Joku aika sitten alkoi kaiuttimista kuulumaan samanlaista ääntä kun joku soittaa sinulle ja kaiuttimet ottaa häiriötä puhelimesta.
Yritän laittaa mahdollisimman paljon tietoa mitä olen jo tutkinut.
Sitten tietokone tuli siirrettyä toiseen huoneeseen ja sama jatkuu siellä, puhelimesta se ei johdu kun on kokeiltu esim. viedä puhelin pois ja kaiuttimet mahd. erillään toisista, sekä laittaa kaiuttimen muuntaja eri pistokkeeseen.
Toin sitten toisen koneen toiseen toiseen huoneeseen ja eri kaiuttimilla silti ongelma jatkuu. Toisessa koneessa on jotkut halpis kajarit ja toisessa creativen 2.1:set.
Omituisinta on, että välillä ääni on kateissa ja välillä se tulee takaisin ja joskus voimistuu. Hermot kuitenkin menee ja äänenvoimakkuuden säätö ei hiljennä/kovenna tuttuduututtuu duu ääntä..
Luulen, että ongelma on sähköverkossa, ihmetyttää vain miksi ongelma alkoi vähän aikaa sitten vaikka tässä on asuttu vuosia ja rivitalosta on kyse.
Ainiin ja miksi youtubesta ei voi ladata enää biisejä koneelle?
Häiriö ääni kaiuttimissa
Datanomi
2
1649
Vastaukset
- Külli Täti
Joku naapuri on ostanut laitteen joka häiriköi tai joku oma sähkölaitteesi on alkanut häiriköidä. Joku mua fiksumpi vois tietää millaiset laitteet tällaisia häiriöitä yleensä kykenee aiheuttamaan.
- Datanomi
Ja nyt tuli muutettua okt ja täällä ääni kuuluu enää tietokoneen kaiuttimista, mutta ei kotiteatterisarjasta vaikka se on asennettu tietokoneeseen miten tämän nyt selittää?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798