Vaalea unelma Hämeenlinnasta

Paha Jama

Oon vieläkin aika pahasti suhun ihastunu, vaikka ei aikoihin olla nähtykään. Vilauskin susta saa pään jotenkin oudolla tavalla sekaisin, mutta eiköhän tämä tästä taas ajan kanssa, varsinkin jos nykyisen kaltainen radiohiljaisuus ja piiloleikki jatkuu :)

Se vaan kaivelee, että mikä sulle yht`äkkiä tuli, kun niin nopeesti muutuit etäiseks ja aloit vältteleen?

Täytyy myöntää, että yritin olla ehkä kunnollisempi kuin mitä todellisuudessa olen ja ehkä se selvis sullekin... En vaan tajua miten...

8

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sa nottaja

jos sä ratiomiehen nait

takuuvarmasti taudin sait

on sillä selaaset työaikalait..

• unelma jostakin

Oletko mies vai nainen?

• Paha Jama

Mieshän minä.

• unelma jostakin

Miksi radiohiljaisuus?

• Paha Jama
        unelma jostakin kirjoitti:

Miksi radiohiljaisuus?

Koska kiinnostus on luultavasti vain yksisuuntaista.

• unelma jostakin
        Paha Jama kirjoitti:

Koska kiinnostus on luultavasti vain yksisuuntaista.

"Luultavasti"... hieno homma. Mulla on yks tumma unelma samasta paikasta.

• Paha Jama
        unelma jostakin kirjoitti:

"Luultavasti"... hieno homma. Mulla on yks tumma unelma samasta paikasta.

No mä en tykkää häiriköidä ihmisiä ja tyrkyttää väkisin seuraa, joten vahva oletus riittää mulle. Eli jos on vaikeasti tavoiteltava tai ei muuten vaan pysty kysymään jos joku asia on epäselvä, niin ei siitä mitään tule.
        Itse pyrin tekemään hankalat asiat heti kättelyssä selväksi, vaikkei se aina onnistukaan.
        Kyllähän tää tietysti vituttaa, kun toisen kohdatessa vatsan pohjasta kouraisee ja alkaa hikoilu ja änkytys, eikä saa tilanteesta mitään otetta. Suattaapi olla, että on näistä omista reaktioista syntyny tää radiohiljaisuus, mutta eipähän ole ensimmäinen homma, jonka olen ryssinyt :) Tuskin viimeinenkään...

Mut pistä sä viestiä omalle unelmalles, ettei kaikkien hommat mee vituiks...
        Mistä näistä tietää, vaikka oma puhelin piippais siinä kohtaa.

• huuhu huhuu

huhuu huuhu, U know...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe