän minä.
- unelma jostakin
Miksi radiohiljaisuus?
- Paha Jama
unelma jostakin kirjoitti:
Miksi radiohiljaisuus?
Koska kiinnostus on luultavasti vain yksisuuntaista.
- unelma jostakin
Paha Jama kirjoitti:
Koska kiinnostus on luultavasti vain yksisuuntaista.
"Luultavasti"... hieno homma. Mulla on yks tumma unelma samasta paikasta.
- Paha Jama
unelma jostakin kirjoitti:
"Luultavasti"... hieno homma. Mulla on yks tumma unelma samasta paikasta.
No mä en tykkää häiriköidä ihmisiä ja tyrkyttää väkisin seuraa, joten vahva oletus riittää mulle. Eli jos on vaikeasti tavoiteltava tai ei muuten vaan pysty kysymään jos joku asia on epäselvä, niin ei siitä mitään tule.
Itse pyrin tekemään hankalat asiat heti kättelyssä selväksi, vaikkei se aina onnistukaan.
Kyllähän tää tietysti vituttaa, kun toisen kohdatessa vatsan pohjasta kouraisee ja alkaa hikoilu ja änkytys, eikä saa tilanteesta mitään otetta. Suattaapi olla, että on näistä omista reaktioista syntyny tää radiohiljaisuus, mutta eipähän ole ensimmäinen homma, jonka olen ryssinyt :) Tuskin viimeinenkään...
Mut pistä sä viestiä omalle unelmalles, ettei kaikkien hommat mee vituiks...
Mistä näistä tietää, vaikka oma puhelin piippais siinä kohtaa.
- huuhu huhuu
huhuu huuhu, U know...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862