elämältä , nyt?
Lähtölaskenta oikeasti toteutuvaan fantasiaan. ;)
J mitä
40
402
Vastaukset
- J
Jos olet jiimies (minä jiinainen), niin tahdon sekstailla sun kanssa.
- one and onely j
ei ollut ed. sitten multa...
- J
one and onely j kirjoitti:
ei ollut ed. sitten multa...
Ei ollutkaan, vaan se oli multa! :D Ja se muuten kirjoitetaan only... Itseasiassa "The one and only".
- Tahtosi voi
toteutua. ;) mutta kesyttäminen onkin eri juttu..mten taitava siinä olet :P
http://www.youtube.com/watch?v=_4DJMPGNiD0- J
Tarkoititko kysymyksesi mulle, vai aloittajalle, vai oletko aloittaja?
- En ainakaan
J kirjoitti:
Tarkoititko kysymyksesi mulle, vai aloittajalle, vai oletko aloittaja?
luovuttaja !
- J
En ainakaan kirjoitti:
luovuttaja !
Luovuttaja? Mitä tarkoitat?
- Jos jotain
J kirjoitti:
Luovuttaja? Mitä tarkoitat?
aloitan, en luovuta. :)
- Rakkaus,
muuttaa muotoaan?
Miten kauan sä jaksaisit odottaa....? Kaikki anteeksiannettu- J
sinulle! kirjoitti:
Meneekö nämä vastaukset nyt sille, jolle on tarkoituskin..? Minä olen siis tuo jiinainen...
- Kaikelle on
tarkoituksensa !
http://www.youtube.com/watch?v=8xg3vE8Ie_E - Tämä jii mies
Haluaisi hänet loppu elämäkseen....
- muttei saa koska
ei osaa edes yhdyssanoja...
- J
Tämä jiinainen toteaa tämän ketjun hiukan vaikeaselkoiseksi... :D No minä tahtoisin sen jiimiehen kanssa sekstailla edelleen. Jos joku halusi tietää, kuinka taitava olen niissä puuhissa, niin oikea jiimies tietää jo sen... Hän on ainut, jonka kanssa olen ollut... Pystyy myös ottamaan yhteyttä minuun, jos vielä joskus haluaa.
- j mies
Miten?
- J
j mies kirjoitti:
Miten?
Ai ottamaan yhteyttä minuun? No fb:sta löydyn edelleen ja puh.nro on sama kuin ennenkin, asun myös samassa kämpässä vielä -eli saa kyllä otettua yhteyttä jos tahtoo....
- J
tarkoitin... kirjoitti:
Miten yhteyttä?
Tuo oli joku muu, joka sulle tuossa välillä vastasi... Mutta minä jiinainen, siis tuohon jo kerroinkin, että miten voi ottaa yhteyttä.
- joku j
J kirjoitti:
Ai ottamaan yhteyttä minuun? No fb:sta löydyn edelleen ja puh.nro on sama kuin ennenkin, asun myös samassa kämpässä vielä -eli saa kyllä otettua yhteyttä jos tahtoo....
Missä samassa kämpässä? Onko hänkin (kaipaamasi) käynyt siellä? Kaupunkia uskallatko sanoa?
- J
joku j kirjoitti:
Missä samassa kämpässä? Onko hänkin (kaipaamasi) käynyt siellä? Kaupunkia uskallatko sanoa?
Samalla kämpällä tarkoitan kämppää, jossa olen asunut jo usean vuoden ajan, ja hän on vieraillut luonani monta kertaa... Oulusta ollaan.
- joku j
J kirjoitti:
Samalla kämpällä tarkoitan kämppää, jossa olen asunut jo usean vuoden ajan, ja hän on vieraillut luonani monta kertaa... Oulusta ollaan.
samoin minä..
- joku j
J kirjoitti:
oletko jossu?
- J
joku j kirjoitti:
samoin minä..
Oulustako? Olethan siis mies, kun tämä on aika sekava ketju..?
- J
joku j kirjoitti:
oletko jossu?
En ole Jossu.
- No otetaaN
joku j kirjoitti:
oletko jossu?
välillä yhteyttä toisiimme eiikä oikein tiedä mitä tehdä kun olisi mukava viettää runsaasti aikaa yhdessä.
I - ?????
J kirjoitti:
Ässääkö kaipailet???
- J
????? kirjoitti:
Ässääkö kaipailet???
Kummaltahan lienet kysynyt, kun näistä ketjuista ei enää ota selvää -aiemmin oli helpompi seurata. No minä vastaan varalta, jos mulle kysymyksen tarkoitit. En kaipaa ässää vaan jiimiestä, ja olen itsekin jii... Tuokin miespuolinen henkilö tuossa joka mulle vastaili, kaipaa ilmeisesti jotain jiinaista, Jossua.
- J
Kaipaan sellaista, jota minä eikä kukaan mukaan voi ostaa.
Huiskin joka paikkaan kuin päätön kana, katossa roikkuu pendulumit, suitsukkeet palaa, näppäilen kiinalaisia kielisoittimia, (no, ei sentään, vitsi, vitsi). Totta puhuakseni, miten saavuttaisin sen? Ei aavistustakaan.
Fantasiat ovat valitettavasti (vai onneksi;-) ostettavissa.
ps. älä huolehdi, mutta pidä silti huolta. - Et sinä ostanut
minulle kukkasia, sinä varastit ne ;) tai. kirjaimellisesti vain otit. oikein !
Toteutuvat fantasiat eivät ole ostettavissa mutta tiedätkö mitä...eivät myöskään lainattavissa saatika vaihdettavissa... mikä parasta ne elävät ja toteutuvat :)- Voiko joku
toteutuva fantasia olla niin vahva, että sen aistii syntymästään asti?
Haluaisin joskus näyttää sinulle lapsuuteni piirrustuksia.
- JJ
Kaipaan sitä jonka kanssa voisi jakaa päivän ilot ja surut.Olla ja kulkea yhdessä,perustaa perheen ja tehdä kaikkea sitä mitä oikeaan elämään kuuluu.Yksin tallustaminen on todella raskasta kun haluaisi jo kaiken olevan "kuin muillakin" ........sitä tavallista elämää on ikävä:(
- Koitan saada
sinut näkemään ja tuntemaan mitä kaikkea hyvää voi vielä olla tulossa elämääsi :)
- kauniita...
unia eräälle J
http://www.youtube.com/watch?v=NsrBkFugvyc - Me ollaan
niin liekeissä..... ;) mutta hyvissä sellaisissa :P
- jes jes
On On kyllä hieno biisi oikea valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928