Mä ja Anu

Jake

Toimistossa on hiljaista, teen vielä vähän ylkkää, kaikki muut paitsi kirjanpitäjä Anu on lähtenyt kotiin. Anu istuu kirjoittamassa tuolissaan toisessa huoneessa. Kävelen sinne ja kysyn ottaisko vielä kahvia jos mä keitän. "Nojoo, voinhan mä" Anu vastaa. Hän hymyilee ja sanoo: "onneks alkaa mun loma kohta, mä olen aivan poikki kaikesta stressistä". "Niinpä", sanon "onkin ollut tosi rankka vuosi". En ole koskaan kuvitellut seksifantasioissani Anua. Häntä ei voi sanoa silleen hyvännäköiseksi. Mutta hänessä on kuitenkin jotain, ehkä seksikkyyttä. Hän on brunette,n. 160 cm pitkä, ikää on 22 v, eli 10 vuotta nuorempi minua, hän on sopusuhtainen, kroppa on hyvässä kunnossa, hänellä on sellaiset "käteensopivat" rinnat ja lävistys kielessä.

"Mitä meinaat tehdä lomalla?" kysyin Anulta. ”Mennään poikaystäväni kanssa mökille” hän sanoi. ”sepä kivaa”, sanoin ja hymyilin. Tahtomattani rupesi elimeni kasvamaan ja etumus pullisteli jo. ”Mä käyn laittaas ne kahvit”, sanoi Anu ja nousi ylös, vilkaisi mua _sieltä_ ja hymyili ilkikurisesti. Hän nousi tuoliltaan ja tiputti muka vahingossa kynän lattialle. Hitaasti hän kumartui poimimaan sen lattialta niin että hänen pyllynsä melkein osui mun käteeni. En ollut ennen huomannut että hänen pyllynsä oli noin tiukassa kunnossa. Pakaroiden välistä näkyi selvästi kukkula ja farkut oli niin tiukat että pillunhuulet erottui. Hän nousi hitaasti ylös ja katsoi minuun.
Hän huomasi, että ele oli tehnyt minuun vaikutuksen. Nieleskelin sylkeä jota tuntui erittyvän paljon. ”Voitko hyvin?” Anu kysyi, ”mmm.. kuin niin?” kysyin. ”Nokun säoot ihan punainen naamasta” hän hihitti. Hän oli kompastuvinaan syliini ja kätensä osui suoraan mun kulliin. ”A-aanteks” hän tokaisi, vaikka huomasin ettei se mikään vahinko ollut. Hän jäi pitelemään mun etumuksesta kiinni ja kullini oli jo melko kova. ”Mikäs täällä on tilanne?” hän kysyi. En kyennyt vastaamaan. ”Kiihotanko sua?” Anu kysyi. ”mmm” sanoin. Hän alkoi hieroa kulliani housujeni läpi ja tunsin että se oli saatava vapauteen ennenkuin housut räjähtää. Anu ilmeisesti oli samaa mieltä sillä hän oli jo vetoketjun kimpussa. ”Nyt istut siinä paikallas ja annat mun hoitaa tää” sanoi Anu päättäväisesti. ”joo-ooo” sanoin. Hän avasi vetoketjun hampaillaan. Minä autoin vyön kanssa. ”Nousepa vähän niin saadaan nää housut pois tieltä” Hän määräsi nyt pelin ja minä tyydyin siihen. Anu veti saman tien alkaarit alas nilkkoihin ja huokaisi syvään nähdessään mun kullin. ”tämäpä on hieno vekotin” sanoi hän ihaillen. Kullini on n. 17 cm pitkä ja aika paksu. Nyt se sojotti suoraan kohti Anun kasvoja. Hän riisui paitansa ja rintsikkansa hetkessä. ”Onko siitä kauan?” Anu kysyi. Pari viikkoa vastasin. ”Sitten on varmaan paras purkaa suurimmat paineet pois ensin” hän sanoi "mä haluun nimittäin nussia pitkään sun kaa" ja alkoi hiljalleen runkkaileen sitä. ”Kun laukeet niin haluan spermasi rinnoilleni” ja runkkasi edelleen. ”Musta on kiva hieroa sitä kropalleni” hän sanoi ja nuolaisi varoen terskaa. ”Mä tykkään niin paljon sperman tuoksusta, se saa mun halut hyrräämään” . Nyt hän nuoli pallejani ja runkkasi vartta samalla. Hänen lävistyksenä tuntui välillä kiihottavana kontrastina verrattuna hänen pehmeään kieleensä. Hän otti vuorotellen kuuliani suuhunsa ja imi niitä. Voi että tuntui hyvältä. Toivoin että tätä olisi jatkunut kauan. Hän lopetti runkkaamiseni ja alkoi sovittaa huulensa kullini ympärille. Huomasi että hän oli tehnyt tätä ennenkin. Päättäväisesti hän avasi suunsa ammolleen ja otti lähes koko kullini sisäänsä. Hänen suunsa tuntui lämpimältä ja kun hän imi se tuntui niin tiukalta. Hän teki nielemisliikkeitä ja se puristi vielä ihanammin mun kullini vartta. Näky sai spermat liikkeelle, siinä keskellä toimistoa, siveä Anu kontallaan mun edessä, välillä mua syvään silmiin katsoen kulliani imien, Anun syljestä märkä, kiiltävä kullini Anun suussa. Hän alkaa naimaan mua suullaan ja se alkaa olla jo liikaa, ottaa kullini syvälle suuhunsa ja antaa sitten sen liukua lähes ulos asti ottaakseen taas uuden vauhdin. alan ääntelehtimään ja tunnen orkun lähenevän. Se lähtee syvältä selkärangasta ja jalkapohjista saakka. Anu imee ja suullaan nai mun kullia, katsoo sinisillä silmillään minuun. ”mmmulta ...” sanon. Muistin vähän liian myöhään että Anu halus lastini rinnoilleen ja ensimmäinen ryöpsähdys päättyi hänen huulilleen, kasvoilleen ja taisi vähän mennä hiuksiinkin. Niin valtavalla paineella se satsi lähti. Loput sain runkattua Anun rinnoille ja hän alkoi sitä hieromaan rinnoilleen, nänneihin ja vatsaansa. ”Anteeksi kun sotkin sua” sanoin hetken levähdyttyäni. ”Ei se mitään” hän sanoi ja nuoli kullini puhtaaksi.
”Haluatko tehdä mullekin jotain kivaa?” hän kysyi..

Voin jatkaa joskus jos halutaan.

1

10239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_03

      ihan hyvä tarina tää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe