Minulla on ongelma ja se koskee penistäni.
Penikseni on muuten niin pieni että uimahallissa
luokkakaverit haukkuivat tippamunaksi kunnes se meni erektioon.
Joten onko siinä jotakin vikaa kun se on niin pieni?
penis ongelma/kiusaus
9
493
Vastaukset
- ROFLOLOLOL
Meni erektioon? Saitko luokkakavereistas erektion?
LOLLOLOLOLOLOOLOLOLOKIOOOOOOKOKOKOKODHTFYDBAEPDF,DSJHAU - ymmärtäiväinen
No tuollanen kommentti ei varmaan ollut kovin rakentava !
- Cannonballl
no ei kai siinä mitään vikaa ole. Toisilla nyt on pienempi ku toisilla.. ei siinä sen kummempaa, turha hävetä! Jos ne rupee sulle siitä vittuileen, niin vittuile takaisin. Tuskin niilläkää sen kummempaa kullia oo ku sullakaa.
- ASD13365
sinä olet joku cannonball mc setä? sinulla on ruttuinen penis joka on 24/7 erektiossa.
- HEOOIFG3253
MINIMUNAAAAA!!!!!! äääääääääääääääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
KYLLÄ MUAKIN VITUTTAIS!!! - jarkko-täti
90% naisista tykkää pienestä munasta
- penapenetraatioo
mikäs uimahalli se se on jossa pojat on suihkus muna pystys
- 666jeesus777
Tästä saat tietoa asiantuntijoilta: http://adf.ly/1pWsT
- Neuvon antaja
Kuinkas mitkä olet mikäli olet kavereitasi pidempi/fyysisesti vahvempi vedä turpaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027